anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Feb 6, 2007 18:21:44 GMT 2
Wie heeft z'n kaartje al?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 6, 2007 21:19:12 GMT 2
Ik heb nog geen kaartje, wacht ff de lineup af Wil wel heel graag dit jaar weer, met een nieuwe crew mensen, de vorige keer was t nogal een bijeengeraapt zooitje..
|
|
anouk
|
Post by anouk on Feb 6, 2007 22:14:03 GMT 2
Wij gaan altijd met zn twee-en.. En daar volop feesten met een... bij elkaar geraapt zooitje.. mensen van vakanties en van hier Ik ga mn kaartje denk ik dit weekend kopen!
|
|
|
Post by Barbietrut on Feb 6, 2007 23:54:26 GMT 2
Lowlands :rolleyes:
ik ga wederom naar sziget ;D
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 6, 2007 23:57:32 GMT 2
Lowlands > sigaret... ja, sigaret ja, want zo klinkt het nou eenmaal gewoon...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Feb 7, 2007 1:37:39 GMT 2
Ik weet het echt nog niet Ik wil echt ubergraag weer dit jaar *wordt dan 3 maal achter elkaar ^_^, dat heb k alleen gedaan bij vlietpop, koninginnenach en parkpop...dus heel speciaal kuch kuch * maar lowlands...alles wat daar staat, staat op sziget in 30-voud...ik zie het nog even aan vroege vogel geldt tot 26 mei ^_^
|
|
|
Post by Barbietrut on Feb 9, 2007 22:02:38 GMT 2
ja.. voor sziget tot 15 april voor die tijd betaal je 120, daarna 150. dus ik wacht er dit jaar niet zo lang mee als vorig jaar
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 26, 2007 17:52:23 GMT 2
Voorlopige lineup van lowlands: 90's Now Arcade Fire Basement Jaxx Cansei de ser Sexy CocoRosie Compagnie With Balls Coolpolitics Delain Dizzee Rascal Enter Shikari Frank Los Laurent Garnier Georg Traber The Good, The Bad & The Queen Goose Groove Armada Hayseed Dixie Jamie-T Just Jack Kaiser Chiefs Little Cow Lowlands University Motörhead Pete Murray My Brightest Diamond Ojos de Brujo Orishas Pickled Image Pronghorn The Rifles The Slampampers Teatro de Pronto Tool Trentemoller Welle:Erdball The Whitest Boy Alive Vooralsnog geen hele interessante dingen. Tool en motorhead zijn wel leuk, maar ik sta dr niet om te springen. Ach, lowlands programmeurs hebben wel vaker de neiging om op het laatste moment de grote acts aan te kondigen, zodat de korting al over is...
|
|
|
Post by sisterseptember on May 26, 2007 18:28:21 GMT 2
wauw, wel 0 bands die ik wel zou willen zien delain is wel aardig, maar niet bijzonder Welle:Erdball is geloof ik ook wel cool. maar dat waren dan weer heeel vreemde mensen [in de blote kont op het podium rondlopen enzo.]
|
|
|
Post by Barbietrut on May 26, 2007 23:36:03 GMT 2
Cocorosie! Cansei de Ser Sexy! The Rifles! Welle:Erdball! Wat vet! Maar toch..
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 26, 2007 23:52:38 GMT 2
Ik kom al niet eens voor de bands, er zal vast wel iets leuks zijn Of niet, ik ga toch wel. Kaiser Chiefs vind ik wel aardig hoor, in 2004 of 5 vond ik ze ook léuk. Ik wilde trouwens vandaag de kaarten halen maar dat kwam er niet van -_-... Deze week dus ieder geval
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 27, 2007 14:16:01 GMT 2
Nou ik zie er 2 die ik wel graag wil zien; namelijk Delain en Tool Maar Delain ga ik al in het voorprogramma zien van Epica, dus ook niet echt nodig Verder wordt ik er nou niet koud of warm van...
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 27, 2007 16:06:03 GMT 2
Nja, Kaiser chiefs zijn erg leuk live, maar heb ik al gezien. Verder vooral acts waarvan ik niet weet of ze live wat zijn (bijv Jamie-T, Groove armada)
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 27, 2007 23:42:12 GMT 2
Wat betekent dat gele klikbare maar naar dode link leidende poppetje bij jou Tristan??
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 28, 2007 0:31:32 GMT 2
Dat is voor AIM (AOL instant messanger). Een soort van msn, maar dan van een ander merk... ik heb het ondertussen ook weer dr af gegooid, het werkte niet lekker en niet genoeg boeiende mensen die het hadden...
|
|
|
Post by sisterseptember on May 30, 2007 20:01:37 GMT 2
je kunt op m richten. 'aim', snapje [tudunk, tsjj ]
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on May 30, 2007 20:39:13 GMT 2
Je bent echt scherp man ^_^ ik bedoel ik snapte m wel, maar ik had m niet door Maaaaaaaaaaaaaaaaarr moet jij niet als moderator zeggen; HÉ! BLIJF VERDOMME ES ON-TOPIC!? Dus uhm nieuwe namen lowlands: - After Forever - Brand New - Patrick Wolf - Rodrigo Y Gabriela en ze zijn aant onderhandelen met de Foo Fighters! maar ik ben nog steeds niet overtuigd...vind het een slappe affiche dit jaar *tot nu toe dan *
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on May 31, 2007 15:43:56 GMT 2
Alleen brand new leuk van dat rijtje, en als de foo fighters geboekt zouden worden zou het wel de bom zijn
|
|
anouk
|
Post by anouk on May 31, 2007 23:57:13 GMT 2
Ik ga zaterdag mn kaartje halen heurr! en jullie moeten gewoon ook allemaal gaan
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jun 1, 2007 0:19:50 GMT 2
MAG IK JULLIE ATTENDEREN OP NINE INCH NAILS?!!!
en Sonic Youth!!
|
|