|
mode?
Jul 12, 2006 17:48:57 GMT 2
Post by katejuh on Jul 12, 2006 17:48:57 GMT 2
wat vinden jullie van de mode? volgen jullie de mode? is de mode belangrijk?
maken jullie zelf kleren of kopen jullie alles in de winkel? en in wat voor winkels koop je dan je kleren? is merk kleding voor jou belangrijk?
nou ja heel veel vragen, maar waar het opneerkomt is : ...mode?...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
mode?
Jul 12, 2006 17:58:52 GMT 2
Post by liquiddrums on Jul 12, 2006 17:58:52 GMT 2
Je deteste mode *en ja ik weet dat dat franse woord fout is * maar nee mode vind ik best een verschrikkelijk iets...een kudde mensen die dan allemaal hetzelfde dragen, kopen ze dingen van honderden euro's en een half jaar later verdwiujnt het in de kast omdat het "uit" is beetje overdreven...maar mode is niet belangrijk voor me, ik erger me er alleen maar aan *maar het is wel in dermate belangrijk om er lekker over te zeiken * Ik maak mn kleren niet, maar ik bewerk ze wel...als in: goh kheb geen 3/4 broek....*scheurt stuk af van andere broek* zo ik heb een 3/4 broek vroeger kocht ik alles bij large...nu koop ik mn kleren nu op waterlooplein amsterdam, hebben ze altijd leuke shirts en broeken, tegen goede prijzen en nja merk ach...ik heb er niet zoveel mee...maar ik moet toegeven dat ik een merk wel goed vind Stuka ...overseaz en criminal damage zit gewoon niet lekker mja conclusie mode is stom
|
|
|
mode?
Jul 12, 2006 18:01:07 GMT 2
Post by katejuh on Jul 12, 2006 18:01:07 GMT 2
maar eigelijk volgt iedereen toch een mode? als je 'alto' ben dan koop je je kleren warajou vrienden de kleren kopen dan is het toch ook mode maar dan op kleinere schaal?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
mode?
Jul 12, 2006 18:12:09 GMT 2
Post by liquiddrums on Jul 12, 2006 18:12:09 GMT 2
zo zou je het kunnen zien maar wat ik dus denk...er zijn geen 2 ricardo's qua uiterlijk er zullen best gasten zijn met hetzelfde shirt, maar iemand anders met kisten met geel/zwarte veters, zelfgemaakte 3/4 broek, schotsgeruite boxer, spikeband en een opeth shirt zal je niet snel *als in nooit* vinden terwijl ik altijd wel van die huppel kutjes zie lopen die er echt precies hetzelfde uitzien *en again...dit soort dingen kan ik nooit goed uitleggen tegen een beeldscherm *
|
|
|
mode?
Jul 12, 2006 22:51:48 GMT 2
Post by Barbietrut on Jul 12, 2006 22:51:48 GMT 2
Ik vind mode doelloos en geldrovend. Ik doe er zelf niet aan mee, aan wat voor mode dan ook om het even zo te zeggen. Ik draag waar ik zin in heb, wat ik leuk vind en wat ik lekker vind zitten, uit wat voor 'stijl' iets dan ook komt. Ik maak zelf geen kleren omdat ik het niet kan en geen naaimachine heb maar het boeit me niet zoveel waar ik het koop eigenlijk. Ik geef niet om merken, ik koop net zo makkelijk een paar topjes bij de zeeman als bij h&m ofzo. Als het maar leuk is.
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
mode?
Jul 13, 2006 0:30:17 GMT 2
Post by mental on Jul 13, 2006 0:30:17 GMT 2
mode zegt me niet zo veel eigenlijk ik draag wat ik zelf leuk vind ...en als dat dan toevallig een shirtje uit de Cool Cat is, so be it goed, ik doe wel aan stijlen (meestal), maar ik beperk me niet tot 1 bepaalde stilo, yo *weird handgesture*
|
|
|
mode?
Jul 13, 2006 14:25:39 GMT 2
Post by sisterseptember on Jul 13, 2006 14:25:39 GMT 2
Ik maak mn kleren niet, maar ik bewerk ze wel...als in: goh kheb geen 3/4 broek....*scheurt stuk af van andere broek* zo ik heb een 3/4 broek ;D ;D ;D ;D Nou ik heb niks tegen mode .. alleen is het wel zo idioot dat ik vroeger werd uitgelachen als ik een korte broek droeg, en nu loopt iedereen er mee... Op zich draag ik ook wel mode .. Als ik iets leuk vind, dan koop ik het gewoon. Alleen mix ik het wel met mn eigen stijl. Ik koop mn kleren eigenlijk overal. Eigenlijk ALTIJD wijde broeken, strakke broeken draag ik niet of nauwelijks. Verder donkerkleurige shirtjes zonder opdruk en dan leuke accesoires. En die dingen kun je eigenlijk overal wel vinden Ook maakt mn moeder wel eens dingen [laatst een complete 'gothicjurk' en veel broeken] merkkleding is absoluut niet belangrijk voor me. Ik draag nooit merken die pontificaal op je borst staat. Ik vind het simpelweg niet mooi en je geeft soms wel een bepaald signaal af [zie lonsdale] Ik denk dat voor veel mensen mode wel belangrijk is omdat je er dan bijhoort. Waarom weet ik niet precies, want ik voel me meestal gelukkig in wat ik mooi vind en niet per se wat in de mode is. Lekker onsamenhangend verhaal, maar dit dus
|
|