|
Post by digitaldeceit on Sept 29, 2006 18:41:39 GMT 2
En ja het komt steeds dichterbij Het aller aller aller laatste concert van The Shavers ): Damn, balen zeg. Maar natuurlijk ben ik erbij (Lees: Ik ben verplicht ) Wie gaat er nog meer? (:
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Sept 29, 2006 20:43:45 GMT 2
Waar is t, hoe duur, hoe laat en wanneer.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 30, 2006 15:39:03 GMT 2
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 15, 2006 10:24:35 GMT 2
Vandaaaag is t dan zover B). The Shavers! Wat zal ik morgen brak zijn op school
|
|
|
Post by sisterseptember on Oct 15, 2006 14:10:46 GMT 2
maakt niet uit, daar heb je t voor over
|
|
|
Post by Barbietrut on Oct 16, 2006 16:49:07 GMT 2
Ik heb op het podium gestaan!! supervet helaas werd ik daarna onderuitgehaald door pittende mensen en nu zit mn voet dus ingezwachteld en moet ik op krukken lopen en met mn poot omhoog zitten en bladiebla en ik heb blauwe plekken want ik ging vechten met een stom wijf om de playlist, helaas heeft zij gewonnen.. maar wel handtekeningen op mn shavershirt en aangezien ik em toch alleen bij concerten droeg omdat ie kut zit ga ik em nu aan mn muur hangen en ik ben afgezien van mn voet echt wel heel erg happy dat ik er ben geweest *ookal was het in the middle of nowhere en had ik niet eens bereik *
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 16, 2006 17:58:45 GMT 2
Hahaha ja het was zeker veat. Hmm ik heb je idd op het podium zien staan, ik stond recht voor je . Heb je later nergens meer gezien ofzo. Ik heb ook wel hard lol gehad, helemaal vooraan^^
|
|
|
Post by Barbietrut on Oct 16, 2006 20:10:06 GMT 2
haha ja zie je ik dacht dus al dat jij het was maar idd later niet meer gezien ik zat aan de zijkant en nog handtekeningen gehaald daarna, ging om 9 uur pleite. hoe laat was jij thuis?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Oct 17, 2006 16:03:38 GMT 2
Hahaha ja, je zat me al zo lang aan te staren . Ermm ik heb de rest van de avond nog een betje inde zaal rondgehangen en was rond half 2 thuis
|
|