liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Mar 8, 2008 23:52:42 GMT 2
hoe doe je dat? Heb net bij mn mams Joe Someone gekeken, grappige film wel wordt een gozer *tim allen* uitgedaagd om te gaan vechten en tsjah de film gaat dan over de weg daarnaartoe, dus voorbereidingen bij een karateschool en in de supermarkt enz
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 9, 2008 14:53:40 GMT 2
hahaha en in de supermarkt maar eeh, tsja deze keer zat ik niet zo in de film denk ik
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 28, 2008 11:48:45 GMT 2
laatstgekeken film: tsja.. Fitna.
de beelden zo achter elkaar hebben me in ieder geval enorm geshockeerd.. spreekt voor zich als je het ziet. Ik kon er in ieder geval even niet tegen.. hoe wreed kun je als mens zijn?
maargoed. Erg is ook dat je word gemanipuleerd waar je bijstaat. "Indoctrinerende" beelden van allemaal aanslagen en moorden etc. die door moslims zijn gedaan en vervolgens de gevolgen ervan in Nederland. Het aantal moslims in NL en Europa is gestegen, en je krijgt een ansichtkaartje te zien van Nederland: "groeten uit Nederland" met allerlei gezellige moskeeën op de achtergrond. Complete, achterlijke onzin.
Gelukkig ben ik nog zo positief en niet zo goedgelovig dat ik weet dat het niet zo is, dat dit gedrag niet voor alle moslims geldt en dat dit niet de bedoeling van de Koran / Islam is. Maar er zijn ook mensen die hier heel gevoelig voor zijn, "op het randje staan" en nog even worden overtuigd door Wilders' onzinfilm.
Wilders, bedankt.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 28, 2008 18:44:24 GMT 2
Hij heeft zich vrij makkelijk afgedaan met deze film gezien de positie die hij had. Het ging inhoudelijk eigenlijk nergens over wat we neit al wisten en waar de moslimgemeenschap niet ook al van op de hoogte was.
Generaliserende onzin, dat is het...
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 28, 2008 19:21:14 GMT 2
klopt. Ik vind het echt te kut.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 30, 2008 14:11:24 GMT 2
Het is inderdaad niks nieuws, alle beelden zijn bekend en we weten er natuurlijk allemaal allang van. Toch schudt Wilders wel wat wakker... er wordt volop gediscussierd en over gesproken, en dat is wel weer goed. Natuurlijk ben ik het er totaal niet mee eens.. die hele "film" en de gedachtegang erachter, maar het zet mensen wel weer opnieuw aan het dneken.
De laatste films die ik zag.. waren Zomerhitte & Hitch. Zomerhitte viel wel wat tegen, hoewel het wel amuseerde... en Hitch keek ik omdat ik aan het oppassen was en toch wat te doen moest hebben.. was wel aardig.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 7, 2008 18:10:52 GMT 2
Laatste film was... Ik geloof snatch, hoewel ik die ondertussen echt mee kan praten Laatste film die ik nog niet gezien had moet the brothers grimm zijn geweest. Erg vermakelijk en de wisselwerking tussen hoofdrolspelers Matt Damon (hehe) en Heath Ledger is wel erg goed. Leuk ook alle verwijzingen naar de verhalen van de gebroeders Grimm die we allemaal wel kennen uiteraard...
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Oct 8, 2008 23:02:00 GMT 2
Matt Damon T_T <== sarcastic crying face
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 8, 2008 23:10:22 GMT 2
hahaha, ik had eerder de "matt daaaaamooon" quote verwacht...
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Oct 8, 2008 23:12:36 GMT 2
Team America + Matt Damon = Lame
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 8, 2008 23:41:06 GMT 2
je moeder is lame >.<
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Oct 9, 2008 12:32:03 GMT 2
omg, daar komt de klassieke: JE MOEDER.... weer uit de kast
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 10, 2008 18:07:57 GMT 2
Je moeder is een klassieker!
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 13, 2008 22:19:35 GMT 2
Matt Lame-on :')
laatst gekeken film: Notting Hill (there's something wrong with this yoghurt... - It's not yoghurt, it's mayonaise.. Ah, that could explain it *eet* ) ;D
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Oct 14, 2008 12:04:25 GMT 2
haha The Last Samurai Gooooeeeeiiieee fiilluummm
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 14, 2008 13:36:22 GMT 2
Back in the day when tom cruise wasn't a complete twat yet... Laatstgekeken film... Back to the future geloof ik. Blijft leuk. Michael J Fox for president...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 15, 2008 18:20:38 GMT 2
Laatst gekeken film: A beautiful mind Moest ik kijken voor school, damn wat een goeie film
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 15, 2008 18:51:03 GMT 2
Hmhm, sterrol voor Russel Crowe, en denk ik zn beste film op gladiator na... Laatste film die ik heb gezien... klein stukje van the adams family...
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Oct 16, 2008 0:09:25 GMT 2
Ik heb Saw 3 & 4 weer es gekeken. Had Saw 4 pas op dvd gekocht, maar wilde het deel ervoor eerst nog es zien. Heb nu wel de serie compleet, en dat vind ik dan weer stoer.
Verder heb ik afgelopen week Kill Bill weer eens gezien. Ik vind het geen hele boeiende film, maar wel weer een typische Tarantino, en daar houd ik dan weer van.
En vandaag dan My Best Friend's Girl. Ach, gewoon even grappig.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 22, 2008 18:20:37 GMT 2
Die wil ik ook kijken! Issie leuk? Ik heb net Step up 2 gezien! Ooooh wat issie weer lekkkkeeeer
|
|