|
Post by sisterseptember on Apr 19, 2006 11:08:39 GMT 2
Heb je muzikale aanraders voor ons? Post het hier! Of t nou een band is of een nummer ofzo.. maak ons gek Wel belangrijk is dat je even meldt wat voor band het is, en wat voor nummer het is en waarom je het zo mooi vind.
|
|
schuifesop
Publiek
dat kan niet goed zijn
|
Post by schuifesop on Apr 19, 2006 12:15:46 GMT 2
KYUSS! Dat is de band waar Josh Homme (Queens of the stone age) vroeger gitaar in speelde. Ze zijn geloof ik in 1994 ofzo gestopt. t is een beetje \stonerrock \rock \gitaren beetje moeilijk te omschrijven maar de gitaarriffs zijn heel goed en de drums ook! *Born to hula en Demon cleaner vind ik de beste nummers*
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 20, 2006 15:15:23 GMT 2
Ah, ik heb dr wel es van gehoord ja :-) Is t een beetje zo'n Arrow Rock band?
|
|
schuifesop
Publiek
dat kan niet goed zijn
|
Post by schuifesop on May 3, 2006 14:03:38 GMT 2
Hmmmnup... Daar is het iets te origineel voor
|
|
|
Post by sisterseptember on May 4, 2006 8:40:54 GMT 2
haha, okee Nouja Aanrader van mij: the Prodigy met Girls! Heerlijk nummer! Ik weet niet hoe ik de band moet omschrijven, ik geloof dat het drum 'n bass is. Er zit wel een leuk melodietje in en een vette beat. LuisteRRR ;D
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on May 4, 2006 14:52:49 GMT 2
IDD!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:19:15 GMT 2
Ik heb er nog eentje:
E Nomine - Die 10 gebote.
Heeel aparte muziek Het is 'langzame electro' met duitse en latijnse zang, mooie bombastische koren erbij en -het apartste- hij zingt letterlijke bijbelteksten! Heel erg gaaf! ;D
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 5, 2006 17:07:19 GMT 2
Dames en heren (en sjan ), Ik wil jullie graag aan nieuwe band aansmeren. De naam? shocore. Shocore maakt een aparte mix van Rock, Dance, en zelfs hiphop met elkaar, en presteert ook op alle fronten op zn minst degelijk te zijn. De verassende combinatie maakt het geheel flink origineel, en dat is iets wat we nodig hebben tegenwoordig! Aanraders: "Bonecracker" (is ook te horen op de soundtrack van het snowboardspel SSX tricky), "Good talk", en "two trick pony". dit is leuk! verwacht nog maar meer crap van me..
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 18:29:17 GMT 2
Dames en heren (en sjan ),
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 6, 2006 15:39:24 GMT 2
..."snowboardspel SSX tricky"
game-muziek is meestal wel tof :-)
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 6, 2006 16:41:51 GMT 2
Als je van game muziek houd, raad ik je alle soundtracks van de Tony Hawk games aan (met name TH 2), das veel punk/rock/underground hiphop... Ook de SSX spellen hebben kikke soundtracks, met veel drum 'n bass dr in...
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 20:16:43 GMT 2
Bijna alle tracks van SSX en Tony Hawk zijn goed. En je zegt TH 2 dan zeg ik THU2 maarja smaak verschillen. En iemand die VanKatoen kent? Zo nee naar de site gaan en gratis downen: www.vankatoen.nl
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 7, 2006 20:23:58 GMT 2
ze hebben allemaal goeie soundtracks, zelfs THAW... ik ken veel artiesten via die soundtracks, dus ze hebben een speciaal plekje in mn hart...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 9, 2006 15:37:06 GMT 2
tuurlijk ken ik vanKatoen :-) ik heb ze zelfs live gezien hier in hengelo Hij heeft zelfs nog : DOE HET DAN ZELF écht in mn oor geschreeuwd. ;D leuk hè? Maargoed. Ik zal die game-muziek es downloaden. DnB is de shit.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 10, 2006 13:19:50 GMT 2
Iedereen kent Van Katoen toch wel?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 10, 2006 13:22:29 GMT 2
ik denk het, ze toeren zo ongelooflijk veel dat iedereen ze wel MOET kennen. Ik heb ze in een half jaar tijd 4 keer gezien, op 4 verschillende festivals in de buurt... (op lowlands na)
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 15, 2006 2:37:13 GMT 2
Bweh allemaal enge bandjes ik noem vele goede...en OOOWEEEE als jullie ze niet kennen!...*oke een paar mag wel * Opeth, Kiuas, Dream Theater, Altaria, Symphony X, Adema, DragonForce, Focus, Mastodon, Metallica *ofcourse*, Pink Floyd, Rhapsody, Testament en Wolfmother...dat is nu muziek! als je iets interessant vindt, gewoon vragen wat het is, kan hier natuurlijk bij alles een beschrijving geven maar das ook weer zo nutteloos
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 15, 2006 13:29:30 GMT 2
Nee das niet nutteloos ^^ Zo weten we tenminste van alles wat het is
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 15, 2006 20:45:22 GMT 2
oke oke ikke uitleggen: Alle bevengenoemde...geniaal ;D Opeth - Zweedse death metal gecombineerd met jaren 70/ gemiddelde lengte van een nummer is 8-9 minuten...erg goed allemaal, zuivere zang combi met grunt Kiuas - Finse power/symphonic metal...erg goed, lijkt op symphony x, wat ongeveer briljant is Dream Theater - fusion tussen jazz en metal/hardrock...veel koele dingen, drummer en bassist zijn erg goed Altaria - weet k niet zoveel van, alleen dat het goed klinkt...symphonic metal zo ik het noemen... Symphony X - ongelofelijke maatsoorten, geweldige riffs en breaks...gewoon geniale band! Adema - soort van nu-metal, lijkt beetje op korn DragonForce - men neme alle metalcliché's snoeiharde en friggin snelle drums en een zanger die hoger komt dan micheal jackson plus een dosis hyperheid van jewelste en voilà...dragonforce! Focus - vette prog rock uit de jaren 70 *van nederlandse bodem * Mastodon - keiharde tsjah wat is het...metal, maar dan heel apart...ook erg goed!...en live nog veel beter:D Metallica - als ik dit moet uitleggen dan is er iets mis met je muziekkennis en opvoeding Pink Floyd - psychedelische prog rock uit de jaren 70 *heerlijk om te luisteren wanneer je stoned ben * Rhapsody - ook hele goede symphonic power metal, in de sfeer van Symphony x, maar dan met een eigen geluid Testament - ultimate trash metal man ...nja ultimate...tis erg goede trash iig Wolfmother - alsof robert plant is herrezen! *je weet wel...robert plant...jah komop, denk denk!! nja ik zeg het wel weer...van Led zeppelin * maar deze gasten klinken zegmaar als led zep, black sabbath en metallica door elkaar en tsjah...dis gewoon vette hardrock, echt vrolijk in ieder geval nou dit waren mijn beschrijvingen...ik hoop dat, nee wacht...JULLIE HEBBEN ER GODVERDOMME WAT AAN GEHAD ANDERS anders....nou dan niet veel he veel plezier met downloaden
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 15, 2006 20:47:46 GMT 2
ow kut nog vergeten...Symphony X is dus geniale symphonic/power metal...dat dus was wel mn langste post tot nu toe
|
|