liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 25, 2006 16:54:16 GMT 2
|
|
|
Post by sisterseptember on Jul 25, 2006 18:06:53 GMT 2
..hoe was het concert dan? Dat kan ik aan de foto's niet zien maar tof! (Y)
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 25, 2006 18:14:12 GMT 2
Gheheh...dank u dank u Nja t concert, tsjees...echt geweldig! Dave de zanger was echt moe, omdat niet echt kon slapen enzo, maar hij gooide er echt wel veel energie in het was heel gezellig en kheb 2 echte Guinness pints gedronken...best lekker ;D en tsjah euwh het was gewoon iets waar je bij moest zijn
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 25, 2006 19:44:57 GMT 2
Wow! wel 2 echte guiness! Maar ik ben wel poepjaloers op het feit dat je FM zo dicht bij had....
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jul 25, 2006 19:50:38 GMT 2
Wow! wel 2 echte guiness! Maar ik ben wel poepjaloers op het feit dat je FM zo dicht bij had.... Gheheh...jah joh die dingen waren 4,80 per stuk man maar kewl...van die halve liter glazen wat dan tot aan de rand is gevuld...als in nul komma nul schuim...een echte ^^ maar FM was echt kewl...onbeschrijfelijk
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jul 25, 2006 19:54:54 GMT 2
^ Ik heb wel een aantal accoustische nummers van ze. Best kikke. Maar ik vind ze toch leuker met versterking..
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Aug 26, 2006 10:16:29 GMT 2
Gheheh...dank u dank u Nja t concert, tsjees...echt geweldig! Dave de zanger was echt moe, omdat niet echt kon slapen enzo, maar hij gooide er echt wel veel energie in het was heel gezellig en kheb 2 echte Guinness pints gedronken...best lekker ;D en tsjah euwh het was gewoon iets waar je bij moest zijn oef..guiness...dat zwarte ranzige bier uit Ierland =p ;D
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 26, 2006 15:29:34 GMT 2
niet zo brutaal, kereltje guinness is lekker en dat zegt een nauwelijks-alcohol-drinker.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 26, 2006 18:13:56 GMT 2
Gheheh...dank u dank u Nja t concert, tsjees...echt geweldig! Dave de zanger was echt moe, omdat niet echt kon slapen enzo, maar hij gooide er echt wel veel energie in het was heel gezellig en kheb 2 echte Guinness pints gedronken...best lekker ;D en tsjah euwh het was gewoon iets waar je bij moest zijn oef..guiness...dat zwarte ranzige bier uit Ierland =p ;D Blasphemy!!!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Aug 27, 2006 4:10:51 GMT 2
Oeh nou krijg je het hoor heb vdaag weer van goede vriendin stephanie een blik guinness gekregen en het is echt lekker!...je moet alleen ff knop omzetten van: owja dit is echt iers bier tis echt zo lekker ^_^
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 27, 2006 12:25:52 GMT 2
de knop omzetten? je realiseren van.. wauw, het is nu echt iers bier wat ik drink? Klinkt wel dramatisch, man.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Aug 27, 2006 13:01:02 GMT 2
hahaha...grapjas maar het bier is gewoon echt anders dan wat wij zijn gewend...vrienden van me vinden het ook echt ranzig, mja i like it ^_^
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 27, 2006 15:30:39 GMT 2
nouja, zó anders .. maargoed. Flogging Molly dus 8)
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 27, 2006 16:14:30 GMT 2
hahaha...grapjas maar het bier is gewoon echt anders dan wat wij zijn gewend...vrienden van me vinden het ook echt ranzig, mja i like it ^_^ Dat komt omdat het geen bier is... Technisch gezien is het een Stout, wat echt wat anders gebrouwen wordt dan bier...
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 27, 2006 22:20:56 GMT 2
technisch gezien ..
|
|