anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on May 25, 2006 19:12:22 GMT 2
Wat is leuker en waarom?
En ligt t aan t jaargetijde?
|
|
|
Post by Barbietrut on May 26, 2006 11:24:02 GMT 2
Erh.. het is fijn om met kerst een relatie te hebben omdat iedereen dan samen is.. ookal doe ik niet aan kerst. het is sowieso wel fijn in de winter. Met oud en nieuw ook enzo. Hoewel dat neit per see hoeft, maar wel lekker knus is. In de zomer is het ook fijn om een relatie te hebben omdat er dan geen school is en je toch altijd wat te doen hebt zeg maar. En omdat het leuk is om met je vriend naar festivals en goa feesten te gaan.
Verder moet ik zeggen dat het vrijgezel zijn me op zich ook prima bevalt. Geen gezeik, veel goedkoper, niet constant tijd voor die ene persoon hoeven te maken. On the other hand heb ik soms wel zoiets van tsja, ik wil ook wel even gewoon fijn met deze klote regen gezellig de hele dag in bed liggen ofzo. En de seks mis ik wel. Maar after all, weegt het wel tegen elkaar op denk ik. Hoewel het beiden niet te lang moet duren, dan snak je naar het andere.
|
|
|
Post by sisterseptember on May 27, 2006 12:54:43 GMT 2
Ik heb géén idee ik heb nog nooit een relatie gehad eigenlijk.. máár dr is een jongen woescht en wild verliefd op me, maar ik weet nog niet helemaal zeker of het wederzijds is.. dus já. Tot nu toe bevalt het vrijgezelzijn me wel, maar ik zou het absoluut niet erg vinden om nu 'wat' te krijgen :-)
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 28, 2006 20:56:39 GMT 2
Oh loes tell me more about that guy! maar inderdaad.. in de winter met de kou enzo Dan vinnek et toch wel leuker om samen te zijn heur. Nu vind ik et alleen maar beter alleen. Ook omdat je inderdaad geen gezeik hebt enzo en lekker kunt doen en laten wat je wilt..
|
|
|
Post by sisterseptember on May 29, 2006 14:28:32 GMT 2
Haha, komt wel Enneh, geen idee of het aan het jaargetijde ligt Misschien is het zomers leuker om iemand te hebben om gezellige dingen mee te doen [festivals, stad enzo] en 's winters idd omdat het zo knus is ^^
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 29, 2006 18:45:59 GMT 2
Mjaa. Zo vinnik et wel In de zomer lekker alleen en vrij. Niet omdat ik de slet wil uithangen ofzo,, maar gewoon. Relaxed. Maar et is niet zo dat ik in de winter ga zoeken en dan in mei ofzo ga dumpen Ghehe, dat niet.
|
|
|
Post by sisterseptember on May 30, 2006 15:06:27 GMT 2
Haha, nouuuu geef toe, geef toe Ach als dr vlinders zijn, dan zijn dr vlinders tóch? en dat kan in de winter of zomer zijn.. :-)
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 30, 2006 16:56:25 GMT 2
Ik ga voorlopig tog nog voor het vrijgezel zijn, ook al is dat balen. heb het geowon eventjes gehad met kerels ><
|
|
|
Post by Barbietrut on May 30, 2006 22:15:41 GMT 2
ik ga even offtopic heb je dat ook wel eens.. dat je iemand wel leuk vindt en dat ie een vriendin heeft? daarom zuigen relaties..
|
|
|
Post by sisterseptember on May 31, 2006 15:39:41 GMT 2
Maakt niet uit, het heeft met relaties te maken Brand los. Maar daar heb ik nooit last van gehad geloof ik. Ik ben alleen te verlegen denk ik
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 31, 2006 15:58:38 GMT 2
Haha, nouuuu geef toe, geef toe Ach als dr vlinders zijn, dan zijn dr vlinders tóch? en dat kan in de winter of zomer zijn.. :-) Jaa dat bedoel ik ook! precies dat ja Welles gehad,, maar niks mee gedaan. Een vriend van me vindt iemand leuk die al een vriend heeft, ghehe en nu issie aan het stoken enzo. Maarja, zo ben ik dan toch weer niet.
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 31, 2006 18:19:50 GMT 2
ik ga even offtopic heb je dat ook wel eens.. dat je iemand wel leuk vindt en dat ie een vriendin heeft? daarom zuigen relaties.. Alles kan kapot
|
|
|
Post by Barbietrut on May 31, 2006 20:58:25 GMT 2
ja precies dat zeg ik ook maar iedereen zegt dat ik echt heel gemeen ben door zo te denken.. maar kom op, ik ben toch gewoon veel leuker dan zij
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 1, 2006 14:43:50 GMT 2
What has she got what I don't have Maar hoeveel 'relaties' heeft men hier gehad?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 1, 2006 17:09:30 GMT 2
Haha uuuuh ligt aan de definitie van relatie denk ik.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 3, 2006 19:48:24 GMT 2
Haha. Even kijken van Dale zegt: re·la·tie (de ~ (v.), ~s) 1 betrekking waarin personen, zaken, begrippen tot elkaar staan => band 2 duurzame liefdesverhouding => verhouding 3 persoon tot wie men in betrekking staat vertel op
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 3, 2006 23:12:03 GMT 2
Erh. Nou. Ik word er niet echt wijs uit. Als ik kijk naar de serieuze relaties waarin ik ook seks heb gehad, kom ik op 6. Dan hebben we nog de relaties van voor mijn sekstijdperk die ik niet als serieus beschouw omdat het allemaal zo schattig en jong was, en de sekspartners die ik niet als serieus beschouw omdat er geen relatie was. Ik hoop dat het een beetje antwoord op je vraag is
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 4, 2006 0:13:08 GMT 2
Ben al zo lang single dat ik niet meer weet hoe het is om een relatie te hebben... En ik ga vrolijk de rest van m'n leven single blijven En heb nu 5/6 relaties achter de rug
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 4, 2006 18:58:18 GMT 2
Ikke drie. Waarvan één eigenlijk maar écht was.. ik bedoel, wat ik toen wel serieus nam zegmaar.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 4, 2006 20:44:23 GMT 2
Ik zit nu in mn eerste lange relatie, al ruim een jaar nu, en het bevalt me eigenlijk prima...
|
|