|
Post by digitaldeceit on Dec 6, 2006 20:45:04 GMT 2
Yeah, vanochtend in de krant gelezen dat het allemaal door gaat Fields of Rock komt hiero bij Dronten dit jaar (Biddinghuizen dus weer, Dronten dus ) Anyway, Line Up is nog niet bekend, maar als die ene betje goed is ga i kzeker wel B) Wie nog meer?!
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 7, 2006 0:41:49 GMT 2
Ligt aan de Line-up & mn budget op dat moment, maar voor een tweede soort van lowlands ben ik altijd wel in
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 7, 2006 1:47:02 GMT 2
Als het weer zo metal is als afgelopen jaren spaar ik liever nog ff door...
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 7, 2006 15:21:50 GMT 2
het wordt vast weer zo metal Maar ik ga sowieso niet.. Ik ga naar Wacken! www.wacken.com .. Daar komt Dimmu Borgir ;D En nog meer vets. En ik wil gewoon naar hét ultieme metalfestival van de wereld toe.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Dec 7, 2006 15:28:19 GMT 2
Ik ben bijna zeker van de partij! ze laten het alleen doorgaan als er echt vet goede bands komen...en aangezien het dit jaar 2 dagen duurt én op het lowlands terrein komt, moet ik er ei'k wel bij zijn ^_^ en ja tris het wordt weer heel metal
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 7, 2006 17:34:24 GMT 2
Ik herzie m'n mening, van metal ben ik niet zo'n fan Wat druk ik me toch altijd netjes uit Chapeau voor mij Nee maar noujaa, da's mn ding niet..
|
|
|
Post by digitaldeceit on Dec 7, 2006 17:57:52 GMT 2
Ik ben oo kwel zeker van plan er aanwezig te zijn, Ik bedoel maar, Metal en dichtbij B) Kan niet beter Wacken wil ik ook nog wel heen ,maar ik heb nog geen vrijwilligers die meegaan
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Feb 1, 2007 18:13:24 GMT 2
Whoehoej! De eerste namen zijn bekend!!! Iron Maiden! Ozzy Osbourne Black Label Society Motörhead Life Of Agony Best een leuk lijstje, maar ik mis nog wat namen...maar dat komt wel goed waarschijnlijk
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 1, 2007 19:01:14 GMT 2
Hmm is no niet de beste line up :/
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Feb 1, 2007 20:02:07 GMT 2
Zo zat ik ook al te kijken Iron maiden is gewoon awesome en motörhead is ook wel gaaf, maar dan houdt het voor mij al op...ozzy wil k wel zien, maar is nou niet echt speciaal ofzo ik hoop iig dat slayer, opeth, disturbed en metallica nog komen ...*wordt het net als 2003 , maar dat was wel ubervet!*
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 1, 2007 21:23:33 GMT 2
ik zou alleen gaan voor motorhead en BLC. De rest vinnik best kut...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 4, 2007 1:03:19 GMT 2
Hmmm naja tis allemaal een beetje ouwe lulle, nix mis mee hoor. Maar ik heb er vrij weinig mee. Idd. Metallica moet komen, In Flames natuurlijk, CoB, weet ik veel. Zet er maar wt neer
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Feb 8, 2007 0:22:28 GMT 2
Korn is bij deze ook bevestigd! Ik vinnet wel vet...rockte zwaar hard op lowlands 2005 iig maar ben nog niet overtuigd om te gaan ^_^
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 8, 2007 17:13:42 GMT 2
I kben hard nog niet overtuigd
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 8, 2007 17:31:57 GMT 2
Korn zoog al best wel, maar nu die ene kerel helemaal inde here is en weg is, vind ik het een nog leger zooitje..
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Feb 21, 2007 22:02:36 GMT 2
En er zijn weer es nieuwe namen...en ik begin overtuigd te raken ^_^ Nieuwe namen zijn: - Dream Theater - Machine Head - Heaven & Hell - Ill Nino - Delain - Devil Driver - Type O Negative - Dragonforce Dit is dus bijna de helft qua artiesten...er komen rond de 28-35 bands. Iron Maiden, Dream Theater, Dragonforce, Delain, Machine Head en Ill Nino zijn echte must see's voor mij *motörhead, BLS, Ozzy en devil driver zijn ook wel lachen *
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 22, 2007 18:47:10 GMT 2
DT is volgens mij echt zo'n ouderwetse beetje alleroude genesis-like show...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 22, 2007 19:03:51 GMT 2
Ik benn niet overtuigd, want ik ga tog naar Graspop!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Feb 22, 2007 20:51:56 GMT 2
DT is volgens mij echt zo'n ouderwetse beetje alleroude genesis-like show... Maar dan vele malen beter *qua show en muziek * Heb ze gezien in de HMH en kstond vooraan...het was awesome! Nja ik wil ook heel graag naar graspop, maar als bepaalde bands daar nou net niet komen ga ik het toch anders aanpakken denk ik
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 22, 2007 22:11:38 GMT 2
Hmmm naja ik vind FoR maar bagger duur, doe mij dan maar Graspop (: Dus daar ga ik sowieso heen met mon zus (:
|
|