liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jan 18, 2008 19:53:24 GMT 2
Ik vind het zo rommelig op t forum dus bij deze t verzoek om t hier te hebben over de grote *betaalde* festivals te hebben á la lowlands, graspop, wacken enz Maar waar ik het dus over wilde hebben...Hellfest heeft hun namen bekend gemaakt! En dat zijn niet de slechte kan ik je vertellen 20 juni 2008 (vr) - 22 juni 2008 (zo) Clisson, Frankrijk Hellfest is een groot jaarlijks metal-festival in Frankrijk. Vergelijkbaar met Wacken Open Air & Graspop Metal meeting. Tickets zijn €109,- Shining (Zweden) 7 Seconds Alchemist Anaal Nathrakh Anathema Angra Arkhon Infaustus At The Gates Ava Inferi Baroness Belphegor Benighted Born From Pain Carcass Coalesce Comeback Kid Cult of Luna The Dillinger Escape Plan Dimmu Borgir Dying Fetus Eluveitie Evile Forbidden Ghost Brigade Himsa In Flames Job For A Cowboy Legion of the Damned Madball Marduk Mayhem Meshuggah Ministry Municipal Waste My Dying Bride Necrophagist NOFX Obituary The Ocean The Old Dead Tree Opeth Origin Paradise Lost Primordial Rotten Sound Satyricon Septic Flesh Sick Of It All Sodom Sonata Arctica Testament Today Is The Day Treponem Pal Ultra Vomit Watain Year Of No Light Ik kan er zo 25 opnoemen die k wil zien
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 18, 2008 20:09:54 GMT 2
Groezrock heeft dit jaar ook al zo'n mooie line up in mijn ogen 9 mei 2008 (vr) - 10 mei 2008 (za) Meerhout, België Groot Punk/Ska/Hardcore festival in België. Dit jaar viert het festival zijn zeventiende verjaardag en duurt twee dagen. A Wilhelm Scream Agnostic Front Anti flag Billy Talent The Bones Bury Your Dead Horse the Band No Fun At All Parkway Drive Set Your Goals Sick Of It All Strike Anywhere The Flatliners The Loved Ones This Is Hell Walls Of Jericho Weet nog niet hoe duur t is enzo, maar zou best wel willen gaan
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 18, 2008 20:28:06 GMT 2
Hellfest ziet er wel tof uit, maar niet echt geweldige bands. Ofcourse In Flames, daar zo ikvoor gaan Groezrock heeft niet echt geweldige bands naar mijn doen. Graspop 27, 28 en 29 juni 2008 in Dessel (België) Kaarten rond de 130 (?) euro, toch? (Ik zet et niet op alfabetische volgorde ) Iron Maiden Judas Priest Whitesnake Ministry Sonata Arctica Bullet For My Valentine Volbeat My Dying Bride At The Gates Forbidden Hollenthom Deathstars Converge Comeback Kid
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 19, 2008 2:50:43 GMT 2
Ik had net trouwens een geniale ingeving! Aangezien ik nu groezrock, lowlands en graspop heb gehad, waarom dan niet weer naar 2 nieuwe dingen? Ik dacht dan aan Hellfest *20-22 juni* en een maand later naar Wacken!*31-07/02-08* *want ik wil die full metal bag! ;D* So who's with me? ow enne...i'm driving, als t goed is
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 19, 2008 12:40:13 GMT 2
Groezrock heeft zeer toffe namen, met the flatliners, the loved ones en a wilhelm scream als die-bands-die-je-niet-goed-kent-maar-volgens-jou-best-leuk-zijn... Maar no fun at all en billy talent zijn ook wel gewoon de shit live...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 19, 2008 15:38:34 GMT 2
en groezrock is op 9 en 10 mei...misschien dat k er ook nog heenga, mocht het lukken er komen nog 20 namen, en nu is het al een aardige line up
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 19, 2008 16:54:50 GMT 2
Mwe ik wil echt graag naar Rock Am Ring <333
En ik twijfel nog tussen Wacken of Graspop. Graspop heeft tot nu toe niet egt geweldige namen, Wacken daarentegen redelijk goede (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 19, 2008 18:27:42 GMT 2
ik moet het ook nog maar zien te regelen/financieren maar als we er eenmaal uit zijn, kunnen we wel wat leuks afspreken natuurlijk
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 20, 2008 18:04:49 GMT 2
aahhh toe pick Wacken! ^^ dat is écht geweldig. ;D En job for a cowboy op Hellfest? Die zou ik ook wel op wacken willen hebben. maar jongens, ga naar wacken ;D Ricardo's got a car!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 20, 2008 20:49:17 GMT 2
Ik kijk het nog even aan, moet ik trouwens ook met Elja overleggen, aangezien ik met haar naar Graspop zou gaan Dus dat moeten we nog even zien (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 21, 2008 2:34:37 GMT 2
@ vief: en anders gaan wij toch gewoon naar graspop? krijg je een halve litertje van me ;D @ loes: yeah!...dan kom ik je ophalen met de auto mwuhahaha en wat is werk voor een koejongen voor muziek? ik moet gewoon ff kijken, maar dromen kan geen kwaad ^_^
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 21, 2008 12:21:28 GMT 2
Hehe ik weetn og niet of ik naar Graspop of Wacken ga rico Dilemma
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 21, 2008 15:06:26 GMT 2
Ga gewoon naar allebei ;D
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 21, 2008 16:36:44 GMT 2
Ga eerst maar eens kijken of je groezrock kan betalen rico...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 21, 2008 18:13:28 GMT 2
groezrock is wel te betalen, maar t gaat om die grotere 2 die zijn 2,5x zo duur
|
|
|
Post by chimairagerth on Jan 21, 2008 20:36:34 GMT 2
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 21, 2008 21:15:16 GMT 2
Fullmoon festival 16 tot 21 july 2008 in Duitsland. Daar wou ik vorig jaar heel graag heen, maar kon ik niet vanwege vakantie. Het is een 5-daags festival met 5 dagen vol op psychedelic trance en muziek enzo. Echt super veat om een keer heen te gaan
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 21, 2008 21:44:02 GMT 2
Klinkt als GOA maar dan heel lang...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 21, 2008 22:48:48 GMT 2
Fuck Pinkpop ;D Hele vette line up iig!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 22, 2008 16:13:48 GMT 2
@rico:Werk voor een koeman is redelijk agressieve metalcore. Ook voor vief wel een tip denk ik! haha, kijk maar voor een JFAC-preview ;D nl.youtube.com/watch?v=Ue0kCn5YRE0&feature=related @rico en vief: nog een reden om naar Wacken te gaan: Opeth komt! En vivian, is t anders een optie om die vriendin mee te sjouwen naar wacken? Ik weet niet, als jullie er beide over eens zijn dat er op graspop geen leuke bands komen... Maar denk maar rustig na ^^ (met mijn priemende ogen in je rug)
|
|