|
Post by sisterseptember on Sept 21, 2007 21:02:28 GMT 2
Prodent!!! Sorry, couldn't help myself... ja érg hè? maar ik kan er echt niets aan doen ;D zo lach ik áltijd Heeft iemand tandbruiner? & thanks ricarodo, t is inderdaad de nieuwe merch van Dimmu Erg mooie longsleeve vind ikzelf. Achterop staat een tekst die ook vreselijk goed bij mij past (kuch): "Keep feeding me denial and hate From that I will create" haha brvvt
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Sept 22, 2007 20:40:15 GMT 2
Ik hou juist heel erg van m'n witte tandjes Niet van die tandjes opzich, maar wel van het feit dat ze niet geel zijn. Ik wil ze eigenlijk graag witter, de hollywoodsmile zegmaar! En hoe zakenvrouw ben je indd, vooral met dat dimmu shirtje eronder Errrg leuk!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 23, 2007 10:10:32 GMT 2
Oew leuke foto loes! B)
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 23, 2007 15:12:00 GMT 2
haha ik ben ook trots op mijn aardig witte tanden, maar iedereen zegt altijd prodent. nou, daar kan ik echt geen zak aan doen Of ik moet heel krom gaan lachen. en Loes-de-brute-zakenvrouw, haha. Niet echt dus @vivian: thaaaaaaaaaaanks.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 24, 2007 13:05:40 GMT 2
Staat netjes hoor loesch, one hardcore buisiness lady weetjewel... En die prodent smile is juist goed, al helemaal als je er zo netjes uitziet
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 24, 2007 17:02:10 GMT 2
haha thanks hoor & ik denk dat ik toch liever voor de klas ga staan Kan ook prima met een colbert
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 28, 2007 16:47:22 GMT 2
..met het thema Posh&Spoiled. Een gala, uiteraard. Hier foto's... Ik heb er veel.. I know.. maar ik kan niet kiezen Bij Remco thuis Met Jaap Op het gala met Jaap Actiefoto! Haha.. Ik was aan het dansen en deze foto werd onverwachts gemaakt De drank had hier z'n werk gedaan.. Ik met Elaine Remco & Ik Marjolein & ik Ik, inmiddels niet meer zo nuchter, met Merle en Lianne Veel foto's hea... Maar ik houd ervan
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 29, 2007 20:11:12 GMT 2
oeh gáve foto's! en héél erg Posh&Spoiled, haha je zag er gaaf uit! en wat leuk dat je haar meedanst als je danst
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 29, 2007 23:39:25 GMT 2
Haha very Posh&Spoiled indd Ik zeg, ik houd me graag aan dresscodes En als ik dans danst indd alles met me mee haha
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 30, 2007 5:45:30 GMT 2
idd leuke foto's! Je ziet er goed uit
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 30, 2007 11:26:35 GMT 2
Veatte foto's! Je ziet er leuk uit^^ je haar zit echt leuk! (:
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 30, 2007 12:06:01 GMT 2
Je ziet er goed uit
|
|
anouk
|
Post by anouk on Sept 30, 2007 12:57:06 GMT 2
Dankjulliewel je haar zit echt leuk! (: Pff, maar dat was een werk!! Ik had het laten doen door de kapper, ik dacht.. dan zit het tenminste de hele avond goed. Maar toen ik bij de kapper de deur uitstapte had ik helemaal geen krullen meer! Wat die kakteef nou gedaan had... kijk ik was samen met Remco, hij liet z'n haar juist straighten. Bij hem deden ze er dan ook een cremetje met zijden in, want daar wordt je haar glad van. Maar dat gooiden ze er bij mij ook in!! Ja, weg zijn de krullen! Dus daarna ben ik alsnog thuis aan de slag gegaan met een carmen set! Pffff! Thanks anyway
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 30, 2007 13:03:46 GMT 2
Hmmmm ja idd ja! Ik heb het ook eens gehad bij de kapper. Was er echt zó uit. Irritant Handig hea zo'n carmen krulset
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 1, 2007 13:20:39 GMT 2
Pff. wat een prutsers!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 1, 2007 18:14:17 GMT 2
Tsja ik heb wat foto's gevonden van mijn introductie kamp. Ja dat kutkamp waar het zo gigantisch tering koud was en ook nog eens YMCA heette Anyhow, hier wat foto's Berdien en Hanne. Na al enig wat biertjes. Met Berdien ga ik grotendeels om. Eindelijk iemand gevonden die net zo hard en net zo vaak als mij schreeuwt . Ook op kamp dus (vandaar dat ik geen stem meer had na kamp) Berdien en ik. Het was super koud. Stuk of drie truien aan, dus dan ga je maar zuipen (Ja wel heineken, blah). Domenique hoorde er ook bij maar die wsa net pissen. Ik niet erg nuchter meer, want ik kan me deze foto niet herinneren (Owja, mn haar is hier dus grijs/wit. Veat hea B)) Klasgenoten en mentoren. v.l.n.r. Joshua, Marjon (Remember Anouk? Hint, hint. Vakantie Spanjos eerste keer!), David en Hanneke Overdag één of ander stom spelletje doen
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 2, 2007 15:32:05 GMT 2
Niiice En die berdien heeft wel een gele tong zeg
|
|
anouk
|
Post by anouk on Oct 2, 2007 16:43:31 GMT 2
I do remember! En volgens mij vond ik haar toen niet zo heel aardig :whistle: Vertel dat haar maar niet Leuke foto's hoor Looks like fuuuuuuuuuun En t is toch juist leuk dat het YMCA heet Ik zou nonstop gaan zingen Oh en me natuurlijk verkleden als indiaan of politieagent, te gaaf!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Oct 2, 2007 17:46:01 GMT 2
Hahahaha Ow die 3de foto zeg...zo ken ik mn vief weer ;D *lijkt op:* SPEELUUUUUHH!!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 2, 2007 18:04:15 GMT 2
@ Loes; Hahaha ja dat zag ik ook al @ Anouk; Hmmm weet je het zeker? Anyhow, maakt ook niet uit, ga niet echt met der om ofzo . Was wel toeval dat ze mentor was van mijn groep En nee, was zo irritant dat het YMCA heette, vooral omdat ze het dan grappig vonden dat nummer knoerhard te draaien om 8 uur sochtends en dan ochtendgymnastiek >< @ Rico; Zal ik vast ookwel hebben geschreeuwt of Bier en tieten ofzo
|
|