anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on May 29, 2008 15:15:32 GMT 2
Zo goed van je, Ricardo! t is inderdaad van Madonna, uit 1988 ofzo. Dus die foute cover was écht een cover Ik luister niks, sta op het punt te vertrekken
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on May 29, 2008 16:04:20 GMT 2
als muziekliefhebber kom je ook welles wat foute dingen tegen NP: Four Year Strong - Prepare To Be Digitally Manipulated...soort van Fall out boy on steroids, echt heel gaaf
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 29, 2008 17:09:43 GMT 2
Ach, od het nou de ene of de andere slechte artiest is, t blijft slecht... np; The peacocks - Older than punk
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 29, 2008 17:46:18 GMT 2
inderdaad ;D
NP: Morningwood - Nü Rock... en nu rolt ie in de De Hardheid - Klootzak, allebei wereldnummers! En best vrolijk ^_^
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 30, 2008 12:59:05 GMT 2
Ach, od het nou de ene of de andere slechte artiest is, t blijft slecht... Oh, kom niet aan de Queen! Ik hou van d'r! Ik luister nu White Stripes - Seven Nation Army Best 'n lekker album is dit
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 30, 2008 17:04:39 GMT 2
Ik doe echt alles in mijn macht om idereen van die madonna festish af te helpen, omdat ze eigenlijk niets nieuws (meer) doet. Van mij mag je et leuk vinden, maar idoliseren gaat wel heel ver... Elephant is trouwens wel een best kikke album ja. Af en toe een beetje vaag... np; Flogging molly drunken lullabies... Live door de telefoon van rico op pinkpop '08 ^^
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 30, 2008 18:43:03 GMT 2
Dan gaat dat maar ver Haha ik ben al fan sinds ik kon horen! Als klein meisje al, hahaha En niks nieuws, dat moet je niet zeggen hoor. Niks meegekregen van haar nieuwe album (Hard Candy)? Je kunt zeggen over Madonna wat je wilt, maar ze weet wel altijd aan te sluiten op de muziek van het moment, en ze weet juist altijd iets nieuws te doen. Ben benieuwd waar ze dit concert weer mee komt Enfin, ik luister nu Kane - So Glad You Made It
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 30, 2008 18:44:05 GMT 2
Live door de telefoon van rico op pinkpop '08 ^^ Kon je dat dan trouwens een beetje goed horen??
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 30, 2008 23:25:32 GMT 2
Sommige stukjes wel ja... ^^ En ja ach...ik weet niet. Ik vind mee liften op succes van anderen weinig vernieuwend. Timbaland, justin timberlake etc etc... dat kan iedere boerenlul bij wijze van spreken. In de tijd van like a prayer en de bekende oude nummers nam ze nog obscure en originele producers enzo voor dr nummers, nu de bekende (en in mijn mening te veel gebruike) artiesten en producers... np; Aerosmith - Love in an elevator
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 31, 2008 5:51:11 GMT 2
Sorry nouk, maar tris heeft wel een puntje @ tris: had m de eerste keer per ongeluk op luidspreker gezet...tsjah dan klinkt het heel apart dacht k zo NP: The songs in my head ^_^...en een dikke vette piep dankzij mn awesome Metallica
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 31, 2008 13:36:58 GMT 2
En ja ach...ik weet niet. Ik vind mee liften op succes van anderen weinig vernieuwend. Timbaland, justin timberlake etc etc... dat kan iedere boerenlul bij wijze van spreken. In de tijd van like a prayer en de bekende oude nummers nam ze nog obscure en originele producers enzo voor dr nummers, nu de bekende (en in mijn mening te veel gebruike) artiesten en producers... Heb je dan niet door dat het juist Madonna is de de plaat máákt? Ik vind het juist leuk dat ze met naar jouw mening met te veel gebruikte artiesten en producers werkt, want zij weet het toch weer te verbeteren. En het is natuurlijk niet zo dat ze alleen in de tijd van Like A Prayer nog origineel en vernieuwend was (nee, dat zeg jij ook niet, maar oké) want met de Confessions tour wist ze ook weer hele groepen te shockeren met haar nieuwe opvoering van Live To Tell. Ach, er is gewoon een verschil van smaak hier Ik vind Madonna geweldig, jij vindt haar gewoon niks. Kan toch? Ik luister Les Poppys - No, No, Rien N'a Changé .
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 31, 2008 22:58:12 GMT 2
en toch zijn er mensen die beweren dat smaak en voorkeur niet bestaan NP: Four Year Strong - Wreched Em? Damn Near Killed Em...what can I say? ik ben fan geworden
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 1, 2008 14:45:14 GMT 2
Ik luister Nirvana - Come as you are. Hahaha
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 1, 2008 16:00:49 GMT 2
huh, maar als Madonna langzaam heel groot wordt, dan wordt het moeilijk om met kleine obscure producers te werken. Die willen haar dan wel kwijt want dan wordt ze veel te duur en ik vind trouwens juist dat ze nog steeds erg divers is! en ik luister niks
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 2, 2008 4:34:07 GMT 2
Mafketels NP: Flogging Molly - Whistles in the wind (live @ pinkpop '08)...ow wat wil ik die gasten weer live zien, het was geniaal ^_^
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 2, 2008 15:18:00 GMT 2
huh, maar als Madonna langzaam heel groot wordt, dan wordt het moeilijk om met kleine obscure producers te werken. Die willen haar dan wel kwijt want dan wordt ze veel te duur en ik vind trouwens juist dat ze nog steeds erg divers is! en ik luister niks Kan aan mij liggen maar de artiest e.d huren de producer in, niet andersom... En ik vind het jammer dat ze niet ECHT vernieuwend meer is maar gewoon mee wil met de huidige generatie. Een slap aftreksel van wat anderen doen... np; Aerosmith - The devil's got a new disguise
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 2, 2008 22:51:05 GMT 2
Kan aan mij liggen maar de artiest e.d huren de producer in, niet andersom... En ik vind het jammer dat ze niet ECHT vernieuwend meer is maar gewoon mee wil met de huidige generatie. Een slap aftreksel van wat anderen doen... Grote namen zijn niet voor niets groot, laat ik het daar maar even op houden. En écht vernieuwend, ja dat is dan jouw mening. Madonna is juist iemand die (dat heeft ze echt met al haar albums wel bewezen) aan weet te sluiten op de popmuziek van dat moment, maar het net weer even anders doet. En ik vind dat knap. Zeker geen slap aftreksel, want als ze dat werkelijk zou zijn zou ze écht niet meer aan de top kunnen staan. Dat red je namelijk niet met 'een slap aftreksel van wat anderen doen'. Ik luister trouwens Fall Out Boy ft John Mayer - Beat it
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 3, 2008 0:35:57 GMT 2
Ik zeg meer dat madonna als nieuwe artiest ook lang niet zo groot meer zou zijn tegenwoordig, en dat ze wel veel van haar hedendaagse succes te danken heeft aan het feit "dat ze madonna is". Kijk ok, het is veel een kwestie van smaak als het aan komt daarop, maar je moet wel toegeven dat haar oudere werk beter is, en het nieuwere werk al dan niet heel erg veel te danken heeft aan haar glorieus verleden.
en groten namen zijn groot ook uit geluk en met name...promotie. Trust me, ik leer daar voor. Hele theorieen en bla waarom een album of artiest door reclame en promotie succes heeft.
np; Amy Macdonald - Youth of today
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 3, 2008 11:05:34 GMT 2
nouja ik weet het niet. al die nieuwe songs van haar zijn wel héél catchy, dus ik weet niet of haar succes grotendeels ligt aan het feit 'dat ze madonna is'.. zoals anouk zegt: het is hedendaagse muziek met een twist wat supergoed aanslaat. np: Killswitch Engage - Arms of Sorrow blijft een mooi nummer
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 3, 2008 17:05:05 GMT 2
hmm, dat snap ik. Maar catchy hoeft niet altijd goed te zijn, en voor "hedendaagse" muziek geld eigenlijk hetzelfde. De muziek die ze nu maakt is niet zo tijdloos meer als de muziek die ze vroeger maakte, dat iig... np; The bouncing souls - Wish me wel (you can go to hell) Hehe, geweldig nummer. Ergens doet et me aan vief denken, maar toch ook weer niet...
|
|