anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:19:51 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:19:51 GMT 2
Zoals de titel al zegt...
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:26:43 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:26:43 GMT 2
Loes:
Ik mis mijn kopieerapparaat en de vieze vaat mijn roze en blauwe doekjes die erbij konden, ja in alle hoekjes mijn te grote uniform met gaten de vliegjes die in de wasbak baadden mijn prullenbakjes met een hoop spuiten de hoeveelheid stofjes op de ruiten mijn wc's die altijd naar bloemetjes rieken de stront en haren op de stoelen, die mijn leven verzieken de mop en de zwabber die de vloer bedekken het verwijderen van de koffie- en kotsvlekken
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:27:07 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:27:07 GMT 2
Anouk:
Zolang ik aan je denk
Zolang ik aan je denk Blijf je een beetje bij me Zolang ik aan je denk Zul je nooit helemaal verdwijnen
Zolang ik herinneringen levend houd Over je blijf praten Zolang ik spreek over jou Zul je me nooit helemaal verlaten
Zolang je in mijn hart zit Maak je deel uit van mijn leven Zolang je in mijn dromen zit Blijf je me zo veel moois geven
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:27:38 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:27:38 GMT 2
Anouk:
Pak me vast en hou van me, Omhels me alsjeblieft Pak me vast en hou van me Maak mij ook zo lief verliefd
Kus me zacht en hou van me, Maak me warm vanbinnen Kus me zacht en hou van me, Leer mij je te beminnen
Fluister teder en hou van me, Met de klanken van je stem Fluister teder en hou van me, Laat me geloven dat ik de enige ben
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:29:10 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:29:10 GMT 2
Tris:
"I will not bore you with my hollow thoughts, I will keep my place in mind. I'm only giving one real question, An awnser I cannot find.
It is only this little something, Not too much of a big deal. But I am facing problems, That are in fact more then real.
I can't release the feeling, I can't come cross the thought, That all I do is normal, It is nothing special that I brought.
I'm in doubt about my current state, can't seem to find my place. I've got friends, i'm in love, But my life seems to be a circle fase.
I want to find my own identity, Find out who the fuck I am. since for now, all i'm living, seems to be a giant scam."
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:29:42 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:29:42 GMT 2
Anouk:
Ik zou wel eens toeschouwer willen zijn Of beter nog, de recensent Ik zou wel regisseur willen zijn Of achter de schermen, een assistent
Ik zou de techniek willen regelen Of het script schrijven, als auteur Ik zou de rollen willen verdelen Of mijn mening geven, als adviseur
Ik zou de kaartenverkoper willen zijn Of werken als visagist Ik zou de souffleur willen zijn Of anders de componist
Maar in het schouwspel van mijn leven Moet ik toch echt zelf op de planken Om, tijdens de uitreiking van ‘Beste Hoofdrol’ Mijn gehele crew te bedanken.
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:30:08 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:30:08 GMT 2
Anouk:
De zon begint te stralen De lente is ontwaakt Mijn humeur begint te dalen Compleet weer stukgemaakt
De vlindertjes werken zich in t zweet In menig jongerenbuik Er wordt weer heel wat afgedate Liefde weer volop in gebruik
Overdosis aan dopamine En andere vreemde hormonen Het is allemaal weer te zien en Er lijkt geen einde aan te komen
Iedereen vindt alles opeens geinig Terwijl iedereen verliefd met elkaar kust Word ik hartstikke chagerijnig En laat de liefde mij nog altijd met rust
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:30:59 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:30:59 GMT 2
Ricardo:
Waarom?
Waarom is de mens zo kwaadaardig? Waarom kunnen we niet praten met elkaar? Altijd discussiëren, altijd geweld gebruiken Fysiek of mentaal geweld schaadt ons
Hoe is het gekomen dat wij tegenwoordig zo met elkaar omgaan? Hoe kan het dat wij onze naasten uit het oog zijn verloren? Respect, een woord zonder betekenis Vergiffenis, niet iets van deze tijd
Waar is de liefde die ons vroeger zo sterk bij elkaar hield?” Waar is het vertrouwen? Doen of zeggen wat je wilt kan niet meer Bescherming is angst
Angst voor wat je wilt zeggen Angst voor je eigen omgeving waar je altijd zo veilig doorheen liep Angst dat je wat wordt aangedaan Angst voor buiten
De mens is voorbij de ontsporing Wij zijn verloren…
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:31:35 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:31:35 GMT 2
Ricardo:
Wat doen we hier? Een eeuwenoude vraag Het antwoord kan ik niet geven Het is allemaal een beetje vaag
Is er iets wat we kunnen doen? Wat moeten we ermee? Ik kan nergens meer in geloven Bang voor de toekomst
De toekomst Onbegrijpelijk Onvermijdelijk Onvoorspelbaar
Het verleden Achtervolgend Verdovend Genadeloos
Ik wou dat ik niet was gevallen Ik wou dat ik dé vrouw in m’n armen had Ik wou dat ik niet gepest was Ik wou dat het leven niet zo gecompliceerd was…
Hopend op de gerechtigheid Afwachtend in een duistere kerker De kerker in mijn hoofd Het hoofd dat zo gecompliceerd is
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:31:56 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:31:56 GMT 2
Ricardo:
Hoe mooi zou het zijn om niet meer wakker te worden? Als alles gewoon klaar is Geen zorgen meer Geen gezeur, verdriet, depressies meer
Zal ik dan verlost zijn? Zorgeloos zijn? Intens blij zijn? Vervuld zijn?
Wil ik nog wel verder? Als ik elke dag weer het verdriet moet aanhoren En elke dag de beelden zie Die deze verdomde wereld moet voortbrengen
Zullen we ooit veranderen? Zal haat verdwijnen? Zullen we in harmonie kunnen samenleven? Zal de mensheid overleven?
Vol vragen zit ik Niemand die ze kan beantwoorden Het achtervolgt me elke dag weer Egoïsme flitst voorbij
Zal ik ooit gelukkig zijn? Zorgeloos zijn? Intens blij zijn? Vervuld zijn?
Ooit… Als de tijd daar is
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 19, 2008 0:33:34 GMT 2
Post by anouk on Feb 19, 2008 0:33:34 GMT 2
En een nieuwe van mij Wij
Misschien zijn we elkaar eens tegengekomen Bij de supermarkt, in gangpad vier Misschien heb ik je al staan uitschelden Omdat je je auto parkeerde op de stoep hier
Misschien ken ik je nog als kind Speelden we vroeger samen op straat Misschien ken ik je via een vriend En hebben we allang eens met elkaar gepraat
Misschien zaten we samen in de trein In de spits richting Zwolle Misschien werk je bij de Albert Heijn En verkocht jij mij m’n weekendbollen
Waarschijnlijk ken ik je nog niet Zijn we volslagen vreemden voor elkaar Waarschijnlijk moet ik je nog ontmoeten En woon je aan de andere kant van de evenaar
Maar op een dag zal ik je vinden Of liever nog, jij mij We zullen vreselijk veel van elkaar gaan houden Want we horen bij elkaar, jij en ik.. we worden wij
|
|
|
Poetry
Feb 19, 2008 12:20:10 GMT 2
Post by sisterseptember on Feb 19, 2008 12:20:10 GMT 2
die van mij was het hoogtepunt uiteraard ;D haha jeetje. Anouk, jij moet een bandje als Blof ofzo beginnen en dan mag jij de teksten schrijven. gááf weer! Ik moest wel lachen om de weekendbollen, haha
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Poetry
Feb 19, 2008 12:36:10 GMT 2
Post by xanathos on Feb 19, 2008 12:36:10 GMT 2
Mooi 'nouk! Erg goed hoe je een eigenlijk best zwaar gedicht toch licht weet te houden op een manier... hmja, songtekst van een tijdje terug; My world is a simple one, once built of me and you. The things we said, what we used to think and do.
Now you look right through me, Moving on so fast. Just look into the future, and neglect our entire past.
But baby, just watch, You'll run into yourself someday. You'll wonder where i am...
It's a scene where it's normal, To do and believe what you think you know. You'll find yourself soon enough, Wondering why you've let me go
Maybe it's just me, Maybe I'm insane. Mind's twisted with jealousy, But I tell you all the same that...
baby, just watch, You'll run into yourself someday. You'll wonder where i am...
You know you feel awkward when we talk Why do you think that is? Afraid of argueing, which we mostly did But in the end it's me you miss.
baby, just watch, You'll run into yourself someday. You'll wonder where i am.
Wonder where I am. Wonder where I went. Wonder why I'm gone. Knowing I was right.
|
|
anouk
|
Poetry
Feb 21, 2008 15:31:52 GMT 2
Post by anouk on Feb 21, 2008 15:31:52 GMT 2
Dankjulliewel &Tristan, da's mooi geschreven
|
|
|
Poetry
Feb 23, 2008 16:08:35 GMT 2
Post by sisterseptember on Feb 23, 2008 16:08:35 GMT 2
tof tristan, ik wil er een muziekje bij verzinnen
|
|
anouk
|
Poetry
Apr 20, 2008 13:58:54 GMT 2
Post by anouk on Apr 20, 2008 13:58:54 GMT 2
Daar was ik weer:
Bijna gemakkelijk
Het is bijna gemakkelijk om te adoreren Om te beminnen, om te dat te leren Het is bijna gemakkelijk om te houden van Om te aanbidden, om te vertrouwen dan Het is bijna gemakkelijk om lief te kozen Om te helemaal op te gaan in die hypnose Het is bijna gemakkelijk het te zingen, dat liefdeslied Het is bijna gemakkelijk, maar ik kan het niet.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Poetry
Apr 22, 2008 13:59:11 GMT 2
Post by xanathos on Apr 22, 2008 13:59:11 GMT 2
heel mooi anouk. Ik denk voor veel mensen ook heel herkenbaar... Disposables
We all clinge to something at one point one thing that we adore. One thing that you just can't find lying round the liquor store.
No bottle of whiskey or pack of cigarettes, None of the material kind It's the security of love returned that is holding all our minds
But love is too disposable Once you got it then it's gone you'll be overgrown or thrown away thinking what you did was wrong
I don't want to be burned and recycled, i don't want to be a piece of trash just let me be your piece of life, and I'll be your returned cash
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Poetry
May 13, 2008 17:57:06 GMT 2
Post by xanathos on May 13, 2008 17:57:06 GMT 2
Met another, Yet another. was convinced, that I once really got her
But i'm just a friend A friend is all i've been. And I was convinced, that I once really got her
Like before I am the bore kiss, sex, a text now and then but never more then a friend
I'll get over it Put my head on top of it feel alright for now. But never'll be more then a friend
Je suis lonely, cut the choard, broke my heart, you're more and less then a friend to me
|
|
anouk
|
Poetry
May 13, 2008 18:42:24 GMT 2
Post by anouk on May 13, 2008 18:42:24 GMT 2
Okay, diepgang. Klinkt sip!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Poetry
May 13, 2008 19:09:09 GMT 2
Post by xanathos on May 13, 2008 19:09:09 GMT 2
ja, was/ben ook sip, maar dat veranderd nog wel eens per minuut of wat bij mij...
|
|