|
Post by forbiddencandy on Jun 16, 2006 14:44:55 GMT 2
Ik hoef ook niet zo op de voorgrond.. en bij bas heb je coole loopjes 8) echt zo van pom pom pom lol XD
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 16, 2006 16:28:33 GMT 2
haha. ik speel bas! *pom pom pom* maargoed. het is al vet dat je gitaar speelt
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 16, 2006 16:31:27 GMT 2
Ik weet niet hoor, maar weet je hoe cool bassen kan zijn... luister maar eens naar de riffs van Flea (Red hot chilli peppers) of de gehele baslijn van Rancid, dan piep je wel anders...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 16, 2006 17:12:53 GMT 2
Ja weet ik Luister maar eens naar de riffs van Chimaira uit Army of Me. Daar kan niks tegen op ;D En ohja, mijn toekomstige gitaar en versterker: KWIJL. Line-6 versterker. Met metal-grunge-echo- en line-6 effect ^^ na de zomervakantie zijn jullie ... van mij ....
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 16, 2006 22:22:48 GMT 2
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...geen Washburn nja zo slecht zijn ze niet, kijk maar naar Slaajuhr ...mja die hebben topline ofcourse... Line 6 is goed...mn oude gitarist *godverdomme...ggggrrrrr* heeft er ook een en ik vind hem echt goed klinken ...prepare for the distortion maar serieus...kijk naar de riffs van Slejur...die zijn pas vet! maar baspartijen van Opeth/Symphony X/Dream Theater zijn echt wel de bom hoor maar gitaristen *of gitaristessen * blijven wel soort van egotrippers...en ja dat kan je negatief opvatten, maar hoeft zeker niet! ;D mja drummers zijn groot dik en lelijk, maar ze roelen wel *en ja ik nam mijzelf als voorbeeld *
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 16, 2006 22:44:18 GMT 2
Bassisten zijn de sex!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 17, 2006 2:18:04 GMT 2
nee seks is toch wel anders denk ik.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 17, 2006 17:02:32 GMT 2
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...geen Washburn nja zo slecht zijn ze niet, kijk maar naar Slaajuhr ...mja die hebben topline ofcourse... Line 6 is goed...mn oude gitarist *godverdomme...ggggrrrrr* heeft er ook een en ik vind hem echt goed klinken ...prepare for the distortion maar serieus...kijk naar de riffs van Slejur...die zijn pas vet! maar baspartijen van Opeth/Symphony X/Dream Theater zijn echt wel de bom hoor maar gitaristen *of gitaristessen * blijven wel soort van egotrippers...en ja dat kan je negatief opvatten, maar hoeft zeker niet! ;D mja drummers zijn groot dik en lelijk, maar ze roelen wel *en ja ik nam mijzelf als voorbeeld * Zijn drummers niet meestal juist klein, hyperactief en dun? Bassisten zijn meestal lang dun en onopvallend, en gitaristen juist het tegenovergestelde...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 17, 2006 17:08:18 GMT 2
der zijn altijd uitzonderingen!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 17, 2006 19:47:44 GMT 2
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO...geen Washburn nja zo slecht zijn ze niet, kijk maar naar Slaajuhr ...mja die hebben topline ofcourse... Line 6 is goed...mn oude gitarist *godverdomme...ggggrrrrr* heeft er ook een en ik vind hem echt goed klinken ...prepare for the distortion maar serieus...kijk naar de riffs van Slejur...die zijn pas vet! maar baspartijen van Opeth/Symphony X/Dream Theater zijn echt wel de bom hoor maar gitaristen *of gitaristessen * blijven wel soort van egotrippers...en ja dat kan je negatief opvatten, maar hoeft zeker niet! ;D mja drummers zijn groot dik en lelijk, maar ze roelen wel *en ja ik nam mijzelf als voorbeeld * Zijn drummers niet meestal juist klein, hyperactief en dun? Bassisten zijn meestal lang dun en onopvallend, en gitaristen juist het tegenovergestelde... ik hoor hier best wel generalisatie.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 17, 2006 22:37:11 GMT 2
Naast het woordje "meestal"...ja!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 18, 2006 14:36:26 GMT 2
@ ricardo: waarom geen washburn? Als er maar een goede versterker op zit. Die brengt uiteindelijk het geluid voort. :-) Als die washburn lekker klinkt, dan doe ik m gewoon. Ik hoef geen fender om met0l te zijn
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 18, 2006 17:38:23 GMT 2
neehee gekkerd ...fender strat is duuuuuuurr *squier is hun submerk * maar gitaar is ook al heel veel invloed op het geluid, ik kan het weten *goede vriend van me speelt al 14 jaar electrisch, en hijs pas 18!...en ja hijs goed * maar een dean of ibanez is beter om te beginnen, vind ik...of epiphone, maar die ontstemmen snel en das stom...vooral tijdens het bandoefenen mja je moet maar ff die dean en ibanezzen tsjecken...zijn ook vet chill
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 20, 2006 16:21:48 GMT 2
ja. en die zijn ook lekker duur. DOEIIII Ik begin mooi met n washburn.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 20, 2006 17:17:08 GMT 2
Washburn is prima als je wilt beginnen en niet zo veel speelt dat je em snel sloopt.. Als je wat serieuzer gaat spelen is het idd wel handig om over te stappen op ibanez of dean. Fender strat is natuurlijk het beste, maar die zijn poep duur. Of je kan voor fender Jazz gaan, zoals die kerel van Blink 182 toen heeft gedaan...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 20, 2006 19:37:24 GMT 2
ja. en die zijn ook lekker duur. DOEIIII Ik begin mooi met n washburn. DUUR ....hoeveel is die washburn dan? 4 euro? *grapje * dean en ibanez heb je al voor onder de 100 euro mja tristan heeft ook wel een punt...voor beginners is ook goed ik heb dan zoiets van, begin dan goed mja tis uw geld, spendeer het goed mn joe satriani in wording *en nou niet zeggen dat je joe satriani niet kent...anders gaak schoppen *
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 20, 2006 23:04:10 GMT 2
Zeg dan BB king, dan beledig je dr tenminste nog ECHT...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 21, 2006 12:35:09 GMT 2
@ xanathos: ;D
En @ricardo: ik ga mooi wat dingen uitproberen. Ik denk niet dat the American Guitarstore een ibanez voor onder de 100euro heeft :-\ mijn Washburn kost 200 nogwat.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 21, 2006 14:37:10 GMT 2
Ghehe doen...uitproberen is leuk vooral als je dan 10 dingen probeert en uiteindelijk zegt van...zit niets bij ...al die moeite voor niets en jij hebt ff uurtje of 3 kunnen oefenen mja mijn nieuwe aankoop qua instrumenten: media.zzounds.com/media/brandzzounds/HT530-cbe7f4355db9a02b9da7c9d515eff847.jpgtis niet echt een muziek iets, meer een zitinstrument want om goed te kunnen spelen moet je eerst lekker kunnen zitten
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 22, 2006 15:24:50 GMT 2
een accesoire
|
|