anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Dec 15, 2006 19:45:09 GMT 2
Welk nummer betekent nou echt iets voor je? Ik bedoel, waar heb je herinneringen aan, of wat is gewoon echt iets wat bij jou hoort?
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 16, 2006 12:50:16 GMT 2
Wil je dat allemaal weten ;D I'll make a list.
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 16, 2006 16:56:31 GMT 2
Heyy Anouk wat een gaaf topic Eeh, even denken. Nou...Sister September van Anorexia Nervosa ! [goh] Gewoon een erg mooi nummer waar ik heeeeeelemaal verslaafd aan was en waar ik mijn nickname van erf. Een nummer wat ik echt áltijd leuk vind: Wat Wil Je Doen Dan van Partysquad.. gewoon dom feesten op het schoolfeest Gewoon heel leuk omdat ik t altijd zo dom kan meezingen. Verder een heleboel nummers die me zo'n Nulgevoel geven [die kroeg waar ik uitga, jeweettoch]. Dan krijg ik hélemaal zin om uit te gaan enzo. Is vervelend als je die op maandag ofzo hoort En verder moet ik ff denken.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Dec 16, 2006 17:32:15 GMT 2
Idd leuk topic ^_^ mja vaak de nummers die ik voor het eerst heb gehoord van een band zijn voor mij nog speciaal...ik weet het nooit totdat ik het nummer weer hoor, dan krijg k dat onbeschrijfelijke gevoel en verder euwh...Pantera is wel enigzins speciaal... tis ook vaak dat als ik het nummer hoor, dan weet ik ineens weer waarom ik het zo speciaal vond ik kan het dus niet zo 123 ff optrommelen merk ik
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 16, 2006 19:27:39 GMT 2
Als ik zin heb, dan maak ik wel een lijstje, maar het zijn er net te veel om nu zo neer te gooien. Moet dr ook wel een beetje over nadenken...
|
|
anouk
|
Post by anouk on Dec 16, 2006 23:34:10 GMT 2
Ghehe, wat leuk dat iedereen het leuk vindt Maar voor mezelf.. Euhm, heel veel herinneringen bij nummers. Hoor je een liedje op de radio ofzo.. "oh, dat was toen ik 13 was op een schoolfeest en helemaal verliefd was op die&die" , weetjewel. Ik koppel muziek wel aan gebeurtenissen. Maar ik zal er zelf ook eens ff over nadenken, en dan een soort van lijstje neerzetten hier
|
|
|
Post by digitaldeceit on Dec 17, 2006 12:12:36 GMT 2
Haha idd grappige topic! Anyway, i kzal oo kwel een lijstje maken, want het zij ner een hooooop!
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 17, 2006 17:52:58 GMT 2
Oké.. speciale muziek dus.. ik was het vergeten, ga het nu maar gewoon proberen Er zijn wat losse nummers die echt een speciale betekenis hebben. Zoals deze: Coldplay - Green Eyes Green Lizard - Speak the Words Buzzcocks - Ever Fallen in Love Blof - Omarm Me Verder hebben the Doors natuurlijk een speciaal plekje in mijn hart Zo ook the Calling en Placebo.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 17, 2006 18:47:49 GMT 2
ja...en waarom eigenlijk?
|
|
|
Post by Barbietrut on Dec 17, 2006 20:20:14 GMT 2
ja...en waarom eigenlijk? Coldplay - Green Eyes -> Onwijs mooi nummer.. niet echt een betekenis verder bij ofzo, het kan op zoveel slaan, het is gewoon mooi Green Lizard - Speak the Words -> 3 jaar geleden sloeg het op mijn situatie, het blijft mooi Buzzcocks - Ever Fallen in Love -> dit nummer keert steeds weer terug ofzo ;D - ever fallen in love with someone you shouldn't have fallen in love with Blof - Omarm Me -> het is zo'n mooie tekst. het is vaak ook iets waar ik behoefte aan heb, gewoon omarmd te worden en verder niets, zeg maar. Verder hebben the Doors natuurlijk een speciaal plekje in mijn hart, Zo ook the Calling en Placebo. The Doors, tsja, ik herken dingen van Jim in mij, en hij schreef geweldige teksten. The Calling is ongeveer hetzelfde, ik heb het dan over de eerste cd, Camino Palmero, die vond ik heel erg mooi. Heb het grijsgedraaid. Herkende mezelf in veel teksten. Placebo is vanalles. Het kan zo hard en ook zo rustig en mooi. Life waren ze heel erg goed en ik kan ernaar blijven luisteren.
|
|
|
Post by sisterseptember on Dec 27, 2006 14:19:47 GMT 2
Ohja, Wyclef Jean met 911 Daar ging ik voor het eerst met iemand schuifelen ;D in groep acht, met twee meter tussen elkaar in, jeweettoch
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 4, 2007 21:48:47 GMT 2
Ohja en nog iets heel achterlijks bij Moonchild van Dimmu Borgir moet ik altijd aan Anouk denken nu zul je denken, waarom, want Anouk is ganz nicht True Black Metal, maar ze vond dit liedje léuk, ooit, en ik heb het zelfs van haar gekregen, haha. geweldig toch. Anouk en black metal. Dat vergeet ik nooit meer
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jan 7, 2007 13:05:06 GMT 2
WHAHAHAHAHA Dat iemand met díe muziek aan mij moet denken zeg Ik bedoel, niet om black (??) metal af te kraken ofzo, maar t is gewoon niet iets waarbij IK in je op hoor te komen Maar ik weet t nog wel, en da's héél lang geleden idd Maar dat je dat nog weet
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 8, 2007 15:32:55 GMT 2
haha, ja nou dat dus ;D ja jij bent echt niét black metal, maargoed, dat moment vergeet ik dus nooit meer toen Anouk zomaar naar díe muziek luisterde
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jan 8, 2007 22:47:13 GMT 2
Dat waren ook maar enkele nummers.. Ik heb wel speciale gevoelens bij: Evanescence - My immortal (stukjes tekst doen me ergens aan denken)Christina Aguilera - Beautiful dat zal Vief wel weten, maar op vakantie in Spanje was er zo'n soort bar, waar de hele camping ongeveer zat. En élke avond werd deze als een-na-laatste gedraaid. Daarna nothing else matters. Maar áltijd als ik beautiful hoor moet ikeraan denken Kaiser Chiefs - Oh my god.. Bij dit nummer leef ik gewoon weer even in LL05 Flogging Molly - Drunken Lullabies Dit was bij een van de eerste concerten waar ik heenging, en tijdens een pit viel ik, en iedereen, op de grond. Allemaal mensen bovenop me en ik dacht werkelijk dat ik dood zou gaan Maar achteraf heel erg gelachen natuurlijk Massive Attack - Teardrop nou gewoon...De Poema's - Mijn houten hart Ojee, nu wordt t dramatisch hoor Mijn neef is op achttienjarige leeftijd gestorven, dit nummer hoorden we stééds in de auto toen we heen en weer reden om van alles te regelen. Niet dat ik begin te janken als ik dit nummer hoor hoor, ik vind het juist wel mooi eigenlijk.
|
|