xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 20, 2008 14:59:54 GMT 2
hahahaha sorry, moest even... Ik ben niet blij omdat ik voor SLB nog een zooi opdrachten moet maken zo... -_-
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 21, 2008 18:53:25 GMT 2
Lach je me nou uit omdat ik zo ver moest lopen of omdat mn band lek is? 0.o
Ik ben niet blij, omdat mn voetjes zeer doen en ik ontzettend veel voor school meot doen :')
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 21, 2008 22:16:32 GMT 2
Klein beetje leedvermaak op zn tijd... (=0 Stiekem vind ik het wel zielig hoor...
ik ben niet blij omdat... nja, op zich ben ik wel blij. Oh wacht, nee, moet nog wat dingetjes doen voor school...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on May 21, 2008 23:12:02 GMT 2
Stiekem heeft ie ook gevoelens, alleen laat ie dat nauwelijks blijken niet blij, omdat k ben vergeten tempo team te bellen
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 24, 2008 10:16:53 GMT 2
Niet blij, opmdat ik zo moet werken tot sluit -_- en daarna eigenlijk nog uit eten met me werk, maar daar heb ik geen zin in. Zulke leuke collega's heb ik nou ook weer niet :')
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 28, 2008 13:24:21 GMT 2
niet blij, omdat k me vet nutteloos voel en onzeker en me net bedenk dat k nauwelijks geld heb voor t treinkaartje naar landgraaf
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on May 28, 2008 15:34:06 GMT 2
..want daar is Pinkpop? Ik ga er waarschijnlijk werken!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 28, 2008 17:03:26 GMT 2
Gezellig met guido en oscar (mn neven) en hun maten en ja, das niet handig hea rico... =S Had je eerder aan moeten denken, ik had je nog gewaarschuwd... Ik ben niet blij omdat ik best wel om kom in het schoolwerk en daarom mn blind-date een week heb moeten verzetten...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 28, 2008 20:09:18 GMT 2
@ nouk: let me know waar je bent vrijdag @ tris: jaaah pappa! Maar sinds k *grotendeels* voor mezelf moest zorgen is mn financiële wereld ingestort en ik mag het; kijk maar op www.hersenstorm.com/ *ow wat voel ik mij slecht als k mn ADHD als excuus gebruik * Maar k weet het zelf ook hoor, I suck en kut van je date met...simone? of weer iemand anders? niet blij over het niet blij zijn...ik wil vrolijkheid!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 28, 2008 21:14:05 GMT 2
Hehe, dude, ik gebruik mn suiker ook niet als excuus voor alles, dat mag jij ook niet met je ADHD... (=0 En ja, mn date met moon. Druk druk, maar volgende week moet het wel lukken...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 28, 2008 21:54:12 GMT 2
Oke geen excuus, meer een verklaring dan Suiker is toch iets anders dan ADHD dacht k zo...
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 28, 2008 22:03:27 GMT 2
Hahaha en dan nu de deskundige aan het woord Nouja... niet ervaringsdeskundig, want dat zijn jullie dan weer Oké... ik heb een scriptie geschreven over ADHD en begeleid twee kinderen die aan de stoornis 'lijden'. Ik zeg: er valt goed mee te leven, zeker met goede begeleiding en medicatie. Suiker, ik heb een jongetje in de klas die 't heeft. Nouja, ook daar valt goed mee te leven alleen moet je zo veel náaadenken. Dus... wie heeft de battle gewonnen? Eigenlijk niemand Zo.. dat kon ik dan weer even niet laten. Sorry Waar ben ik niet blij om? Nou niks eigenlijk... ik ben gewoon wel blij Oh en Rico, Pinkpop gaat voor mij niet door
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 28, 2008 22:14:40 GMT 2
Tis allebei kut, dat ben k zeker met je eens maar ik wil die medicatie enzo niet...kweet niet wat k kan verwachten, misschien dat k er daarom zo'n afkeer van heb. Die vriendin van me, Ean, veranderde gewoon heel erg en begeleiding tsjah...ik wil wel, maar ik heb geen zin om elke week anderhalf uur te reizen voor zoiets. K ben nogal gesteld op mn vrije tijd zegmaar... Dus ergens is het ook mn eigen fout, maar k weet gewoon zelf niet wat k ermee aanmoet enzo. Misschien zoek k wel medelijden, misschien wil ik gewoon een antwoord...ik weet het ook niet.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 28, 2008 22:18:00 GMT 2
Suiker zorgt ook voor diverse mentale omstandigheden rico, dat weet je toch? En ja, dankje voor deze waardevolle bijdragen anouk...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 28, 2008 22:21:34 GMT 2
Jij wordt gewoon gek van de vrouwen ;D
Maar ik zou gewoon graag willen dat sommige dingen me niet kwalijk werden genomen.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 28, 2008 22:24:02 GMT 2
I know, maar pas op dat je je niet teveel als slachtoffer gaat opstellen, brengt je alleen maar dieper in de shit... Das 1 ding wat ik wel van "de vrouwen" heb geleerd..
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 29, 2008 15:14:06 GMT 2
"De Vrouwen" ook echt als volk, hahaha Ik ben gewoon blij omdat ik nu de stad in ga
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 29, 2008 18:37:28 GMT 2
Vrouwen, een volk? Heel apart Niet blij, omdat tevens het jaarfeest is begonnen en ik het super druk heb met school :')
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 29, 2008 19:30:49 GMT 2
Ohgerrum... En niet een volk "de vrouwen" als in "de vrouwen die effect op mij hebben gehad"
|
|
|
Post by sisterseptember on May 30, 2008 9:01:25 GMT 2
TRISTAN WEER MET ZIJN VROUWEN HOOR, wat HEB je ertegen haha en ricardo: misschien moet je die medicijnen toch gewoon nemen. Want de situatie waarin je nu zit vind je niet leuk en ik zeg: probeer het gewoon. Als je je oude zelf toch leuker vind, dan kun je er denk ik toch wel mee stoppen.. Het is geen dwangmedicatie
|
|