|
Post by sisterseptember on May 10, 2006 17:17:24 GMT 2
Waar ben je geweest Wat heb je gedaan & wie heb je gezien natuurlijk En hoe was het?
;D
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 10, 2006 18:52:33 GMT 2
In Zwolle, Errmmm gezopen en gezopen en gezopen, Maar twee bands gezien, want t was echt snikheet. Heideroosjes en Green Apple Habitant. Owja en naar de meeting eventjes (:
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on May 10, 2006 22:45:59 GMT 2
Ik was die ene idioot die op Bevrijdingsdag zo nodig naar een pretpark moest.
|
|
|
Post by sisterseptember on May 12, 2006 15:31:45 GMT 2
Owja en naar de meeting eventjes (: oe, welke meeting? & ik ben in Roermond geweest ^^ Eigenlijk vooral Roermond doorgelopen... toch heb ik wel 3 bandjes gezien 's middags [een plaatselijk Kaiser Chiefs achtig bandje, combinatie van pop,funk,rap,brazilian enzo.. ook heel gaaf ^^ en een singersongwriter Stevie Ann. En dat was wel relaxed om even je ogen bij dicht te doen. Dus dat heb ik ook even gedaan .] & verder After Forever 's avonds! Dat was echt TE tof! Floor blijft geweldig ;D en de gitarist ook De sfeer was ook gezellig.. allemaal vrolijke limburgers daar
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 12, 2006 19:04:43 GMT 2
Oew Ik wou eerst ook naar Roermond, alleen al voor AF! Yeah Bas is en blijft lekker ^^ Jumm.... Ooow, meeting van Lycos
|
|
|
Post by sisterseptember on May 12, 2006 20:12:06 GMT 2
Ah gezellig :-) wie waren dr? die mensen op die foto? :-)
Ik had ook nog een minimeeting. Met één persoon die ik al kende. Die komt dus gewoon uit Hengelo.. dus dik toevallig dat zij dr ook was ^^
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 14, 2006 19:15:28 GMT 2
Ermmm veel mensen die ik niet kende En Joen (;. Maar dat zag ik later pas
Ja die mensen waren dat allemaal ja, gare lui
Oew leuk (:
|
|
|
Post by sisterseptember on May 15, 2006 17:33:25 GMT 2
Gare lui? Voor de rest niemand naar bevrijdingsfestivals geweest? Oe, shame on you
|
|
|
Post by digitaldeceit on May 15, 2006 18:41:07 GMT 2
Ja van die personen dat je denkt van, had liever thuis gebleven
|
|