schuifesop
Publiek
dat kan niet goed zijn
|
Post by schuifesop on Apr 17, 2006 15:57:50 GMT 2
Hebben jullie nou ook dat je het idee hebt dat je te laat bent geboren? Heb je net dat idool gemist omdat ie net iets te veel geneusd heeft in witte lijntjes of andere sjit? Of dat je er net te laat achterkomt dat je favo band 4 jaar geleden uit elkaar is gegaan? Post het hier!
|
|
schuifesop
Publiek
dat kan niet goed zijn
|
Post by schuifesop on Apr 17, 2006 16:00:28 GMT 2
dat had ik dus met Rage against the machine én Nirvana én Jimi Hendrix en waarschijnlijk nog wel vaker Ik bedoel, was ik net helemaal gek van Rage against the machine, zijn ze 3 jaar daarvoor gestopt! PotverPoepKanarie
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Apr 18, 2006 13:00:01 GMT 2
Njaa ik zou zóoo graag in de fifties willen leven!! Maarr kijk.. dan wasset t niet zo fet als nu, omdat t toen heel normaal was enzo.
|
|
schuifesop
Publiek
dat kan niet goed zijn
|
Post by schuifesop on Apr 18, 2006 21:34:27 GMT 2
jaah klopt! met zn allen aan de ranja en bretels *hee wulpse meid, zouden uw ouders mij permitteren u mee te nemen om een glaasje aarbeienlimonade met mij te nuttigen?*
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 19, 2006 10:42:05 GMT 2
Haha. Wat een mieterse fuif! En eh. Sja. Ik ben ook wel een beetje te laat met Guns 'n Roses. Ze treden nog wel op hoor, maar dan inclusief een vadsige Slash en een stokouwe Axl. En wil wil dat nou? En verder ben ik te laat met het ontdekken van Children of Bodom!! Ik vind ze nú helemaal tof en ze traden in januari ofzo op. Grr. En ze komen nog wel op festivals, maar daar ga ik dus niet heen.
|
|
|
Post by chimairagerth on Apr 27, 2006 16:41:43 GMT 2
Pantera
|
|
|
Post by chimairagerth on Apr 27, 2006 16:42:10 GMT 2
Haha. Wat een mieterse fuif! En eh. Sja. Ik ben ook wel een beetje te laat met Guns 'n Roses. Ze treden nog wel op hoor, maar dan inclusief een vadsige Slash en een stokouwe Axl. En wil wil dat nou? En verder ben ik te laat met het ontdekken van Children of Bodom!! Ik vind ze nú helemaal tof en ze traden in januari ofzo op. Grr. En ze komen nog wel op festivals, maar daar ga ik dus niet heen. CoB heerscht live
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 27, 2006 19:52:41 GMT 2
Ik wou dat ik in de tijd van the doors leefde
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Apr 29, 2006 20:36:56 GMT 2
Sja. Ik ben te laat voor Elvis.
|
|
schuifesop
Publiek
dat kan niet goed zijn
|
Post by schuifesop on May 3, 2006 14:01:55 GMT 2
*are you looone-some tonight* Lekker toeren op je Harley
|
|
|
Post by sisterseptember on May 4, 2006 8:42:02 GMT 2
Ik wou dat ik in de tijd van the doors leefde Haha, ja man! Dr zijn nu alleen nog van die slappe coverbandjes...
|
|