|
Post by Barbietrut on Jul 12, 2006 23:27:26 GMT 2
Welke muziek word je graag mee wakker? Losgezien van het feit dat je meestal niet graag wakker wordt.. Ik moet zeggen dat ik heel wisselend de ene keer de stilte onwijs waardeer en de andere keer echt behoefte heb aan iets als muziek. En dat kan zo erg verschillen, dat ik er niet echt een zinnige uitspraak over kan doen denk ik.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 12, 2006 23:38:12 GMT 2
Ben ik met je eens, alleen ik heb altijd muziek nodig dan...de ene keer rustige en de andere keer knoertharde death metal maar vaak gewoon het geen wat er aanstaat vind ik al goed...en dat is dus iets tussen de vetste fusion tot extreme death metal
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
Post by mental on Jul 13, 2006 0:01:21 GMT 2
ik word eerlijk gezegd de laatste tijd graag wakker met: Sirenia- On the Wane of Sirenia- Sister Nightfall
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 13, 2006 14:02:21 GMT 2
Ik word nooit wakker met muziek .. maar op zondagochtend op weg naar mn werk om 8 uur luister ik net zo goed keiharde metal [Cradle of Filth met Dusk and her embrace] als the prodigy ofzo
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 17, 2006 23:36:47 GMT 2
Ik word altijd wakker met classic rock, en dat bevalt me prima. Ook wat jazz of lounge kan s'ochtends best lekker vallen...
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
Post by mental on Aug 1, 2006 4:12:48 GMT 2
Voor mij is het nu: Hocico- Spit as an offense of Hocico- Sucios Pensiamentos
opzwepende EBM waar ik fijn mee wakker word, zij het met een enigzins misantropische ondertoon in mijn ochtendvisie, maar dat is verkwikkend vind ik ^_^
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Aug 1, 2006 13:38:24 GMT 2
Ik word wél graag wakker eiglijk Ook niet áltijd natuurlijk, maar meestal dan. Maarreuhm, sja. Muziek daarbij... Eigenlijk kan ik alles wel hebben. Meestal zet ik gewoon de radio aan... en dan luister ik naar Edwin Evers die et nieuws doorneemt, of KinkFm ofzo.
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
Post by mental on Aug 4, 2006 10:55:09 GMT 2
i don't hou van radio alhoewel, vanmorgen werd ik ineens heel blij toen Bon Jovi's It's My Life op de radio kwam(wekkerradio...)(...dat en ik was te lui/slaperig om op te houden met op snooze te drukken)
|
|