liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 16, 2006 22:43:42 GMT 2
Wat dus de ronde doet in menig metal forum...bob rock *producer van o.a. metallica en mötley crew* is bezig met een album van britney spears...dit komt omdat ze een steviger album wilde maken...en ja welke nerd is beter dan bob? mja is niet heel veel over te vinden maar de onderste regels van dit stukje tekst bewijzen het vind ik www.wiregirl.com/2006/03/09/britney-spears-is-recording-with-metallica-producer/wat vind men hiervan?
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 16, 2006 23:00:59 GMT 2
Uhm dunno? Ik weet alleen dat ik Britney spears een lelijke hoer vind...
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 17, 2006 0:24:06 GMT 2
Nja, metallica en motley crew zuigen aars, dus op dat gebies past ze wel in het rijtje...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 17, 2006 12:53:16 GMT 2
Ik weet alleen dat ik Britney spears een lelijke hoer vind... licht toe :-) en mijn reactie volgt nog
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 17, 2006 18:33:02 GMT 2
Nja, metallica en motley crew zuigen aars, dus op dat gebies past ze wel in het rijtje... He bastard! Metallica is in de studio wel grappig, maar live kunnen ze de beste shows neerzetten, man! Ze zijn echt goed niet aan een aars zuigend
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 17, 2006 22:38:32 GMT 2
Meh, metallica heeft een goeie line up, en de shows zijn best indrukwekkend, maar ze hebben teksten die de doofstomme hond van de buren nog zou kunnen schrijven...
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 18, 2006 14:34:47 GMT 2
Dan hebben die een heel knappe hond Maargoed. Ik vind het best dat Britney met die Bob gaat samenwerken. Dat maakt me echt geen reet uit. Als ze maar niet gaat zeggen dat ze metal is. Want dat zal ze nooit worden, haha.
|
|