xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 2, 2006 18:26:41 GMT 2
Ik ben blij omdat mn vriendin kaartjes heeft gewonnen voor kane in de boerderij op 8 september met een prijsvraag van RandstadRail...
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 2, 2006 19:37:57 GMT 2
Have fun, Rico &juan, jaa was wel aardig,, vind mn eigen verjaardag nooit zoveel aan Nu blij omdat ik vanaaf hárd gaa feesten in de Stairway <3
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 5, 2006 23:35:33 GMT 2
Ah bah.. Kane! Vind je dat echt leuk, Tris? (had je vorige week Zat. op het malieveld moeten zijn, het was in mijn kamer te horen ) ik ben blij omdat ik morgen mag uitslapen.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 5, 2006 23:52:21 GMT 2
Ik vind kane best aardig ja, ze hebben wel een aantal leuke nummers, en het is een kleine hal, dus word leuk en knus... Ik ben blij omdat ik weer eens met een oude vriend van me heb gekletst...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 6, 2006 17:25:12 GMT 2
Ik vind Kane ook wel leuk hoor Zo nu & dan. Blij omdat... mn nieuwe stage niks tegenvalt!
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 6, 2006 20:13:37 GMT 2
Ik vind kane best aardig ja, ze hebben wel een aantal leuke nummers, en het is een kleine hal, dus word leuk en knus... hey ja, kleine zaaltjes zijn leuk! en kane zal live best tof zijn, ja Ik ben blij omdaaat.. ik mijn gitaar heb?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 6, 2006 23:16:41 GMT 2
...: mijn eerste drumles vandaag echt zo de bom was *hij vond me goed ^^...nou dat zegt óf iets over mij óf iets over de leraar *
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 6, 2006 23:28:24 GMT 2
ik kan voor beiden wel wat verzinnen..
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 6, 2006 23:34:53 GMT 2
ik zat er al op te wachten jongen ^^ nou ik ben blij omdat tristan altijd zeer gevatte opmerkingen kan maken
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 7, 2006 15:17:50 GMT 2
tristan ís wel leuk Ik ben even niet om een speciale reden blij
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 7, 2006 18:35:53 GMT 2
Ik ben ook wel blij omdat Ricardo zn gesprek goed ging gister En ik ben blij omdat.. nouja. eigenlijk ben ik niet bijzonder blij ofzo Ojaa.. omdat mn gymles vandaag goed ging Ze vonden me léuk
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 7, 2006 23:49:52 GMT 2
ik ben blij omdat ik nog maar 4 lesuren moet deze week.. en omdat ik even fijn heb gebierd vanavond *nadat ik pas om 20.00 vrij was * minder blij omdat de wekker om 7 uur weet gaat
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 8, 2006 15:53:49 GMT 2
Ze vonden me léuk \m/ ! Ik ben blij omdat ik volgende week praktisch vakantie heb vanwege superveel lesuitval
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 8, 2006 15:59:19 GMT 2
Aight (Y)...ik heb zo'n rooster het hele jaar door zegmaar, omdat ik al heel veel dingen heb gehaald mgoed, wel veel gitaar spelen volgende week he!?...ik wil actie foto's van rockende loes! ^^ Ik ben blij omdaaaaaaatt ik vanaaf eindelijk naar pirates 2 ga en nog bedankt nouk ^^ *knuff!*
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 8, 2006 16:04:23 GMT 2
haha is goed. Ik zal mijn zelfontspanner eens even gaan gebruiken & ga je nu pas? Shocking Maar veel plezier
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 8, 2006 16:04:37 GMT 2
Ik ben blij omdat ik morgen tog naar Appelpop ga (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 8, 2006 16:07:52 GMT 2
haha is goed. Ik zal mijn zelfontspanner eens even gaan gebruiken & ga je nu pas? Shocking Maar veel plezier die dingen zijn vet handig mja nu pas...iedereen die ging steeds met hun vriendje of vriendinnetje dus tsjah en nu gaak met een vriendjesloos iemand *ow wat klinkt dat zielig ...mja wordt leuk, k krijg een fles coebergh van der en ik neem absinth mee, dus komt wel goed ^^ *
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 8, 2006 16:20:17 GMT 2
kan iets zonder drank bij jou ook leuk zijn?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 8, 2006 17:13:14 GMT 2
HE! ik kan ook drinken zonder lol te hebben hoor! ^^ maar nee tuurlijk, maar dan moet ik meer met mn christenvrienden omgaan, die drinken niet en ik dan ook niet *god wat een respect is dat toch * mja ik ben nu eenmaal student he? moet mn naam waarmaken ^^ en ja deze hele post is onzin, dus neem het niet te serieus op maa drank maakt het niet leuker of stommer, maar tis gewoon lekker
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 8, 2006 17:42:43 GMT 2
Agree!
|
|