|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 17:45:56 GMT 2
Ik krijg n tietpiercing B) dat wil ik zó niet. lijkt me zó vervelend. ik was ook zó sexy toen ik die nog had why not?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 6, 2006 18:02:50 GMT 2
Ik krijg n tietpiercing B) dat wil ik zó niet. lijkt me zó vervelend. Geen tepelpierc ofzo, maar tietpierc egt zo sexy B)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 18:40:55 GMT 2
Oh gewoon een earl?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 6, 2006 19:20:08 GMT 2
Maar dan anders ofzo
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 22:49:19 GMT 2
Erh. Oké. Geef een foto ofzo
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 21:36:41 GMT 2
Jij noemt alles een earl..? Maargoed, bedoel je daarmee op je tiet of er tussen in?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 21:56:07 GMT 2
Jij noemt alles een earl..? nee. Een earl is de soort piercing die ik tussen m'n ogen heb. Een earl kan je ook in je pols hebben of in je wherever. Plaats van mijn piercing heet bridge.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 9, 2006 16:01:04 GMT 2
een tietpiercing. ik heb dr toch liever eentje die je ziet dat is wat leuker als je geen vriendje hebt
|
|
|
Post by moonshape on Jun 15, 2006 0:24:49 GMT 2
Ik heb een helix
Ik wil er nog een in mn wenkbrauw... maja ik heb van die ouders die willen dat ik niks met mn gezicht laat doen -_-
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 15, 2006 0:39:23 GMT 2
HAHA. Mijn moeder. Toen ik nog bij mn ouders woonde. "Ja ik wil niet dat je piercings neemt sjan, ik heb je zo perfect op de wereld gezet en dan ga je je zelf verminken!" Erh, mam, never mind, maar ik ben verre van perfect, dus wat lul je En onder dat motto had ik schijt aan mijn mammie.
|
|
|
Post by morbidfairy on Jul 16, 2006 19:08:53 GMT 2
aaaah ik heb sinds vandaag mijn lippiercing(H) in mn onderlip en dan links zegmaar:D
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 17, 2006 11:48:23 GMT 2
offcentaah. das best vet! & we willen een foto, natuurlijk.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 17, 2006 14:24:25 GMT 2
Ik heb m al gezien! ^^ tis ff wennen, maar wel kewl maar ik denk toch maar niet dat ik aan de piercings ga...ik neem wel een tattoo <3
|
|
|
Post by katejuh on Jul 17, 2006 17:13:14 GMT 2
ik heb een eskimo, dat iseen lippiercing maar dan door de lip heen. dus het is ook geen ringetje maar een staafje. je ziet dus 2 balletjes onder je lip en 1 op je lip. ik heb zelf nooit last van em piercing gehad. ook niet opgezwollen en kon alles. wel heel ff wennen, maar ik vind me piercing echt geweldig! hij valt ook niet te erg op. ik heb ook een neuspiercing gehad maar die is dichgegroeit. heb ook in em linkeroor beneden 2 gaatjes en 1 onder rechts en dan nog 2 boven
na de zomer vakantie wil ik weer ene neiuwe. me neuspiercing laat ik sowiso opnieuw zetten. daarnaast denk ik nog een navel piercing en een tong.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 17, 2006 20:37:30 GMT 2
maar ik denk toch maar niet dat ik aan de piercings ga...ik neem wel een tattoo <3 doe maar niet tenzij het twee sterretjes op beide polsen zijn. dat is echt cool.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 17, 2006 21:08:38 GMT 2
Wtf? van wie heb je dat? ^^...toch niet van spike ofzo he?...70% van zn tattoo's zijn nep, keertje gezien op mtv ...heel apart maar ik wil een keltisch kruis op mn kuit ofzo...weet nog niet echt waar ik hem wil plaatsen mja t wordt een gezellig uitje, kga met 2 vriendinnen van me ergens in herfst of kerst vakantie
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 19, 2006 11:25:24 GMT 2
niet op je kuit en dat heb ik van dat meisje van MTV.. hoeheetzeookweer.. Die had drie sterren op dr onderarm. Maar op je polsen is veel vetter. Of een heartagram op je pols. Maar waarom OP JE KUIT?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 19, 2006 18:21:01 GMT 2
Ghehe ik weet wie je bedoeld idd *barbara * nja op mn kuit als in...als ik werk dan ziet niemand m Moet je ook rekening mee houden...das het kutte ervan Ik wil m zegmaar wel kunnen zien en anderen moeten hem ook kunnen zien als k mn 3/4 broek aanheb ofzo maar op het werk mag die dan weer niet te zien zijn maar daarom zeg ik ofzo...kweet het nog niet
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 20, 2006 11:34:17 GMT 2
Barbara Karel heeft geen sterren op dr pols? Ze heeft 3 sterren op haar onder arm... doe maar klikkenMaar ik ga denk ik m'n wenkbrauw piercing binnekort eruit halen... Weet niet waarom...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 20, 2006 11:34:27 GMT 2
Ah op die manier. Op je polsen kun je mooi je horloge omdoen Maar welke piercings vinden jullie t mooiste dan?
|
|