|
Post by digitaldeceit on Apr 26, 2007 16:59:19 GMT 2
Ofcourse moet ik even reclame maken voor Nirwana :') Bij deze. 11 en 12 mei is het jaarfeest weer van Nirwana. Natuurlijk zijn er weer een paar bands en dat zijn de volgende: 11 mei: Avian en Trailer Trash Tremblers 12 mei: The Soul-Shakers, Kouwe Makkers, Bang Bang Bazooka Dit jaar geen buiten podium, maar gewoon weer binnen. Natuurlijk wel de grote kampvuren, snackwagens etc. buiten! Entree vrijdag is 10 euro Entree zaterdag is 12.50 euro De combikaart weet ik zo even niet (:. Komt allen!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 26, 2007 18:18:25 GMT 2
Dat hele takke end daar heen komen...? Ik weet nog niet hoor...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 26, 2007 18:46:20 GMT 2
Pff mietje!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Apr 26, 2007 19:53:03 GMT 2
Anyone say my name?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 27, 2007 9:16:06 GMT 2
Me me me!
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 28, 2007 11:42:18 GMT 2
klinkt wel tof alleen de bandjes vind ik niet zo nee ik denk dat ik niet ga.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 28, 2007 18:54:15 GMT 2
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on May 19, 2007 21:10:09 GMT 2
Hey maar wanneer zie ik eindelijk es foto's van het feest, want die zijn er wel gemaakt! dus nja schiet maar op vind ik
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 19, 2007 21:27:02 GMT 2
Ik heb zelf geen foto's gemaakt (ja met fototoestel van Debbie) daar wacht ik ook nog op en die van Marcella Ik wil er een leuk fotoboek van maken
Ik stuur ze naar je door zodra ikze heb (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 19, 2007 21:59:25 GMT 2
Woehoe! You are great ^_^ en om ff antwoord te geven op je vraag...check gewoon de site! Zodra we iets weten of iets bevestigd krijgen zetten wij de datum, plaats, tijdstip en alles op de site Zo weet je precies wanneer we spelen Hey maar als jij nou ff een slaapplek regelt ofzo, dan kom ik je wel ff onder de tafel zuipen in de Nirwana ...want kijk ik bedoel, dronten wtf
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 20, 2007 16:02:36 GMT 2
Rico, als je nou handig bent dan neem je nog iemand mee die een oogje in het zeil houd als jij door het lint gaat omdat vief je onder tafel gezopen heeft...
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 20, 2007 16:20:07 GMT 2
@ Rico Hahaha is goed, ik hou het in de gaten, wie weet sta ik binnenkort wer vooraan te skanken! Je had ook zaterdag al kunnen blijven pitten hoor, ik was toch alleen thuis Maar daar dacht ik achteraf pas aan :') Nou ik zou het regelen! Ofcourse, Nirwana is thé place to be, huh? :') @ Xanathos Haha, daar ben ik voor! Ofzo
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 20, 2007 23:57:54 GMT 2
@triz: Kijk ik bedoel...ik neem iemand mee om vief te dragen, omdat ik haar onder de tafel zuip @ Vief: En daar komt ze nu mee -_-' We gingen zondag toch niet bandoefenen vanwege de brakheid Maar ff eerlijk, zo'n walrus van een drummer is toch geen doen in dronten ^_^ Ondanks het feit dat ik sommige niet kon verstaan is het idd een hele vette place to be jah! Maar mocht ik verliezen met zuipen...you've earned my respect *die heb je toch al, maar voor het idee *
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 21, 2007 0:00:25 GMT 2
Oeh en btw, we hebben een paar foto's binnen! ik plaats ze wel ff in de foto afdeling ^_^
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 21, 2007 12:50:00 GMT 2
volgende keer als jullie gaan moet je et ff zeggen rico, misschien ga ik mee..
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 21, 2007 15:34:02 GMT 2
Dat zou wel heel dope zijn gaan we het jaarfeest ff dunnetjes overdoen ^_^ maar die rare snuiter met waanideeën woont er al ...dat moet je een hele tijd met mij in de trein zitten moehahaha
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 21, 2007 17:03:28 GMT 2
Ik heb SHSH en jou in de paas overleefd, dan moet dit ook lukken...
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 21, 2007 17:38:47 GMT 2
maar die rare snuiter met waanideeën woont er al ...dat moet je een hele tijd met mij in de trein zitten moehahaha Wie bdoel je? Anyhow, haha ja ik dacht er achteraf ook pas aan, zo van, owja ikw as alelen thuis hea Hmmm ja we gaan het jaarfeest even hard over doen! Ofcourse in Nirwana! Enne, misschien met mn examensfeest ofzo? Als dat allemaal door gaat doe ik het misschien in Nirwana (: Ofcourse, iedereen uitgenodigd Mensen niet verstaan? zoals wie? Ikw as tog wel te verstaan?! Ach ik zuip je er tog onder,
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 21, 2007 18:51:21 GMT 2
Lemme be the judge of that love...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 21, 2007 18:55:21 GMT 2
Let the games begin! Nee maar serieus gewoon een paar gasten in the crowd waar ik dan net naast stond...dat was gewoon net swahili Jij was gelukkig wel goed te verstaan en kan dat examenfeest *mócht je het halen, wat ik natuurlijk wel van je eis ^_^* op een vrijdag zijn dan?...ik bedoel dronten, wtf? *daar wonen alleen maar mensen met waanideeën *
|
|