|
Post by sisterseptember on Feb 28, 2006 21:58:15 GMT 2
Waar ben je geweest? En waren ze goed? Ben je op de foto geweest? Heb je handtekeningen? Kortom: post hier je verslag van 'het concert' waar je recentelijk naartoe bent geweest
|
|
|
Post by chimairagerth on Feb 28, 2006 22:40:04 GMT 2
oké
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 1, 2006 15:37:06 GMT 2
Vorige week zaterdag ben ik naar Open Podium geweest in Nirwana. Er speelde Deathrage en nog 1, Weet niet meer hoe die heette . Anyway Ze waren niet bagger goed, geen van twee. Had is dat ik bardienst had, anders was ik niet gegaan .
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 30, 2006 16:54:25 GMT 2
Omg omg omg omg, Gister was ik dus naar de Melkweg geweest in Amsterdam om daar Taking Back Sunday te zien. Natuurlijk voorprogramma's en dat waren Hellogoodbye en Green Lizard. Hellogoobye ken ik zelf niet zo goed en vind ze ook niet super geweldig. Tis mij een beetje té allemaal. Green Lizard natuurlijk wel, ben ik al jaren fan van en vond het dan ook super tof dat ze in het voorprog speelde! Heb ook zeker genoten van het eerste tot het laatste nummer. Was misschien wel een beetje heel erg druk vooraan, waardoor de pit niet meer leuk was (lees: je stond gewoon dichtgedrukt tegen mekaar), maar later werd het wat minder en kon ik weer lekken swingen! Daarna Taking Back Sunday, en omg wat kunnen zij spelen zeg! Jamemr genoeg kende ik de nieuwe cd nog niet zo heel erg goed, maar de oude nummers deden het ook erg goed! Was wel pas om 2 uur thuis en had de volgnde dag 2 toetsen, maar het was zeker de moeite waard!
|
|
|
Post by sisterseptember on May 31, 2006 15:30:49 GMT 2
Haha, dat had ik met Cradle of Filth en Moonspell. Oepsch Maargoed. Ik ben dus naar Dauwpop geweest, en ik zal mijn verslagje beperken tot CHIMAIRA :-) Nou, we stonden helemaal vooraan en konden het dus goed zien.. naast me en achter me stonden een aantal dozen die wel even naar een metalconcert gingen kijken [als zij gaan springen, dan spring ik mee ;D] De pit heeft vanaf het begin tot het einde geduurd en na 5 minuten waren ze het al zat. Maarja, dan durven ze natuurlijk niet weg te gaan Over Chimaira: superstrak ;D ze speelden alleen nummers van 'Chimaira' en 'the Impossibility of Reason'. Lijstje: Nothing Remains Power Trip Pure Hatred Down again Lazarus the Dehumanizing Process Cleansation en nog wat meer Ik heb dr ook een filmpje van gemaakt ^^ Heel illegaal eigenlijk, maar het is niet voor commerciële doeleinden bedoeld Verder zijn het zeer toffe gozers.. erg enthousiast allemaal en mn zus had dik veel contact met de bassist, haha. Eigenlijk zijn ze heel lief en vriendelijk Nou goed. Ik heb het dik naar mn zin gehad ;D En hier is het filmpje [powertrip.. meteen maar het meest chaotische deel opgenomen ] s2.photobucket.com/albums/y39/Gayaalda/Dauwpop2006/?action=view¤t=MOV02153.flv& even 2 foto's ofcourse [ik ga ze nou ook niet allemaal posten ]
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 31, 2006 18:17:59 GMT 2
Wow ziet er echt heel tof uit ^^
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 1, 2006 14:35:38 GMT 2
jaaa was het ook ^^ supergaaf :-)
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 4, 2006 17:16:32 GMT 2
Klinkt echt fucking awesome allebei!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 19:18:27 GMT 2
Ik was vrijdag bij Sidekickbob! En John (m'n date) ging niet mee want hij was ziek... maarjaaa. We waren daar te vroeg, of beter gezegd, zij speelden te laat, maar ach. Toen zaten we buiten te wachten en kregen we nog pizza, die een pizza courier over had ;D so we didn't really mind. Ngoed. Een uur en een kwartier te laat begonnen ze dus, we hadden al ff met de gitarist staan praten, dat was wel grappig. Ze schonken er grolsch en dat was dus fucking smerig! Maar we kregen de hele tijd bier van de band ;D dat was dan wel weer vet. Mja. Gedanst enzo, was nice, die zanger beweerde dat er één nummer over Kate ging, en later één over mij. Dat was zeg maar het bier-wijn-wodka-en-whiskey-nummer, de intro en die zin zijn inderdaad van de shavers gejat. Maar het was al met al toch wel vet. Ik heb nog een playlist meegejat, omdat ik playlisten spaar, en de avond eindigde in het gras achter de bazart chillen. Waar ik overigens bijna in slaap viel, maar het was ook zó relaxed
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:01:35 GMT 2
en later één over mij. Dat was zeg maar het bier-wijn-wodka-en-whiskey-nummer ;D daar moet je blij mee zijn maar klinkt tof ^^ Is sidekickbob ook een plaatselijk bandje?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 18:17:52 GMT 2
Ja man. Mensen die alcohol met mij associëren zijn helemaal de bom toch Volgens mij zijn ze haags ja. Ben er bijna helemaal zeker van.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 5, 2006 20:21:44 GMT 2
Misschien als ik zin heb doe ik binnenkort een review van 't concert van the reverend horton heat...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 9, 2006 19:25:44 GMT 2
Gister dus Metallica ^^ Errmmm hier dan het verslag: (En dan ook alles, gedetailleerd hea ) Na half 2 ben ik van school vertrokken, zogenaamd naar de dokter , zodat ik nog eventjes kon douchen enzo, voordat we zouden vertrekken. Rond 3 uur vertrokken we dan op weg naar mijn oom, want die gingen we ook nog ophalen. Het schoot best op en rond half 5 ofzo, waren we in Arnhem B). Ook al snel binnen, want er stond geen rij. Nou een tijdje binnen gezeten, bier drinken enzo. Om 6 uur begon Trivium met spelen. Ik vond ze live niet erg geweldig. De bass strond veel te hard en op de CD klonken ze beter. Dus na een paar nummrs was ik daar ook weer weg. Daarna kwam Bullet For My Valentine. Ik als grote fan heb dus optimaal genoten . Jammer dat de zang slecht was te verstaan, maar ik kende de tekst tog wel . Daarna Avenged Sevenfold. Vind ze sowieso niet erg geweldig, maar ze speelden wel strak. Eindelijk daarna kwam Metallica. Ze speelde echt gigantisch strak en het geluid was ook erg mooi. Had wel wat harder gemogen, maar dat lag gewoon aan de plek waar ik zat. Ze hebben het hele album Master of Puppets gespeelt, want dat was 20 jaar geleden ofoz? Anyway, nog meer nummers natuurlijk. O.a; One, Nothing Else Matters, Die Die Darling, Sad but True, Seek and destroy, The Unforgiven. Naja en nog veel meer. Best lang dat ze speelden en ik vond ze echt geweldig! Zeker de volgende keer, maar dan wel een staplaats, want zitten, is toch niks voor mi. De sfeer is zo anders! Naja, jammer genoeg heb ik Bas niet kunnen zien, hoe vaak we ook belden, we liepen elkaar telkens mis . Naja ik heb me wel vermaakt met die oude lui B). 2 uur waren we weer thuis (:.
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 10, 2006 11:19:25 GMT 2
Na half 2 ben ik van school vertrokken, zogenaamd naar de dokter Rebels Ik had alle details al gehoord van een vriend van mij, en hij had wat had-ie ookweer de plectrum van Kirk en hij had de gitaar van iemand van Trivium aangeraakt Hij stond 3 meter van matt heavy af. vooraan dus. Dat lijkt me érg stoer. & staplaatsen zijn idd wat relaxter... Maar tof dat het tof was ;D
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 10, 2006 13:16:00 GMT 2
Ik belde per ongeluk Ricardo uit zn bed gisterochtend. Om half 12 ofzo. "Ja ik lig nog te slapen man ik was gisteravond bij Metallica!" "Nou dus?" "Ik heb pijn in mn hoofd en nek!!" "Knurft! " Maar het was volgens hem ook wel leuk ja
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 10, 2006 18:07:20 GMT 2
Uhhuh uhhuh Het was echt rete veat B)
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 15, 2006 2:13:09 GMT 2
gheheh dank je sjan voor die bijdrage maar inderdaad dud naar Metallica geweest en ik kan er maar niet over uit wat voor een shows zij kunnen neerzetten...zo energiek, zo krachtig...echt ik kon vandaag pas weer een beetje headbangen Ik heb zegmaar 70% gepit en geheadbangd *wat een woord */100% meegezongen en 500% genoten...zag ze voor de 2de keer en godverdomme wat zijn ze goed mja ik ben dan ook superfan *heb alle cd's en dvd's enz * ik vond de voorprogramma's ruk...en ik heb er mn redenen voor! : - de geluidsmannetjes zijn geen stadions gewend, wat dus een kutgeluid veroorzaakte - ik vond met name trivium echt niet strak en die zanger ging niet eens zn koele hardcore stemmetje gebruiken...ik zat me echt te verheugen op die gasten, maar ga ze maar luisteren op cd...daar zijn ze beter - volgens mij was het podium te klein voor de ego's van die gasten....jezus christus maar verder was het wel te pruimen hoor ging met een vriend van me met de trein van kwart over 2 vanuit den haag, toen ff naar de mac...volgevreten en toen om half 5 in de rij gaan staan. stonden niet vooraan wat echt kut was, maar wel tegen de hekken van het 2de vak, dus was nog chill ik vond het echt geniaal dat ze Master helemaal speelde want dat is toch wel HET album voor mij en als drummer lette ik erg op Lars en ik vond het wel grappig dat ik hem 4 foutjes hoorde maken in de hele show...vink echt goed van die gast maar verder kicken ze gewoon kont...voor een uitgebreid verslag wijs ik door naar het NLse metallica forum www.chapterone.nlMja volgend jaar ga ik zeker weer! en digitaldeceit *weet ff zo snel je naam niet meer * wat vond je van het nieuwe nummer?...ik vond hem best vet, alleen net iets te lang en lars weet weer hoe hij zn bassdrums moet gebruiken ;D *doublebassaaah!!! *
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 15, 2006 13:20:13 GMT 2
- volgens mij was het podium te klein voor de ego's van die gasten dat viel me op Dynamo ook op ja :-) eindelijk iemand die het met me eens is. mja. Ik vond ze op Dynamo wel heel erg vet spelen.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 15, 2006 19:04:32 GMT 2
Mja volgend jaar ga ik zeker weer! en digitaldeceit *weet ff zo snel je naam niet meer * wat vond je van het nieuwe nummer?...ik vond hem best vet, alleen net iets te lang en lars weet weer hoe hij zn bassdrums moet gebruiken ;D *doublebassaaah!!! * Shame on you! Vivian is de naam Anyway, ik vond het nieuwe nummer wel oke, niet echt super ofzo. Net iets te lang ja. En natuurlijk kendei k m ook niet, dus dan kan je niet meeblehren enzo Anyway, de rest was wel superstrak enzo B) Trivium was inderdaad minder, ze leken mij wel gigantisch tof, maar toen i kze daar zag en hoorde. vond ik ze niet errug geweldig. Tweede voorprogramma was wel rete veat enzo hoor!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 19, 2006 0:51:59 GMT 2
Ikke doe verslag...niet zo lang, maar wel kleintje dus Ik ben vanavond naar Epica (en voorprogramma Elizium) geweest! ;D en kickten konten! ze waren echt goed in vorm vanaaf...was de derde keer dat k ze zag, dus is wel leuk. Veel nummers gespeeld van het nieuwe album, Consign To Oblivion. En als laatste veel nummers van hun debuut, The Phantom Agony. Ik ben trotse eigenaar van een drumstokje van Jeroen ik ging zo heel hard roepen jeroen jeroen! en toen gaf hij me zn drumstokje en ik heb bijna alle handjes geschudt en veel oogcontact gehad met jeroen en simone verder heb k nog een kewl t-shirt gekocht, een patch en een button. owja heb ook nog handtekening van Coen *toetsenist * dus ik vond het een meer dan geslaagde avond...beetje jammer dat k niet heel erg kon headbangen wegens mn verwondingen enzo, mja was toch kewl 1 September in het Paard van Troje weer!
|
|