anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 27, 2007 16:50:27 GMT 2
^ Oh die heb ik trouwens! Maar nog niet gezien..waarom weet ik niet Kijk m binnenkort wel even
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 28, 2007 19:19:04 GMT 2
Heb gisteravond Borat gekeken met Simon, hij had em van zn werk geleend (hè, gekopieerde dvd's bij de music store? ;D) Vond hem grappiger dan ik had verwacht, vooral toen hij en Azamat in een kamer bij een Joods gezin overnachtten. En de kip in z'n tas natuurlijk. Leuke film, ja
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 28, 2007 21:20:28 GMT 2
Borat lijkt me echt geen reet aan eigenlijk. Ik geloof niet dat t mijn humor is Hij is toch die kerel die een number one prostitute of Kazachstan als zus heeft ?
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 31, 2007 10:09:16 GMT 2
Ja.. het is Ali G ik heb Death of a President gedownload, hij lijkt me wel wat omdat Bush erin dood gaat Haha nee maar ik heb er zoveel gedownload en heb er niet echt tijd voor, best jammer. Ohja en ik heb donderdagavond de helft van The Prestige gezien. Toen viel ik in slaap, maar dat was niet doordat de film niet boeiend genoeg was. Het eerste deel is in elk geval erg leuk
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 31, 2007 20:34:35 GMT 2
the extended version van LOTR: the two towers
echt, mooie film man. Hoogtepunt is toch wel tha battle for helmsdeep. geweldig gedaan
alleen hij eindigt zo kut :S
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 1, 2007 16:53:54 GMT 2
Gister She's the man gezien.. Leuke comedy wel, niet goed ofzo.. gewoon leuk. Hij vermaakt wel
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Apr 3, 2007 21:25:55 GMT 2
Zo'n zondagavond film Heb gister Armageddon weer es gekeken...was toch op TV ...alhoewel ik niet helemaal fan ben van al die grote explosies en actie, vind ik dit toch zeker wel een goede film Komt waarschijnlijk ook door de geweldige cast ^_^
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 7, 2007 14:37:18 GMT 2
Music & Lyrics meteen alle liedjes gedownloaded, maar in de film zijn ze toch leuker wel een aardige film..alleen hugh grant kán leuker zijn !
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 7, 2007 16:50:02 GMT 2
Music & Lyrics is zó leuk!
Laatste film; The Prince & Me. Was op tv en ik dacht; ja leuk. Maar eigenlijk viel ie wel tegen..
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 8, 2007 13:47:34 GMT 2
een stukje Twister...die hebben we ook al 100 keer gezien dus toen maar het schnitzelparadijs gekeken. Echt...Mo en Mimoen zijn de shit!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Apr 9, 2007 14:38:03 GMT 2
Zo zeker wel! Leuke film *en geweldige serie ^_^* Kheb vannacht maar even Crank gekeken...met Jason Statham *je weet wel, die van the transporter, Snatch, Lock Stock enz* en hij is echt geniaal!...einde valt een beetje tegen, maar erg leuke film. Het gaat over een dude die een langzaamwerkend gif krijgt ingespoten en om te blijven leven moet ie zn adrenaline peil constant houden, dus hij doet de meest rare dingen, vaak ook uit het niets en nja...echt heel goed gedaan! Vooral het camerawerk vond ik erg goed maar kijken dus!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 4, 2007 22:19:47 GMT 2
meuuuuuuuuuh jaaaaank. ik heb net American History X gekeken, die heb ik laatst gekocht wat een mooie film maar wát een kuteinde. K heb lopen janken. niet normaal. ik ben niet zo'n jankerd:P de enige film waarbij ik tot vanavond moest huilen was Edward Scissorhands
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jul 4, 2007 23:03:01 GMT 2
Haha Edward met z'n lieve schaartjes Ik kan best vaak janken om een film eigenlijk.. maar alleen als ik in zo'n bui ben en alleen als ik alleen ben Maarr American History X.. die heb ik ooit met een heel fout vriendje gekeken.... en daar associeer ik het nu mee en daarom vind ik het niet leuk. Maar ik geloof wel dat t n hele mooie film was. De laatste film die ik zag.... dat was geloof ik Saw 2.. M'n vader wilde m even lenen en ik dacht ik kijk wel even mee
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 5, 2007 11:02:30 GMT 2
Pirates 3 met ricardo in de bios. Hij mag zeggen hoe ie was, omdat ik em al eens gezien had...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 5, 2007 17:38:44 GMT 2
Nou hij was dus kut! Gheheh Nee hoor maar hij was wel duidelijk minder dan de vorige 2 delen...en de gek die de aziatische shizznizz heeft bedacht voor de film; laat m alsjeblieft niet meer meewerken aan films Maar special effects enzo...puik werk
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 6, 2007 13:48:33 GMT 2
ik vond m geniaal
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jul 6, 2007 16:09:37 GMT 2
Ik heb m nog steeds niet gezien De laatste film die ik zag was Dont tell mom the babysitter is dead... ghehe echt zo'n stomme jaren '90 film die iedereen gezien heeft, en daarom zo leuk
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 23, 2007 20:30:39 GMT 2
stomme jaren '90 familiefilms zijn geweldig
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 23, 2007 21:15:21 GMT 2
Dont tell mom the babysitter is dead is ook eigenlijk gewoon een hele leuke film... Net als "stop! or my mom will shoot!" of "Honey I shrunk the children"
|
|
|
Post by Barbietrut on Jul 26, 2007 13:57:22 GMT 2
Harry potter 2, tijdens t bijwerken van m'n dreadjes...
|
|