|
Post by digitaldeceit on Jan 2, 2008 17:04:17 GMT 2
Foto's van nieuwjaar, Ik heb er nog maar bar weinig, maar ik krijg er nog meer (: Erik en ik (dat zie je niet vaak) Debbie, dave en ik Arjan heeft zn eerste chickie gevonden ^^ Blijkbaar was iets hier heel erg grappig. Naast mij; Lars
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 2, 2008 18:23:59 GMT 2
Je staat ter kruishoogte, ben benieuwd wat er grappig was... Oh en erik probeerde me nog een prins albert (zo'n piercing door je eikel) aan te smeren op speedfest. Kweet niet wat ie allemaal op had maarre...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 2, 2008 18:55:18 GMT 2
Jah ik heb ook geen idee, wss iets met de persoon naast mij :') Hehehe geweldig
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jan 2, 2008 19:59:21 GMT 2
Sidekickbob! Yeah...maar zo te zien vloeide de alcohol rijkelijk
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 2, 2008 20:15:19 GMT 2
d0h Waar blijvne jullie foto's? B)
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 2, 2008 20:30:38 GMT 2
Komen zo.. En dat zijn nog niet eens die van oud en nieuw...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 2, 2008 20:39:36 GMT 2
Ik ben benieuwd
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 2, 2008 22:28:50 GMT 2
hier hebbie ze... Bij 't etentje van mn opa en oma de 23e Familie weekendje in zeeland ^^ Aan de zuip tijdens een pokeravondje tijdje terug En ben ik de enige die het raar vind dat het lijkt alsof ik altijd ergens mee bezig ben op foto's?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 3, 2008 4:38:36 GMT 2
Heeeeyy! is dat de godfather die je daar aant maken bent? ^_^ en van mij...sorry, maar we hebben geen foto's gemaakt ...en nee ik wil ze niet niet laten zien omdat ik er toevallig bezopen opsta kheb gewoon alleen mn herinneringen <3 *en die zijn heel mooi ^_^*
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 3, 2008 11:10:02 GMT 2
Damn op die tweede foto ben je fucking bruin, of ligt dat aan mij En ja, volgens mij ben je altijd bezig op foto's , weirdo
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 3, 2008 11:48:02 GMT 2
Wat wil je, 3 dagen in de volle zon, dan krijg je wel een kleurtje jah... En hoezo ben ik nou weer een weirdo omdat ik bezig ben? @ rico; Jep, das em! ^^ en de gehele groep vond em lekker ook! ^^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jan 3, 2008 15:18:13 GMT 2
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 3, 2008 16:05:58 GMT 2
@ rico; Jep, das em! ^^ en de gehele groep vond em lekker ook! ^^ En zo hoort het! En Nouk: één ding...cute ^_^
|
|
|
Post by chimairagerth on Jan 3, 2008 16:53:38 GMT 2
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 3, 2008 17:44:14 GMT 2
Wat wil je, 3 dagen in de volle zon, dan krijg je wel een kleurtje jah... En hoezo ben ik nou weer een weirdo omdat ik bezig ben? Mwe bij mij duurt dat wat langer ,vandaar Gewoon n weirdo ^^
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 3, 2008 18:03:59 GMT 2
Is dat goed of slecht? Alst slecht is kan je fluiten naar je fuitsalade enzo hoor... @ nouk; Lookin cute! ^^ @ joen; Hehe, ik dacht serieus dat jij veel langer haar had ofzo...
|
|
|
Post by chimairagerth on Jan 3, 2008 19:11:47 GMT 2
ik ben naar de kapper geweest begin dit jaar, vroegah had ik wel langer haar
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 3, 2008 20:56:41 GMT 2
anouk wat ben je toch altijd schattig! ;D en ik heb eigenlijk geen foto's... ik ben ook niet uitgeweest want ik moest de volgende dag werken! Killing, maar je kunt niet alles afzeggen. Verder heb ik trouwens ook geen vuurwerk gezien. Geen idee of jullie het mee hebben gekregen, maar hier was heeeele dikke mist zodat ik heel veel geknal hoorde, maar geen vuurwerk zag . Om 2 uur zat het potdicht en kon je tot een meter voor je niets zien! Er is een kettingbotsing geweest op de A1 bij afslag hengelo-noord en veel vuurwerkslachtoffers. wat wel grappig is; mensen hebben voor de neus van de politie een telefooncel laten ontploffen, maar de politie kon ze niet arresteren, want ze konden ze door de mist niet meer vinden Maargoed. Het vuurwerk was een tegenvaller dit jaar 8) Veel mensen staken het pas op 1 januari 's avonds af, omdat de mist toen weer wat weg was. Toen leek het hier wel oud en nieuw, maargoed, dan is de feeling er niet meer
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 3, 2008 21:28:24 GMT 2
Hmmm ja ik ken het ja. hier was ook fucking dikke mist. ik moest lopen naar huis! En mn bandje kon niet komen vanwege die kut mist! Bah!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 4, 2008 6:46:29 GMT 2
Geen idiots uit de future? Dat zuigt
|
|