|
Post by Barbietrut on Jun 1, 2006 17:23:06 GMT 2
Kreeg niet echt het idee dat er hier mensen zijn die eindexamen doen dit jaar, maar toch, spui al je gedachten en vooral de irritaties, haha Ik word er gek van dat ik steeds voor niks op school kom omdat de leraar dan weer aan het surveilleren is. De administratie van mijn school is echt bagger en ze blijven het moeilijk vinden om zulk soort dingen vantevoren aan te geven. Kut school. En het is ook niet leuk dat er mensen weggaan natuurlijk. Soms wou ik dat je schoolperiode je hele leven maar door gaat. Zoals toen ik vandaag met m'n moeder zat te lunchen in het restaurant op haar werk. Zit je daar, tussen al die mensen in apenpakkies die allemaal netjes aan hun tafeltje zitten met hun bordje met een broodje en een bekertje koffie. Kan je je toch niet voorstellen, dat je je pauze op die manier moet doorbrengen? But on the other hand zou het ook wel fijn zijn als ik een keer klaar was met m'n havo. Maar meer om eindelijk verder te komen zeg maar. Ik vermaak me verder prima op deze school.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 3, 2006 13:20:55 GMT 2
haha Ik vermaak me prima Maargoed. Ik heb geen examens inderdaad, ik moet nog 2 jaar wachten :-) Maar ofcourse heb ik wel een PW- en SE-week..achter elkaar. Dat betekent 13 proefwerken in anderhalve week = 2 op een dag Dat gaat wel lukken :-) Ik vind SE-weken altijd wel relaxed.. lekker veel vrij Maar toch is het aan het eind wel superslopend en heb je dr geen zin meer in.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 3, 2006 19:22:37 GMT 2
SE-week is...?
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 4, 2006 17:45:19 GMT 2
Proefwerkweek geloof ik Als ik terug denk aan mn examentijd.. Ja echt een leuke tijd eigenlijk! Maarja ik heb r dan ook helemaal niks voor hoeven doen, zonde eigenlijk. En nu vind ik et ook gewoon leuk om naar school te gaan. Moet ook, want ik moet nog wel ff Je weet ook wel waar je et voor doet Ik werk als bijbaantje bij de C1000, achter de kassa.. en als ik dan naar die fulltimers kijk vind ik et gewoon sneu. Dan denk ik zo van.. is dit nou je leven? Njaa niet iedereen heeft natuurlijk de mogelijkheden om door te leren en overjarige cassières moeten er ook zijn. Maar et ging over examens, kuch.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 4, 2006 20:18:20 GMT 2
Bluh, examens zijn kut, dat kan ik je verzekeren. Niet zozeer de examens zelf (want dat zijn eigenlijk gewoon tentamens die veredeld zijn tot CE's), maar de norm meer. Op het internet word gezegd dat je tussen een 4 en 6 hebt, als je een 5 nodig hebt. Ja, daar schiet je dus niet mee op... :S
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:23:45 GMT 2
SE-weken zijn SchoolExamenweken Dus niet centrale schoolexamens, maar het telt wel mee voor je eindcijfer :-)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 17:56:09 GMT 2
Oké, tentamens dus in feit . Idd. Volwassen vrouwen als kassière. Ik werk er ook mee op woensdagochtend en dan heb ik soms ook echt zoiets van... damn!
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 5, 2006 23:25:07 GMT 2
2 jaar geleden gelukkig al gehad! Over 2 jaar alleen een proeve van bekwaamheid...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 6, 2006 21:02:35 GMT 2
Idd. Volwassen vrouwen als kassière. Ik werk er ook mee op woensdagochtend en dan heb ik soms ook echt zoiets van... damn! Jaa, en zich dan ook heel wat voelen tegenover de parttimers, omdat ze fulltimers zijn en dus meer denken te weten. Maar in feite hebben ze gewoon een hele zielige toekomst. Qua carrière dan heh. Er werkt ook een meisje bij mij, van achttien geloof ik.. Gestopt met school, en wil ook niet meer terug. Elke dag van 8.00 tot 17.00 achter zo'n saaie kassa. Echt dat wil k zó niet met mn leven
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 21:42:17 GMT 2
Ben ik liever zo'n parttimer die door omstandigheden niet meer kan en tenminste nog probeert te reintergreren, dan zo'n fulltimer
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 15, 2006 13:50:04 GMT 2
Aaaaahhh!!! morgen de uitslag!! *stress*
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 15, 2006 13:53:13 GMT 2
Jaaaaaaaaaa Vic is geslaaaaaaagd!!! Holleeeeeeeeeeee!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 17, 2006 0:30:40 GMT 2
KUTKUTKUTKUTKUT!!! Ik heb een her voor AK!!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 17, 2006 2:14:00 GMT 2
Het komt allemaal goed!! Echt waar. Vertrouw op mij.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 29, 2006 18:01:16 GMT 2
^ niet dus.. Gezakt met 2 5en, waarvan eentje voor aardrijkskunde met 3 tiende...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 30, 2006 11:00:52 GMT 2
Meuuhh balen man Moet je het jaar nu overdoen?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 30, 2006 12:43:08 GMT 2
Juah.. zoals ik al had gezegd.. balen!
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 30, 2006 14:38:16 GMT 2
niet té getreurd,, volgend jaar is t jouw beurt...
Ach fuck die opbeurende woorden van mij.. Gewoon balen inderdaad!
|
|