liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 16, 2006 23:07:19 GMT 2
en weet je waardoor dat komt? omdat ik gevallen ben... nou zou je denken, ach ricardo dat valt toch wel mee? *let op de woord keuze ...gevallen...valt...whahah * mgoed ik fietse dus met 2 vrienden *robert en richard voor de geintresseerde* en richard die het meest links reed, gaat steeds maar naar het midden waar robert reed, waardoor hij op zn beurt weer meer naar rechts gaat waar ik reed. Snap je? en rechts van mij was een stoep, dus ik kon niet verder. dus ik denk, ik geef robert een duwtje, zodat ik achter hem kon fietsen...nee wat gebeurt er ik duw, blijf haken in zn zak...mn stuur schiet naar rechts en ik vlieg over mn fiets heen... vol op de grond. vol op mn gezicht. vol op mn voortanden...die er nu dus niet meer zijn ze zijn afgebroken tot op de zenuw, maar die hebben we gelijk gefixxt bij een weekend tandarts die er dus een beschermend laagje overheen heeft gedaan zodat ik kan eten en drinken verder ligt mn bovenlip helemaal open...als in gat van een centimeter mn kin, onderlip en mn handen zijn flink geschaafd en doen ook heel veel auw...dus veel auw + heel veel auw = echt heel heel veel auw dus mja verder gaat alles wel goed mja wilde ik ff kwijt das er dus gebeurd met mij vandaag...niet lief in ieder geval
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 16, 2006 23:10:41 GMT 2
Uhm ja auw... Maarja moet je ook niet met zn 3en naast elkaar fietsen he... Kusje op btw?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 16, 2006 23:13:35 GMT 2
kwamen stomme hardcore scooters aan man...die zijn ook hard nou graag, moet je wel eerst mn 3 cm dikke, bloederige gaasje deraf halen *en ja ik vind het ook iew...en het zit nog op mn lip ook *
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 16, 2006 23:17:50 GMT 2
xD en tja kweet nog wel dat ik zelf zo over t asfalt schaafde... Maarja daar kon ik dan niks aan doen mn rem blokje zat los en tussen me wiel vast gelopen, voorwiel en toen ging ik vliegen Maarja wel kut vooral van je tanden...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 17, 2006 2:25:58 GMT 2
WTF afgebroken tanden zijn zo niet koel! tanden zijn sowieso niet koel ik heb een verstandskies die doorkomt al een half jaar lang maar inmiddels denk ik wel langer omdat ik al heel lang zeg dat het een half jaar is en het doet zooo'n pijn!! en dan isset weer ff weg en komt het weer terug en dan zeik ik weer 'aaaauw het doet zo'n pijn!' en dan zegt iedereen weer 'ga naar de tandarts!' en dan zeg ik weer 'nee dat is zó 2005' nou en zo gaat dat dus elke 2 weken ofzo. Tanden zijn stom maar vallen ook wel! echt kut voor je man! maar gelukkig heb je nu fake tanden. Anders had je zo'n fietsenrek.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 17, 2006 12:46:35 GMT 2
Aaaargh nou heb ik de rest van de dag een raar gevoel in mn tanden maar beterschap dan., he :-)
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 18, 2006 18:42:52 GMT 2
ik aai over mn tanden Maar hoe bezopen was je ?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 19, 2006 0:42:38 GMT 2
zucht...dat vraagt iedereen ik was juist op weg om bezopen te raken ging voetbal kijken bij een vriend van me...en jah op weg daarnaartoe pleurde k dus
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 19, 2006 18:25:58 GMT 2
Ahww nuchter dus nog joh Best stom echtzo. Hoe gaat et nu dan?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 19, 2006 18:48:57 GMT 2
gaat best lekker...doet nog wel pijn enzo maar mn lip begint ook weer dicht te groeien en ik ben vdaag bij de tandarts gweest voor een afspraak en dus gaan we nu 28 juni ff kijken hoe het allemaal verder zal gaan mja tis idd best stom...mja dat soort dingen gebeuren nou eenmaal ...als ik in het midden reed kan het net zo goed die vriend van me zijn geweest die pleurde
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 19, 2006 19:36:52 GMT 2
Lijkt me erg pijnlijk anyway 0.o
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 20, 2006 10:57:21 GMT 2
Ik hoop dat het snel weer weggaat ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 20, 2006 16:06:40 GMT 2
ik aai over mn tanden ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 16, 2007 12:25:11 GMT 2
En toen was het alweer een jaar geleden dat het gebeurt is =| en nog steeds niet gefixxt
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 16, 2007 13:55:45 GMT 2
Haha nog steeds niet man? Maar dan ben je er nu zeker helemaal aan gewend. Ga je deze bijzondere dag nog herdenken?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 16, 2007 14:49:10 GMT 2
Ja, bloemenkrans bij het memoriam, met dramatische trompetgeschal en tranen die over zn wangen rollen...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 16, 2007 16:27:29 GMT 2
You know it ^_^ Nja vanaaf is er een b-day party van 4 mensen, dus dat wordt wel knallen
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 19, 2007 14:50:48 GMT 2
sterkte jongen maar wat vreemd dat t niet gefixt is dan. [ik krijg overigens weer een raar gevoel in mn tanden ]
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 20, 2007 18:45:20 GMT 2
Haha heb jij uberhaupt gevoel in je tánden dan ?
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 21, 2007 12:07:27 GMT 2
haha ja hoor ja nou weet ik veel in de buurt van mijn tanden dan maar als iemand over pijnlijke dingen praat dan krijg ik [in dit geval] een drukkend gevoel op mn tanden en tintelingen DUS HOU EROVER OP.
|
|