liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Feb 9, 2007 3:01:35 GMT 2
Oh my fucking god! de eerste 30 namen zijn bekend gemaakt en serieus dit is vet! Zet wel iets achter de vetste bands ^_^ Line up: Vrijdag 22 juni 2007 Aerosmith !! Blind Guardian ! Therion ! Sabaton Grave Digger ! Vader 1349 Pain of Salvation ! Amorphis Zaterdag 23 juni 2007 Iron Maiden !!! Korn !! Life Of Agony Cannibal Corpse !! Tiamat Dimmu Borgir !!! Me First & The Gimme Gimmes ! Sirenia Brutal Truth Drowning Pool !! Atheist Zondag 24 juni 2007 Ozzy Osbourne !! Black Label Society Children Of Bodom !! Amon Amarth !! Finntroll !! Moonsorrow Devil Driver ! Korpiklaani In This Moment Turisas Eluveitie !! Ik bedoel maar en dit zijn nog maar de eerste namen, er komt nog een 2de grote lading en een derde kleine lading aan Een All-in-Weekendticket zal 125 Euro gaan kosten en daarin zit: Toegang tot het festival op vrijdag, zaterdag en zondag. Toegang tot de kampeerplaats Toegang tot de parkeergelegenheden Gratis met de trein of bus naar het festival* Ik zeg fuck fields of rock! Hier komen ze dus schijnbaar ook allemaal en het is langer...ik ga ff heel hard nadenken of ik hierheen ga *oftewel ff in mn pockets kijken * Ik ben nu hyper en het is verdikkie 2 uur 's nachts
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Feb 9, 2007 13:31:47 GMT 2
hahaha, wow, die vallen lekker buiten de boot...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Feb 9, 2007 16:00:39 GMT 2
Oke niet super goed, maar ik wil tog wel naar Graspop, Dus ik ga echt wel hard! (:
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Feb 9, 2007 17:29:47 GMT 2
hahaha, wow, die vallen lekker buiten de boot... Ghehe, idd Maar euhm, nee anouk gaat daar zó niet heen.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 27, 2007 16:53:28 GMT 2
Ik ik ik ik ik heb me kaartje!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 28, 2007 1:59:28 GMT 2
SERIEUS? Uitermate vet!! Vandaag weer nieuwe namen; o.a. Velvet revolver, MASTO*fucking*DON, stone sour en hammerfall! Ik moet hier nu toch eigelijk best wel heen
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 28, 2007 15:12:29 GMT 2
Aerosmith Amon Amarth Black Label Society Blind Guardian Cannibal Corpse Celtic Frost Children of Bodom Chimaira Devildriver Dimmu Borgir Drowning Pool Eluveitie Finntroll Hammerfall Heaven And Hell Iron Maiden Korn Korpiklaani Lamb Of God Less Than Jake Mastodon Me first and the Gimme Gimmes Ozzy Osbourne Pain Of Salvation Papa Roach Slayer Stone Sour Therion Thin Lizzy Type O Negative Unearth Vader Velvet Revolver Kijk dit zijn dus alle artiesten die ik wil zien...ik heb er echt maar 8 weggehaald ofzo Nou nog hopen dat Epica en dream theater komen, dan ben ik er zeker bij! *en Immortal toch wel ^_^*
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 28, 2007 15:25:13 GMT 2
Nee joh in Flames
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 28, 2007 21:26:44 GMT 2
Hmm... wel aanlokkelijk ! maargoed, mijn wackenkaartje ziet er ook leuk uit.
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 2, 2007 21:22:12 GMT 2
Mijn kaartje is ook binnen! Een rib uit je lijf, maar wel ubervet! *Ik ga naar graspop, ik ga naar graspop ^_^* ---> hoor die beat en vief ook
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 3, 2007 19:16:37 GMT 2
Wij gaan ook vrijdagochtend vroeg al weg (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 3, 2007 23:05:45 GMT 2
Maar hoe vroeg? en hoe vooral...anders kunnen we meeten ofzo ergens voor de grens of bij station mol ^_^ *wat een naam he?...tis een ondergronds station * Maar daarnaast, ik weet ook mn god nog niet hoe wij gaan...wrs met de trein enzo, maar niets is zeker. Wat wel zeker is, is dat ik er met de minuut meer zin in krijg
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 4, 2007 11:18:56 GMT 2
Hahaha nja ik heb geen idee Ik ga donderdag naar mn zus toe en vandaar uit gaan we sochtends met de auto op weg naar Graspop Al sla je me dood, ik heb geen idee hoe wara en waneer
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 19, 2007 16:07:59 GMT 2
Ik ga dus iig naar de bands: *mocht het lukken natuurlijk * Vrijdag: Epica, joe satriani en Aeromsith...ik zou ook Textures en papa roach willen zien, maar dat wordt van een afstandje Zaterdag: Lamb Of God *maar niet vooraan ivm wall of death, 1x ---> nooit meer *, Stone sour, Korn, Iron Maiden...less then jake, drowning pool en dimmu zijn ook leuk, maar als ik bij dimmu ga kijken wordt het achteraan bij maiden zondag: Slayer, mastodon, CoB, finntroll, hammerfall en chimaira...en devildriver, eluveitie, korplikaani is ook vet, maar dus wel van achteraan denk ik... en natuurlijk de afsluiter ozzy ff kijken
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 19, 2007 16:20:18 GMT 2
Hmmmm ik ga vridjag sowieso naar Pain of Salvation *aanbid*, Textures *aanbid nog meer * en Epica maybe, de rest weet ik neit waar mn zus en vriend heen willen Zaterdag: Lamb of God, maar ikschijt hem dus driedubbel voor wall of death . Dus ik hoop redelij kvooraan, maar niet zóver , Iron Maiden probably, Sirenia, en Korn denk ik ook wel Zondag: Childen of Bodom *aanbid*, Chimaira *Aanbid* , Korpiklaani, Unearth, Amon Amarth *aanbid*, Slayer prob. en as I lay dying. Wss kan i ktoch niet alle bands zien, maar ik wil sowieso cob, chimaira an amon amarth zien!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 19, 2007 18:10:21 GMT 2
ik ken pain of salvation pas sinds zaterdag, dus tsjah das lastig en wall of death is vaak 30 rijen lang, dus je moet echt iin het midden of verder staan ^_^ maar ik denk dat we wel bij een paar dingetjes flink los kunnen gaan
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 19, 2007 18:23:58 GMT 2
Pff Pain of Salvation si echt geweldig joh! You should go! Hmmm ja das midner ja, ik hoop echt niet dat ik daarin kom, dan ben ik hard dood Anyhow, ik denk ook wel dat we hard los kunnen gaan en jou onder de tafel zuipe!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 19, 2007 19:10:53 GMT 2
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 19, 2007 19:19:20 GMT 2
ja ik had al gekeken ja, lekker youtuben naar wall of death gosh, freakin' idiots. Op zich wil i kwel in the wall of death, maar aan de andere kant
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jun 19, 2007 19:22:08 GMT 2
ghehehe ^_^ maar heb net de pain of salvation disco binnen...welke moet ik zeker kennen?
|
|