|
Post by Barbietrut on Apr 4, 2006 17:20:30 GMT 2
ha, ja, de appelmoes ikke taco's en als toetje kruidcake! yeah ;D
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 6, 2006 15:20:50 GMT 2
Kruidcake? Ik dacht dat je niet zo cakerig was, haha Maargoed. Geen idee wat ik ga eten Gister at ik frietjes, omdat ik haast had :-)
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 7, 2006 14:08:31 GMT 2
hmm nee niet zo cakerig maar kruidcake wel ;D vanavond eet ik waarschijnlijk patat, want ik eet bij mn vader en daar is vrijdag patatdag.. zucht, waarom heeft half nederland dat?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 1, 2006 17:28:26 GMT 2
Okeee POGING TWEE! Wat eet je vanavond? Ik ben er nog niet helemaal over uit wat het moet voorstellen, maar het is iets van rijst, oosterse roerbakgroente, vegetarische reepjes en één of andere kruidensaus.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 3, 2006 13:18:29 GMT 2
Oe lekker ^^
Ik heb geen idee wat ik vandaag ga eten, maar gister at iiiik Vissticks, sla, aardappeltjes en last but not least... APPELMOES ;D
appelmoes is echt lekker :-)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 3, 2006 19:23:32 GMT 2
;D appelmoes ik eet als avondeten 2 tosti's omdat ik als partypooper ben weggegaan van kaderock en nu toch iets moet eten voor ik ga slapen... ik ben sort of ziek ofzo
|
|
|
Post by sintja on Jun 4, 2006 11:50:24 GMT 2
Ik eet vanavond uhm ik mag kiezen Patat, of broodjes. Doe maar patat dan
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 4, 2006 17:39:41 GMT 2
Ik eet sperziebonen. Geen zin in, eigenlijk. Maar ach
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 21:49:02 GMT 2
aight het is toch geen cheap ass macaroni geworden. Een vriendin belde of ik zin had om met haar te eten waarop zij langs de AH-avondwinkel ging om soep ingrediënten te halen. Bij de enige supermarkt die open is in den haag dus. Waar de rij voor de kassa buiten begon en je dus al wachtend in die rij je boodschappen moest pakken. De schat ;D En toen at ik dus fijn groentesoep met stokbrood vanavond
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:21:25 GMT 2
Lekker :-)
ik eet pizza vanavond :-) En gister at ik andijvie met aardappelen en kip[het meest veelzijdige stukje vleesch.] Yum ^^
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 18:41:22 GMT 2
aardappelkroketjes, sperziebonen & een kaasburger.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 17:44:28 GMT 2
Er staat nu zelfgemaakte mexiaanse ovenschotel in de oven, en ik hoop zo hard dat het lekker wordt. Het is een probeersel weetje. Wat erin zit.. mexicaanse groentemix (van bonduelle, de verrassende groente van vandaag ) op smaak gebracht door in olijfolie gebakken uitjes en knoflook gemixt met taco kruiden, crème fraiche, kaas en tortilla chips. Jeuj. En ik ga nu ff rijst erbij koken
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 6, 2006 18:42:21 GMT 2
OMG het was zó fucking lekker! Zelfs al m'n huisgenoten vonden het lekker! Dat is zeldzaam hier. Oké, we aten maar met z'n 4en, normaal met z'n 6en, maar toch. ik post het recept wel ff bij recepten, it's really worth a try!
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 12, 2006 17:34:50 GMT 2
Aardappels en Slavinken en Spercieboontjes XD
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 12, 2006 20:49:23 GMT 2
oja! al 2 dagen achter elkaar barbeknoeien!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 12, 2006 22:46:05 GMT 2
IK HEB ZO ONTZETTEND VIES GEGETEN. ECHT GATVERDAMME. Iemand heeft dus verzonnen dat je met dit weer koude soep kan eten. Sowieso is het met dit weer beter om júíst warme dingen te drinken/eten maar goed da's een ander verhaal. Koude soep dus. Op basis van tomaat, komkommer en paprika. Het was echt dik en prutterig en ik vind komkommer zo ontzettend vies en het was echt niet te eten en uit respect voor mn huisgenoot die er schijnbaar erg zn best op had gedaan heb ik het toch maar opgegeten echt smerig :$. Ik denk dat dat ook de oorzaak is dat ik net ontzettend over mn nek ben gegaan.
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 13, 2006 7:08:35 GMT 2
ahw *knuffelt* echt damn, dat lijkt me zooo ranzig XD
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 13, 2006 22:40:25 GMT 2
Ja. Vandaag was beter Ik kookte Indiase soep.. zo van vet pittig met doperwten en spinazie erin (goed, ik geef nu dus toe, ik lust spinazie in 2 vormen, deze en in lasagna van de havana ) en lekkerrrr! ;D met naanbrood.. nog lekkerderrrr! en een pasta salade erbij met maïs en champignons en knoflook enzo.. en toen fruit bowl als toetje. Ja. Geniaal gegeten vanavond
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 14, 2006 0:27:15 GMT 2
VLEESCH!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 14, 2006 22:32:07 GMT 2
Pizza bij ons oude stekkie. Vroegâh, die goeie âwe tèd, zat ik daar heeeel vaak. Als in. Zeker elke week. Hele avonden te chillen bij die pizzaturk enzo, best relaxed. En Lau en ik zouden in de stad gaan eten maar toen besloten we om daar eens pizza te halen... ja yesh. Alleen de ananas was echt heel vies maar goed het was wel lekker op zich ja
|
|