|
Post by digitaldeceit on Jun 4, 2006 21:33:29 GMT 2
Taking Back Sunday-What's it feel like to be a ghost? Yeah, heb ze maandag nog gezien en dit nummer vond ik toen zo grappig! Volgens mij opende ze daar ook mee
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 22:06:37 GMT 2
Joan Jett & The Blackhearts - I love Rock 'n Roll Omdat ik m'n cd's heb opgeruimd laatst (ik was er een uur mee bezig en alsnog van 4 cd's de hoesjes niet meer kunnen vinden ) en ik deze cd weer terugvond. En nu knalt ie fijn door m'n boxen
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 4, 2006 22:32:29 GMT 2
A wilhelm scream - Fuck you, I own hollywood!
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 5, 2006 11:23:39 GMT 2
Garbage - Stupid Girl
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 11:31:44 GMT 2
Lieve mensen, de topic bedoeling was om ook ff te omschrijven waarom, of wat je ervan vindt!!
Placebo - Pure Morning
Omdat het op MTV is en for some reason MTV al de hele ochtend aanstaat. En ik te lui ben om het uit te zetten. Ik vind Placebo wel leuk, maar dit nummer niet zo. Ohja, ik had MTV ff uitgezet, toen Mary J Blige voor de zoveelste keer het fucking mooie nummer One van U2 kwam verzeiken met dr zeikstem. Maar goed. Pure Morning, ik hou van wat meer variatie in een nummer.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:03:14 GMT 2
Taking Back Sunday-What's it feel like to be a ghost? Yeah, heb ze maandag nog gezien en dit nummer vond ik toen zo grappig! Volgens mij opende ze daar ook mee de titel klinkt ook zo grappig Infected Mushroom - I'm the Supervisor. Geweldig dansnummer dit :-) duurt 8 en een halve minuut ofzo.. Lekkere ~beat~ in ieder geval ;D Ik hou van dansnummers en dus ook van deze
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 5, 2006 17:02:21 GMT 2
The offspring - Self esteem Waarschijnlijk mn favo band, en dit is en blijft een klassiek nummer, hoef ik toch zeker niet uit te leggen?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 5, 2006 17:40:41 GMT 2
In Flames-Dead End
I adoooore In Flames^^
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 18:28:01 GMT 2
The Shavers - Die Vrouw Omdat het refrein zo'n heerlijk meeblèr-geval is. Maar die vrouw, die vrouw, die vrouw die vrouw die vrouw die vrouw die vrouw, die vrouw, die vrouw het leuke is dat ie ook echt z'n zin niet afmaakt. Het blijft zo ja oké, er zijn coupletten, maar, het is niet zo dat aan het eind van het nummer de zin wel een punt heeft ofzo
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 6, 2006 15:38:29 GMT 2
xanathos: leg uit Lordi - Hard Rock Hallelujah Omdat het een vet aanstekelijk & fout nummer is.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 18:06:23 GMT 2
Iggy Pop - Fall in love with me Iggy Pop is geweldig, en de cd stond de hele middag al aan, met uitzondering van toen de dvd aan stond dan, oké. Iggy Pop is fijn omdat de muziek vrolijk is en de tekst eigenlijk vet diepzinnige dingen uitdraagt. Behalve dan in Lust for Life. Maar misschien ligt het er ook aan wat je ziet in de tekst
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 7, 2006 19:44:24 GMT 2
Voor de duizendste keer U2 & Mary J Blidge - One Love Omdat ik aan et oppassen ben en de radio aan staat.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 20:14:08 GMT 2
Lordi - Hard Rock Hallelujah Omdat het een vet aanstekelijk & fout nummer is. Vooral dat laatste... Ach ben allang blij dat niemand Tokio Hotel luisterd... Van Katoen - Wannabe
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 7, 2006 20:14:36 GMT 2
^ Waarom ze dan niet gewoon het origineel draaien snap ik dan ook weer niet. Die blerende mary maakt het er niet mooier op... Oh, en komop sis, self esteem was sprekend voor de punk-revival uit begin jaren 90! Something corporate - I woke up in a car Nou ben ik niet echt een fan van emo, omdat het overwegend een beetje zeikmuziek is, maar dit nummer is zo lekker om mee te zingen... :$
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 20:24:49 GMT 2
VanKatoen - Lef!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 21:01:40 GMT 2
Nogmaals, deze keer @ Ham: lees het topic! en geef uitleg waarom je het luistert. Da's de bedoeling hier weetje . Ik luister helemaal niks, omdat ik knallende koppijn heb .
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 21:32:23 GMT 2
*zucht* that's stupid.. Maargoed... Innercity - big fun, omdat het in m'n playlist staat. Zo goed ?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 21:36:08 GMT 2
*zucht* that's stupid.. Maargoed... Nou, dan post je toch niet
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 21:40:18 GMT 2
Maak ik zelf wel uit ?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 21:47:40 GMT 2
Maak ik zelf wel uit ? Als je het topic stom vindt, waarom zou je dan posten, dat is m'n punt.
|
|