liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 20, 2006 16:32:34 GMT 2
Hamsela: Dat zeg ik dat dat barbara is en als je heel goed kijkt zie je der 4 k snap de reactie nog steeds niet mgoed ...zullen we anders ook ff een tattoo topic openen?...doe ik dan wel ff
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jul 21, 2006 4:18:30 GMT 2
4 ook goed, maar loes zei dat Barbara haar tattoo's op haar polsen had, maar dat heeft ze dus niet. Vandaar dat mijn reactie niet meer klopt aangezien loes heeft veranderd...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 21, 2006 11:59:07 GMT 2
Barbara Karel heeft geen sterren op dr pols? Ze heeft 3 sterren op haar onder arm... dat zei ik toch ook maargoed. back to piercings Ik vind een lippiercing het vetste. Maakt niet uit hoe, wat, hoeveel..het blijft vet Verder vind ik een wenkbrauwpiercing het minst mooi .. nouja.. een staafje vind ik wel mooi, maar een ringetje dan weer niet.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Aug 4, 2006 20:46:34 GMT 2
Tongpiercing vinnik mooi. En in je lip indeed.. Navelpiercing niet meer,, sóooo last week!
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Aug 5, 2006 19:36:58 GMT 2
Dus je bent eigenlijk een modekutje die alleen maar de 'trends' volgt? Zo niet zou het je geen reet uitmaken...
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 5, 2006 20:23:09 GMT 2
dat laatste was zóóóóóó als grapje maar ik vind navelpiercings ook niet zo mooi.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 5, 2006 23:26:46 GMT 2
doet me denken aan een grapje van een oud-geschiedenis leraar: "wat heb je daar voor een kroonluchter in je navel hangen?" Nee, navelpiercings zijn alleen maar mooi als je een hele strakke/bruine buik hebt...
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 6, 2006 14:16:48 GMT 2
haha, dat hoort bij de grappige quotes ;D leuk.
Maar inderdaad. En dan vind ik het nog niet zó.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Aug 6, 2006 14:41:23 GMT 2
dat laatste was zóóóóóó als grapje Jaa indeed... Niet álles is serieus bedoeld euhm... Et kan inderdaad welles móoi staan,, als je n hele mooie platte gebruinde enigszins gespierde buik hebt... Maar et is gewoon mn ding niet. Vroegaahh, toen ik nog vijftien was ofzo Toen wilde ik et wel. Maar nu vinnik et niet meer zo mooi. Vandaar de niet ~meer~. Zo van, veranderd van smaak. Ofzo. Wat ik trouwens ook mooi vindt, en je merkt wel dat ik er niet zo in thuis ben want ik weet niet hoe et heet.. zo'n piercing onder je lip. In et midden, zegmaar. Tussen je lip en je kin in:p Jeweetwelwatikbedoel.
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 6, 2006 20:20:38 GMT 2
dat is ook hip! en dan een spike erin
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 7, 2006 13:32:24 GMT 2
Jij noemt alles een earl..? Maargoed, bedoel je daarmee op je tiet of er tussen in? Errmm een beetje daar tussen in, en dan schuin Naja ik maak wel een foto als ik m ooit heb
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 8, 2006 13:37:36 GMT 2
sexy
|
|
|
Post by forbiddencandy on Aug 8, 2006 15:28:02 GMT 2
Wat ik trouwens ook mooi vindt, en je merkt wel dat ik er niet zo in thuis ben want ik weet niet hoe et heet.. zo'n piercing onder je lip. In et midden, zegmaar. Tussen je lip en je kin in:p Jeweetwelwatikbedoel. Labret?
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 6, 2006 0:14:55 GMT 2
Ik heb 3 nieuwe piercings erbij.. neuspiercing! met ringetje erin in mn rechterneusvleugel. en 2 in mn oren, in beide 1, gewoon naast mn oorbellen. Heb nu dus 2 gaatjes daar. die zijn trouwens mede te danken aan leonie die mij ff een euro wou lenen *best stom als je daar staat en je moet dan betalen en hebt een euro tekort*
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 6, 2006 22:33:14 GMT 2
en echt de eerste keer in maanden dat ik dr weer zie mep ik dr neuspiercing dr uit...
|
|
|
Post by Barbietrut on Sept 6, 2006 22:40:15 GMT 2
ja.. en toen had ik een nieuwe gekocht en toen moest ik werken (bij de fietstaxi) en toen is ie er 3 keer uitgevallen! en de 3e keer dacht ik echt dat ik em helemaal kwijt was maar toen zag ik hem later nog op de grond liggen :S sindsdien maar het ringetje erin gedaan haha
|
|