|
Post by digitaldeceit on Jun 19, 2006 19:34:09 GMT 2
Epica is wel tof huh (: Kheb ze al een paar keer gezien, iets te vaak al zeg i kt zelf. Ook al vind ik ze wel errug goed live (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 5, 2006 15:05:34 GMT 2
Ghehe...nja ben gister heel impulsief maar ff naar nighttown geweest om ze weer es te zien was al de 4de keer in een jaar ...en nu zie ik ze nog op Lowlands en paard van troje 1 september...en ja ik vind ze echt goed ^^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jul 5, 2006 23:11:24 GMT 2
Ik vind Epica niet meer zoveel aan Een keer live gezien op n festival en toch kan het me niet zo boeien. Maar hip dat et hip was
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 5, 2006 23:19:02 GMT 2
Dat mag best maar tis ook wel iets waar je van moet houden natuurlijk maar t was echt kewl...t was ook het afstudeerproject van coen *de toetsenist* dus die zat ook in het voorprogramma met zn bandje van het conservatorium rotterdam en die zanger was echt super daarvan...beetje mix tussen die zanger van pantera en mnemic echt geweldig en epica tsjah...subliem weer *al mn favo nmrs weer gespeeld, mja das ook niet zo moeilijk met maar 2 albums *
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 6, 2006 10:17:59 GMT 2
Inderdaad Maar Epica is inderdaad goed :-)
|
|
|
Post by morbidfairy on Jul 6, 2006 13:18:29 GMT 2
nee, je vergeet 4juli:) EPICA in Nighttown, was echt über!! Toen wel headbangen en pitten;) verder was het voorprogamma ook vet hoor.. mensjes van God dethroned.. alleen jammer dat het zo fucking warm was.. pff En nú 1 September:D
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 8, 2006 11:14:38 GMT 2
Jaaaa, warm inderdaad Tenminste, als t net zo erg was als met het uitgaan .. Maar God Dethroned is ook vet Die was hier ook es komen optreden [alleen niet gezien ]
|
|
|
Post by forbiddencandy on Sept 1, 2006 8:45:09 GMT 2
DE BLOODHOUND GANG WAS ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GAAF
Het voorprogramma was ook wel oke : Rock Hard Power Spray en Electric eel shock (die waren ECHT gaar). We stonden bij het voorprogramma vrij vooraan, midden in een pit, maar dat was wel vet! Op een of ander moment begon Electric eel shock een nummer te spelen, -waarvan ik niet meer weet wat de naam was- maargoed, de zanger schreeuwde heel de tijd SUICIDE rock&roll of SUSHI rock&roll, dat was niet goed te verstaan en ja het waren japenesen, Dus de halve zaal suicide, en de rest sushi, je had dat hoofd van die vent moeten zien _O_ Toen kwam de Bloodhound gang en toen stonden we helemaal vooraan (omdat we een beetje heel erg naar voren geduwt werden) maar daar stonden we wel relaxed.. Jimmy pop ging speciaal voor ons poseren omdat we foto's aan t waren maken.. En ik heb het door zn aars gehaalde shirt van evil jared hasselhoff! Gesigneerd door rock hard power spray. en ik heb een shirt van de BHG gekocht..
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 1, 2006 19:55:51 GMT 2
wil jij een door zn aars gehaald t-shirt? je hebt m toch wel gewassen hè? ^^ Maar tof dat het leuk was En dat met die japanesen is grappig
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 10, 2006 11:15:47 GMT 2
Gister Appelpop en dat was echt reeeeteveat (:. Eerst Textures, die waren zeker wel goed (:, wel heb ik een paar nummers gemist want we kwamen net aan, dus toen hard rennen naar het tweede podium . Toen gingen we naar ermm... Treble volgens mij, dat was niet errug boeiend dus daar waren we al snel weer weg, op zoek naar mn zus . Die ik later vond bij de pinautomaat (:. Daarna gingen we eventjes rondlopen, langs de kraampjes enzo, en wat eten, want ik had honger . Ondertussen geluisterd naar LPG ofzoiets, klonk wel relaxed, beetje vaag . Niet lang daarna ging After Forever bijna starten, dus Debbie en ik sprinten naar voren, stondne wel bijna vooraan, maar niet helemaal ):. After Foreverw as echt super veat, alleen jammer dat ze bijna alleen maar numemrs speelden van Remagine, maar 3 numemrs van Decipher. Balen ):. Anyway, daarna helemaal bezweet enzo , lekker o het gras liggen op de dijk, in het zonnetje. Speelde Head-Shot in de gelderse tent ofzo, klonk wel relaxed. TOen gingen we naar Rowwen Heze, vraag me niet waarom . De moeder van Debbie wou die zien . Maar daar waren we al snel weer weg, naar de kraampjes weer . Toen had ik afgesproken met mn zus en Jozef, Marcella en Erik bij het tweede podium om kwart over. Om vooraan te staan bij The Shavers B). Dat was echt rete veat, een super goeie show en heb ik hard genoten, waarvan een stijve nek en zere strot het gevolg was . Toen naar Racoon, net weg bij The Shavers, dus nog helemaal vies en plakkerig, maar dat maakt niet uit. Ze waren errug goed (:. Daarna wer wat rondgelopen, eventjs gekeken bij Kraak&Smaak en The Feromones. Daarna weer naar het Hoofdpodium waar Sarah Bettens ging optreden, oo kweer bijna vooraan bij een stel relaxete lui (:. Ze was echt supergoed, goeie stem enzo .Alleen stond er een wijf voor me die de hele tijd stond te kleffen, dus i kde hele tijd in der oor krijsen en dat vond ze niet zo leuk B). Toen daarna wat gezeten want we waren echt hard naar de klote, maar moesten nog wachten op Debbie haar moeder die De Dijk nog wou zien. Dus hebben we wat gezeten en rondgelopen tot we naar husi konden (:. Helemaal kapot natuurlijK!
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 10, 2006 13:28:29 GMT 2
Toffe dag! Laatste keer dat ik After Forever heb gezien, speelden ze maar 3 nr's van Remagine eigenlijk. Maargoed, toen was dat album nog maar een tijdje uit. Maar het is sowieso al een genot om naar Basje te kijken
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 10, 2006 13:37:27 GMT 2
Uhhuh echt sehr hard Ik moest telkens naar m kijken B) En als ie wg was ging ik schreeuwen
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Sept 10, 2006 16:30:00 GMT 2
Juh appelpop was wel vetjes, ik vond alleen AF niet zo goed... Vorig jaar waren ze beter. Daarin tegen waren Gem en The shavers eerrruuug goed. En ja daarna had ik ook last van een zere strot... Kreeg nog bijna een drumstokje naar me hoofd gegooid, bedankt nog meneer drummer... Racoon heb ik lekker gezien op de dijk in het gras, lekker relaxen. En veel heb ik daarna niet gezien door redenen die ik hier niet neer zet.(niks ernstigs overigens) Btw ben ik de enige die echt niks van het bier merkte? Maargoed was wel geslaagd dagje, trein reis terug was ook wel lache...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 10, 2006 16:40:54 GMT 2
Haha The Shavers waren zeker errug goed en stond nog mooi vooraan ook . Hahaha ja die drumstokjes gooide ie int publiek jah, wel lache Hmmm ik merkte ook echt barweinig van dat bier, gewoon helemaal nix dus :S
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Sept 10, 2006 17:15:31 GMT 2
Nee typisch festival bier... Maarja
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 10, 2006 17:29:56 GMT 2
Precies Heb ook nog veel over me heen gehad ><
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 19, 2006 20:11:50 GMT 2
The Shavers rockten zó hard Zaterdag! Whoohooo
En dan natuurlijk Marcella (Shavergirl) haar 'nummer' die ze speelde voor The SHaversa ls verrassing, Geweldig ewoon
FOto's komen binnenkort wel (:
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 20, 2006 14:40:34 GMT 2
jOh?! Vanaaf met een vriend van me naar de kwartfinales van de clash of the coverbands in rotterdam. Zn neef speelt in een van die bands mee, en hij vroeg of ik zin had om mee te gaan. Dat sla je niet af natuurlijk!
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 10, 2006 17:09:29 GMT 2
Ik ben dus naar Kudra Mata, Demia, As We Fight en Caliban geweest Beste geluid was Kudra Mata [metalc0re hengel0 ] en ze waren echt vét enthousiast. Ze gingen ook nog meezingen met andere bands enzo, beetje crowdsurfen ook. Was retegaaf De andere bands waren ook vet, alleen na 3 voorprogramma's heb je t wel gezien Was wel grappig. Bij As We Fight gruntte die zanger voordat-ie moest optreden een paar keer voor de test. "CHECK CHECK 1,2,3!" Dus mn zus en ik deden dat dus na. Die kerel keek heel kippig de zaal in en wilde de microfoon geven aan degenen die dat deden, wij dus Dus toen maakten we ons maar even onzichtbaar. Caliban was ook vet, alleen veeeeel minder enthousiast en minder interactie enzo. Je zag dat het voor hen een 'sleur' werd en dat was jammer. Maar ik kende wel alle nummers en dat was echt super vet Muzikaal gezien was het hippe shizzle. En die zanger moet niet zo em0 zijn. Zwarte nageltjes en strakke broek [die overigens veeeeeeeeeel te laag zat :S Je kon zijn schaamhaar en bouwvakkersdecolleté zien.. ]. Maar voor de rest was het vet. Supertoffe avond dus!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 27, 2007 16:53:11 GMT 2
Ik was zaterdag naar De Hardheid En ze waren zooooooo veat ^^
|
|