|
Post by Barbietrut on Jun 13, 2006 22:43:56 GMT 2
Tja dat zeg je nu wel heel mooi, maar zo was ik ook. En toch is het gebeurd. Op een gegeven moment gebeurd vreemd gaan gewoon, niet bij jou dan wel bij de ander op een bepaalde situatie. Maar wees dan ook gewoon eerlijk en laat zien dat je spijt hebt. We zijn allemaal mensen en die maken nou eenmaal fouten, en ik denk dat iedereen hier liever heeft dat het dan gezegd wordt en dat je ziet dat de ander spijt heeft dan dat je er via via achter moet komen... zeker, maar dat je eerlijk moet zijn over wat je hebt gedaan is een heel ander verhaal dan of je iets daadwerkelijk moet doen... Ja. Ik heb besloten dat ik geen relatie meer aanga Na dit topic. Het despereert mij.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 14, 2006 0:25:48 GMT 2
Ik vind dat geen ander verhaal... Maargoed.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 15, 2006 8:03:24 GMT 2
Winterrelaties zijn hip! *goed woordgebruik he * maar heb net mn alleraller eerste echte relatie achter de rug...duurde welgeteld 5 maanden en 8 dagen... en om te zeggen dat alleen mannen vreemdgaan, is niet waar! *stond hier dan wel niet, maar ik weet zeker dat sommige dat dachten * zij ging niet echt vreemd, maar heeft wel met een dude gezoend tijdens concert* mja dan krijg je na 5 maanden te horen dat ze je niet meer hoeft omdat ze niet meer van je houdt en dat ze geen "vlinders" meer heeft blabla...en dan ook nog verliefd worden op goede vriend van me! dat was heel stom allemaal...scheen ook helemaal verandert te zijn door haar... nu benk weer old age ricardo als in vrolijk, hyper en stuiterig owja...en ik vind vreemdgaan echt aboluut niet kunnen *zoenen is na een tijdje te vergeven, maar sex ofzo...dan ben je weg *
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 15, 2006 10:35:26 GMT 2
Zoenen is stupid. Doe het dan goed weetje. Hahaha. Maar sowieso als mn vriend bij mij aankomt dat ie per ongeluk met een ander gezoend heeft geloof ik het toch niet. Dan moet er meer gebeurd zijn
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 16, 2006 1:23:01 GMT 2
Nou ik hecht daar waarde aan...en je schept wel beelden he sjan met je dan moet er meer gebeurd zijn gek kind
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 18, 2006 19:15:51 GMT 2
Ik vind zoenen ook vreemdgaan. Blijf gewoon van een ander af, weetje
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 20, 2006 16:28:57 GMT 2
Mja ik vind zoenen ook wel vreemdgaan ja. Ja. Anouk je hebt gelijk B).
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 21, 2006 21:26:04 GMT 2
as always
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 22, 2006 0:24:09 GMT 2
Dames check ff mn weblog... xanathos.web-log.nlDaar staat ook een verhaal op aangaande dit onderwerp waar ik ff jullie kijk op nodig heb...
|
|
|
Post by katejuh on Jun 26, 2006 23:12:51 GMT 2
ik vind het geweldig om een relatie te hebben, mar daar in tegen ook geweldig om vrij te zijn. ik denk dat het gewoon heel erg afhangt van je parter. op dit moment ben ik erg blij. nou ja je moet liefde oko niet zoeken maar tegen komen
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 27, 2006 13:05:25 GMT 2
leuke eerste post Stel je je even voor? Liefde kun je wel zoeken. Dr zijn zat relaties van mensen die elkaar hebben opgezocht op zo'n datingsite, toch?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 27, 2006 23:55:27 GMT 2
'tis kate, dat moet je dr maar niet kwalijk nemen, zo is ze gewoon...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 28, 2006 0:56:51 GMT 2
Nee ik vind ook dat je liefde niet moet zoeken. Het is iets dat je moet tegenkomen.
Ik denk dat je het niet hebben van liefde niet als gemis moet zien, en het daardoor ook niet nodig is om ernaar op zoek te gaan. Want het is niet goed als je een gemis hebt en dat gaat opvullen met liefde. Dus kan je beter op zoek gaan naar jezelf en dan liefde tegenkomen.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 28, 2006 13:42:48 GMT 2
Het is misschien ook niet goed Maar als je 18 bent en je hebt nog nooit met liefde te maken gehad, dan kun je misschien naar liefde gaan zoeken, en dat kan ik me wel voorstellen
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 28, 2006 13:58:48 GMT 2
Er is altijd wel een beetje zoeken naar bij. Want anders zou je nooit in andere geinterreseerd zijn en ben je op je 40ste nog single omdat je nooit echt gezocht hebt. Je zoekt altijd wel, misschien niet overdreven maar er is altijd wel een gevoel dat je naar liefde doet zoeken.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 28, 2006 22:37:40 GMT 2
Nee dat is openstaan.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 28, 2006 23:46:06 GMT 2
Nee dat is het niet.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 29, 2006 17:10:23 GMT 2
Haha WEL NIET WEL NIET.. Ik ben het er iig mee eens dat je wel een beetje naar liefde zoekt. Idd niet overdreven. Wat hij zegt, dus
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 29, 2006 18:07:57 GMT 2
Nja, ik ben het eens met sjan voor de verandering: Soms ben je niet op zoek maar zou je het niet uitsluiten als het op je pad zou komen. Er voor open staan zeg maar. Meeste mensen zijn zo, maar dr zijn altijd mensen die uit emotionele/principiele/religieuse (wtf?) overwegingen de liefde afzweren...
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 29, 2006 18:39:08 GMT 2
Ja maar ik had het niet alleen over relationele liefde, maar ook vriendschappelijke liefde.
|
|