anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Feb 21, 2008 15:34:23 GMT 2
Stiekem wel een beetje ja Ik heb net in een paar uurtjes dat ik geen les had een nieuwe tas gekocht bij de Bijenkorf Hijs groot, zwart en wederom mooi [offtopic] Nu zit ik leuk op school te wachten totdat Remco klaar is met een les die ik al heb afgerond, want we gaan zo samen naar de bios. Iemand een suggestie voor een film?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 21, 2008 16:23:44 GMT 2
Laatste aankoop; ermmms choenen, maar ik heb ze nog niet binnen (:
Ownee wacht, ik heb als laatste een thee muts besteld, maardie is ook nog niet binnen :')
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 22, 2008 0:38:56 GMT 2
Een theemuts? Voor je uitzet? Mijn laatste aankoop was een bak koffie bij de burger king opt station. Je moet wat als je moet wachten op een bus die 1 keer in het uur rijd... -_-
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Feb 22, 2008 2:35:28 GMT 2
als je nou geen koffie koopt en spaart voor een fiets...ideetje? LA: Fooooooooood @ work ^_^ en mn dillinger escape plan kaartje <3 en bier in de bebop
|
|
anouk
|
Post by anouk on Feb 22, 2008 11:06:48 GMT 2
Ik ben gister maar naar Sweeney Todd gegaan... was wel oké maar niet geweldig ofzo En verder was m'n laatste aankoop twee cola light in de kroeg gisteravond
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 22, 2008 20:20:43 GMT 2
Theemuts als in voor mn theeset ^^, hij is zó leuk Ow ermmm mijn laatset aankoop, ermmm ben en jerry's. Ja en jij probeerd af te vallen? I know, I know. Ow ow ow ik had vandaag weer bijna nieuwe schoenen gekocht, ze zijn zo leuk, ik moet volgende week terug o mze te kope n^^
|
|
anouk
|
Post by anouk on Feb 23, 2008 10:49:49 GMT 2
Oh wat goed van je Ik koop altijd alles meteen als ik het zie, kan het nooit laten Mijn laatste aankoop was, jawel.. een spa rood gister in de stad
|
|
|
Post by sisterseptember on Feb 23, 2008 16:00:57 GMT 2
Ik ben gister maar naar Sweeney Todd gegaan... was wel oké maar niet geweldig ofzo die wilde ik je aanraden.. heb m zelf nog niet gezien.. mijn zus vond m wel geweldig! Ik ben erg benieuwd, maar nu wel lichtelijk teleurgesteld door je reactie laatste geweldige aankoop: laatste restje voor mijn camera en gitaarlessen bij tijmen. verder niet in staat om aankopen te doen
|
|
anouk
|
Post by anouk on Feb 23, 2008 23:01:00 GMT 2
Nouja, bijna alles wordt gezongen... dat vind ik meestal wel leuk, maar nu dacht ik af en toe wel 'moet dat nou wéér?!', snapje?! En Johnny Depp heb ik ook wel eens beter gezien dan dit Verder vond ik de film eigenlijk heel voorspelbaar en niet heel spannend ofzo. Wat ik wel mooi vond was de aankleding en het prachtige Engels <3 Het is maar net waar je van houdt denk ik Mijn laatste aankoop was een cadeautje voor m'n zusje... het luchtje van Christina Aguilera Ik dacht, ik maak dat kind even blij.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Feb 24, 2008 3:30:11 GMT 2
LA: DVD: Oh brother where art thou?/Mean Machine en Office Space ^_^ Cd: Iron Butterfly - In a gadda da vida <3 en wat bier voor mij en laurens vanaaf
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 25, 2008 14:15:05 GMT 2
Oh wat goed van je Ik koop altijd alles meteen als ik het zie, kan het nooit laten Hehe ik moet gewoon terug gaan deze week naar zwolle, want ik vind ze zó tof
|
|
anouk
|
Post by anouk on Feb 25, 2008 14:24:56 GMT 2
Kaartjes voor Mika!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Feb 26, 2008 2:04:58 GMT 2
Zucht ;D ik hoor die dude de hele dag op de radio en steeds moet ik dan aan jou denken, ook leuk LA: food @ work
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Feb 28, 2008 4:38:04 GMT 2
LA: treinkaartje naar A'dam *tis weer 70 cent duurder geworden * DVD's: Hard Candy/Braveheart/ Nightwish - End of an era <3 Cd: Billy Talent - II Bier in de melkweg ^_^ EN EEN KICKASS CADEAUTJE VOOR TRISTAN WAT ZO GAAF IS...man man man, he'll love me forever ;D
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 28, 2008 12:13:34 GMT 2
Ja lekker, mij een beetje warm lopen maken... LA; Streetfighter Terminator 2 - Judgement day eeen gedownload; Descendents - Milo goes to college Less then jake - Hello rockview The loved ones - Keep your heart (rico, check deze gasten uit ^^) None more black - This is satire (En deze ook! )
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 2, 2008 21:31:45 GMT 2
Vaccinaties bij de GGD, tegen van alles wat je kunt oplopen in vreemde landen. En ik moest gewoon fucking €93,50 betalen! En dat is nog niet alles, want ik moet nog twee keer terug komen! Dat is gewoon bijna een half paar van die mooie schoenen die ik wil Zo zonde van het geld!!!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 3, 2008 1:53:09 GMT 2
Holy...fucking...shit... Ik betaakde 30 euro voor mn schoenen...
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 3, 2008 15:52:36 GMT 2
ja vaccinaties zijn duur hè? laatste aankoop: sprite en bier .
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 5, 2008 16:59:13 GMT 2
Mijn laatste aankoop... ermmm Volgens mij ies bij de Hunkemoller (:
En ermmm.. owja vrijdag mn GMM kaartje kopen ^^
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 5, 2008 20:31:14 GMT 2
Sprite en bier? Maar lieve vief!? Hoe ga jij erheen enzo, want ik dacht misschien kunnen we ergens afspreken, aangezien ik bijna zeker alleen ga Maar mn LA izzzzzz: - cadeautje voor niels; 2 cd's van joe satriani *zijn held * - voor mij een cd van Rise Against *the whitness and the sufferer, heerlijk album, zelfs de ballads zijn geweldig * - wat eten op mn werk
|
|