|
Post by digitaldeceit on Jun 4, 2006 21:38:31 GMT 2
Hmm stuk of vijf ofzo, niet erg boeiend allemaal
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 22:02:23 GMT 2
[niet serieus]Ik voel mij verhinderd tot het vrij uiten van mijn mening over mijn exen aangezien één van hen zich sinds gister (door mijn toedoen :rolleyes:) op dit forum bevindt. Ha. Oké, hij had zichzelf uitgenodigd, en ik ga niemand zwartmaken ofzo, je was best lief toch hammie? [/niet serieus] Maar goed. Ik heb één lange relatie gehad, die duurde een jaar, en toen ging het me vervelen, en maakte ik het uit. Eigenlijk was het besef dat we niet bij elkaar pasten er al na 2 maanden en is het dus alleen maar mijn schuld dat het een jaar duurde. Maar goed. Verder ben ik er nog steeds van overtuigd dat Thomas de liefde van mijn 16-jarige leventje was. Dat is dus m'n ex die hier beter bekend staat als de-lul-die-vreemdging. Ha. Maar goed, dus ff ontopic. Ik had het er vanavond nog over met een vriendin, en we besloten dat we (zij is ook vrijgezel) het eigenlijk niet missen om een relatie te hebben. Het is veel goedkoper zo enzo. Maar de seks is wel een gebrek, aangezien we beiden niet met iedereen het bed induiken. Waarom ik ook wel een afkeer heb tegen relaties is omdat ik vrijwel altijd bedrogen ben. Dit heeft meegewerkt aan mijn wantrouwen in mensen. Daarom ben ik vaak nogal bang om echt een relatie aan te gaan. Durf me niet zo goed te hechten. Jezus. Ik heb nog nooit zoveel diepgang op dit forum gezien.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 4, 2006 23:14:17 GMT 2
Jezus. Ik heb nog nooit zoveel diepgang op dit forum gezien. Of uit jou mond horen komen...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:46:25 GMT 2
Snif maar ik geef je dan wel gelijk ja :-) Ik vraag me af waarom mensen het in hun hoofd halen iemand te bedriegen... :-\
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 5, 2006 17:15:05 GMT 2
uhuh, helemaal mee eens. Das disrespectvol tegenover de ander. Ik zeg dan, maak het dan eerst uit als je dat zonodig wilt. En eigenlijk ben ik dna nog voor een bepaalde rustperiode, puur omdat het zo'n kutstreek zou zijn tegenover je ex...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 17:24:01 GMT 2
Of uit jou mond horen komen... dat is bullshit, dan heb je gewoon nooit diepzinnige gesprekken met mij Edit. Ik vind dat ik trouwens niet helemaal recht van spreken heb wat vreemdgaan betreft. Ik heb die fout zelf ook eens gemaakt, en dat was grof, harstikke grof, en de arme schat weet het nog steeds niet.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 5, 2006 17:42:24 GMT 2
Hmmm Sommige relaties draaien ook alleen om sex Wat vind men daar van?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 18:40:50 GMT 2
Als beide partijen het ermee eens zijn, moeten ze dat zelf weten vind ik. Zo niet dan is het een kutrelatie en is één van de twee heel evil.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 5, 2006 19:42:17 GMT 2
Hmmm ja dat is zo, maar toch Vind t n beetje fout
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 5, 2006 23:41:16 GMT 2
Of uit jou mond horen komen... dat is bullshit, dan heb je gewoon nooit diepzinnige gesprekken met mij Edit. Ik vind dat ik trouwens niet helemaal recht van spreken heb wat vreemdgaan betreft. Ik heb die fout zelf ook eens gemaakt, en dat was grof, harstikke grof, en de arme schat weet het nog steeds niet. Ik vind vreemdgaan ook fout, maar dat neemt niet weg dat het toch is gebeurdt, wel enorm veel spijt van. Maar het gebeurdt gewoon iedereen die anders beweert kan me kont kussen want het is zo.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 5, 2006 23:50:49 GMT 2
kwestie van dicipline, lijkt me...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 11:09:29 GMT 2
Volgens mij is het een keuze. Zo was het bij mij.
Hij: ik heb zin in je. Ik: we zijn allebei bezet, jammer. Hij: zullen we eens fijn heel stout gaan doen. Ik: ^o) Hij zoent mij. Ik deed mee.
Tuurlijk is elke situatie anders, maar je hebt zelf de keus om erin mee te gaan of niet.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 6, 2006 12:07:50 GMT 2
Daarom zeg ik dat het een kwestie van respect en dicipline is. Die zoen kan ook nog wel een dagje ofzo wachten als je het zonodig wilt...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 6, 2006 15:27:52 GMT 2
ik vind vreemdgaan niet helemaal kunnen. Het is inderdaad niet respectvol voor de ander. Als het goed is heb je genoeg aan een zoen van je eigen 'partner' Om op digitaldeceit te reageren; seksrelaties vind ik een beetje fout ja. Ik vind het zelfs neit eens een relatie. Ik vind iets niet een relatie wanneer je om een uurtje of 8 denkt van: nou, ik ga naar die-en-die toe en ben over een half uurtje weer terug. Even lekker mijn 'vleselijke behoeftes vervullen' en dan heb ik mijn seks voor vandaag ook weer gehad.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 18:52:59 GMT 2
Het is ook heel respectloos, en ik was ook best kwaad op mezelf. Niet zo van oooh leuk joh, klaar. Echt niet. Maarja.
Ik snap niet wat er mis is met seksrelaties denk ik. Ik zie het gewoon als een behoefte die ook vervuld mag worden.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 6, 2006 20:20:58 GMT 2
joah. En wat maakt het uit. Als zij dr plezier aan hebben...
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 6, 2006 21:18:40 GMT 2
Vreemdgaan is echt iets wat ik nóóit zou doen. Ik weet dat mensen dan zeggen 'zeg nooit nooit' enzo, maar dit weet ik zo zeker dat ik et ook wel kan zeggen, snap je. Mn ex was vreemdgegaan, en probeerde er nog héél lullig onderuit te komen ook. De idioot. Uit wraak wilde ik eigenlijk met één van z'n beste vrienden gaan, gewoon n keertje kussen ofzo, waarvan de exvriendin ooit is vreemdgegaan en we samen dus een hekel aan vreemdgangers hebben. Maar toen die, toch wel heel knappe gozer, avanches maakte bedacht ik me dat ik me nie tging verlagen tot dat niveau. Ach, t is wel duidelijk hoe ik, en ik denk eigenlijk de meeste mensen wel, alleen t zal wel gebeuren in een soort van verstandsverbijstering ofzo , erover denk.. het is gewoon laag, héél laag.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 22:19:04 GMT 2
Daarom zeg ik dat het een kwestie van respect en dicipline is. Die zoen kan ook nog wel een dagje ofzo wachten als je het zonodig wilt... Tja dat zeg je nu wel heel mooi, maar zo was ik ook. En toch is het gebeurd. Op een gegeven moment gebeurd vreemd gaan gewoon, niet bij jou dan wel bij de ander op een bepaalde situatie. Maar wees dan ook gewoon eerlijk en laat zien dat je spijt hebt. We zijn allemaal mensen en die maken nou eenmaal fouten, en ik denk dat iedereen hier liever heeft dat het dan gezegd wordt en dat je ziet dat de ander spijt heeft dan dat je er via via achter moet komen...
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 13, 2006 15:30:23 GMT 2
Ik denk winterrelatie zomer vrij.. of gewoon een lieve vriend(in) die altijd kan.. zomer is meer zo van ik ga met alle leuke mensen flirten..
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 13, 2006 17:31:04 GMT 2
Daarom zeg ik dat het een kwestie van respect en dicipline is. Die zoen kan ook nog wel een dagje ofzo wachten als je het zonodig wilt... Tja dat zeg je nu wel heel mooi, maar zo was ik ook. En toch is het gebeurd. Op een gegeven moment gebeurd vreemd gaan gewoon, niet bij jou dan wel bij de ander op een bepaalde situatie. Maar wees dan ook gewoon eerlijk en laat zien dat je spijt hebt. We zijn allemaal mensen en die maken nou eenmaal fouten, en ik denk dat iedereen hier liever heeft dat het dan gezegd wordt en dat je ziet dat de ander spijt heeft dan dat je er via via achter moet komen... zeker, maar dat je eerlijk moet zijn over wat je hebt gedaan is een heel ander verhaal dan of je iets daadwerkelijk moet doen...
|
|