|
Post by digitaldeceit on Aug 20, 2007 19:07:44 GMT 2
Wie gaat er dit jaar?
Er komen bands als: Blof, After Forever, Racoon, Peter pan Speedrock, Johan, Normaal en nog veel meer!
Het valt op 7 en 8 september, het is in Tiel en volledig gratis!
Gaan dus!
Meer informatie op appelpop.nl
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Aug 21, 2007 1:22:38 GMT 2
Wow, gaaf AF en PPS zijn wel heel gaaf live ^_^ Maar dan rest ons nog een opmerking...HET IS IN FUCKING TIEL! Dus zoiets is altijd een beetje twijfelen
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 21, 2007 12:11:31 GMT 2
Maar het is rete veat! Ik ga, me zus gaat en der vriend gaan (dan moet je tog wel gaan rico! )
|
|
|
Post by sisterseptember on Aug 21, 2007 17:47:20 GMT 2
Johan? die hebben we op summersquare ook gezien en in Tiel.. waar de fuck is tiel ook alweer. Ik geloof niet dichtbij. Anyways, ik ga niet Ik ga naar geuzenpop de 25e! [niet dat dat veel met 7 en 8 september te maken heeft ,maar ik ga wel!] ohja, over geuzenpop gesproken Ricardo, waarom heb je me twee keer gebeld?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 21, 2007 23:10:35 GMT 2
Ik ga waarschijnlijk met mn zwager mee. Ik weet alleen niet of we dan allebei de dagen gaan...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 22, 2007 12:32:10 GMT 2
Ow dus geen Sidekick bob meer in Nirwana? Maakt ook niet uit, want zelf ben ik er ook niet! Ga dan naar Appelpop, houden we alsnog n meeting!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Aug 22, 2007 13:31:06 GMT 2
Nja, dat was dus een beetje het punt, ik zit nog te twijfelen... Maar moet jij niet bij sidekickbob zijn dan als directie zijnde?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Aug 22, 2007 14:14:34 GMT 2
Neuj waarom zou ik Ik ben misschien bestuurslid, maar ik doe ook zo mijn eigen ding
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 6, 2007 9:15:28 GMT 2
Gaat er eigenlijk nog iemand? Dat wijf waar ik mee zou gaan heeft namelijk afgezegt (Terwijl dit echt al zó lang geplant stond) dus nu heb ik niemand, ja of mn zus maar dat weet ik nog niet. ><
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 6, 2007 11:31:20 GMT 2
Wat vriendelijk toch zeg...dat wijf ^_^ Maar namens Triz en mij...wij zijn er op zaterdag! En dan beetje vroeg, ik zat te denken aan 1 uur...wat jij triz? Maar je zus en *god hoe heet ie ook alweer * der vriendje gingen toch ook? Mja komt goed!
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 8, 2007 10:20:38 GMT 2
1 uur is een deal jongen! En je kan uiteraard altijd met ons chillen vief...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 9, 2007 16:15:31 GMT 2
Pfoe ik ben nét thuis en ik kan je zeggen Ik ben naar de kloooooote :')
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 9, 2007 16:20:18 GMT 2
hehehe, heeft wel wat hoor zo'n schorre stem... Maar het was wel tof! ;D
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 9, 2007 17:06:16 GMT 2
Lol, hahaha Stiekem krijg ik gewoon nu pas de baard in de keel :')
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 9, 2007 17:15:28 GMT 2
hehehe, echt niet, die had je al.. Maar nee hoor, eigenlijk ben je best lief.. oh en voor rico en vief: BIER EN TIETEN!!!!!!!!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 9, 2007 17:16:51 GMT 2
Ahh goss, wat sentimenteel Yeah! Ik wou de sfeer er in de bus ook inbrengne, maar dat wou niet echt lukken ): Maar wel op de camping
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 9, 2007 17:19:51 GMT 2
Ja, goedzak pur sang he. Nerd and proud of it... Maar vind je het gek dat ze niet mee doen als je gaat lopen schreeuwen in de bus? (voor zover je dat nog kon dan, tenzij joni ineens liep te bleren, maar dat zie'k minder snel gebeuren )
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 9, 2007 17:23:41 GMT 2
Jeetje, nog toegeven ook! (Ik wil je nu wel toejuichen, maar dat laat me stem niet toe ) Hmmm naja, wat ik nog enigszins had qua stem gebruikte ik in de bus, maar dat werkte niet. Al dacht de buschauffeur wel dat ik aan het paaldansen was ^o)
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 9, 2007 17:28:16 GMT 2
pix plz... Haha, ja waarom zou ik niet toegeven? Kan wel tegen je in gaan maar dan is het niet spontaan meer, want dat zou je verwachten... Trouwens, moet wel HEEL weinig stem geweest dan in de bus, want het hoge gepiep op het festivalterrein stelde eigenlijk al geen flikker voor. Ik denk ook dat je mede busgenoten dr erg blij mee waren, maar dat terzijde...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 9, 2007 22:48:17 GMT 2
Wat een mietjes! Kheb vandaag alweer boodschappen gedaan en een bandrepetitie gehad van 3,5 uur! en ik heb mn stem ook nog!...hoe mooi is dat dan ^_^ Maar der kwam vannacht idd niet zoveel meer uit bij je vief SPIDERPIG MOTHERFUCKERS! ;D
|
|