xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 14, 2007 17:28:40 GMT 2
Ja, ik dacht he; Meeste festivals en dingen zijn ondertussen wel geweest, maar er komen er nog steeds een aantal aan, zei het wat kleiner misschien... Welke gaan jullie nog bezoeken? Post het hier! Ik ga morgen waarschijnlijk alsnog naar Breda barst, het jaarlijkse festival in het centrum van breda dat gerant staat voor lo, en dat twee dagen lang! Dit jaar komen oa; Zaterdag:[/i]Stuart O'Malley & Whiskey Gullivers (voor de flogging molly fans ) Rude rich and the high notes (ska motherfucker ) Peter pan speedrock (no intro needed ) Zondag:
Jaya the cat (punk ska reggea?) Moke (pop rock) Action in DC (AC/DC covers, altijd leuk ) C-mon and kypski (Ja ja ) Breed 77 (toffe britpop zooi ofzo ) Als je ook gaat of mee wilt, geef ff een belletje ofzo..
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Sept 15, 2007 15:25:54 GMT 2
Ik ga niet! ghehehe Maar uhm daar heb ik dan ook weer iets op te zeggen: Speedfest 8 december 2007 (za) Eindhoven, Nederland Dit jaar wordt voor de tweede keer Speedfest gehouden in Eindhoven, voor en door Peter Pan Speedrock en vrienden. De capaciteit is opgevoerd naar 5.000, waar het vorig jaar nog 2.000 was. Prijzen zijn nog niet bekend. Bevestigde artiesten: Accidents Backfire Mad Sin Madball Napalm Death Peter Pan Speedrock Lijk mij wel gaaf...Napalm Death én PPSR
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 15, 2007 15:30:39 GMT 2
Ah, C-mon en Kypski zijn leuk! & over speedfest: Mad Sin: ik keek even twee seconden weg van het podium en toen hoorde ik iedereen om me heen WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW. roepen, en toen keek ik terug en toen stond er ineens een heel dikke vent van twee meter lang op het podium. Hij ging nog springen ook Madball: Leuk om te zien, energieke zanger in ieder geval. En dan zie je ook de hardcorelegende: een kale dikke bassist die eigenlijk alleen stilstaat. Qua legende stelt hij niet zoveel voor, maar het is wel een leuke band Napalm Death: ja geen uitleg dus Den Genialiteit Zelve. Ik zat toen op wacken maximaal aan de chop suey, begon dat ineens. Ik heb lopen genieten in ieder geval Te grappig.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 15, 2007 16:28:11 GMT 2
mad sin is de bom... Madball ken ik alleen uit de verhalen en wil ik eigenlijk wel graag een keer zien. En natuurlijk PPSR... :EDIT: Die kerel van mad sin heeft trouwens wel echt een infinite mooie contrabas
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 15, 2007 17:20:11 GMT 2
Speedfest, ik hoop er dit jaar bij te zijn! Ofcourse met zus en aanhang! Verder ermmmm kleine festivals, geen idee, komt hier niet veel in de buurt volgens mij.
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 16, 2007 12:49:52 GMT 2
@tristan: klopt! Met lampjes en een heel vet plaatje de gigant: hij trok zijn jasje ook nog uit en madball is toch niet geheel wat voor jou vrees ik, haha man man wat een chaos. dat publiek ook, ik golfde zowat over het podium heen. (niets erger dan emopubliek bij parkway drive, maar dit was ook best erg )
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 17, 2007 12:24:50 GMT 2
Madball is echt hardcore man ik zie ze als ietsje minder hard dan Hatebreed, vink wel kick ^_^ * www.youtube.com/watch?v=njGINmpaHSI * @loes: dan leek hij zeker net op Dikke Dennis! hijs wel btw dope met zn rockabilly kapsel...
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 17, 2007 13:05:53 GMT 2
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 17, 2007 16:06:05 GMT 2
Ik wou even beweren dat Madball toch een stukje harder was dan dat andere (na die clips gekeken te hebben natuurlijk) Maar ik heb ze even opgezocht en eigenlijk zijn ze best soft Op Dauwpop waren ze toch wat agressiever..valt me toch een beetje tegen!
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 17, 2007 16:18:48 GMT 2
ff hoor, de muziek is best awesome, maar de zangers van die bands...verschrikkelijk
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 18, 2007 16:27:04 GMT 2
ja zoiets had ik ook een beetje een kleine combi tussen mislukt grunten en krijsen de muziek is inderdaad best awesome!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 18, 2007 16:43:38 GMT 2
Omg idd, ik heb t gelijk afgezet
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 18, 2007 19:05:50 GMT 2
pfft... Nouja, rico, ik weet dat jij de hardcore nummers van the dwarves wel leuk vind...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 18, 2007 20:12:43 GMT 2
Fuck yeah! Hoe bevalt de mp3 stick btw?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 18, 2007 20:16:55 GMT 2
Tis geen iPod, maar tis iig iets voor in de trein enzo... Heeft me wel 3 dagen geduurd voordat ik door had hoe dat ding werkt alleen...
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 18, 2007 23:54:10 GMT 2
|
|
|
Post by sisterseptember on Sept 19, 2007 11:41:49 GMT 2
hmm hij doet niks bij mij
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Sept 19, 2007 20:23:00 GMT 2
Geen quicktime geinstalleerd?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Sept 20, 2007 16:36:58 GMT 2
Aaltjesrock Jahjah, metal uit de polder :') Het vind plaats in Lelystad (Hoezo kut kut kuttt), op 27 oktober Anyhow, der komen niet echt geweldige bands. Het enigste wat ik weet is dat Deathrage komt (FUCK DEATHRAGE) en Kutschurft. De rest ken ik zelf ook niet Het is wel geweldig om ff op de site te kijken en bij het bijschrift van deathrage :') www.aaltjesrock.nl
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Sept 20, 2007 18:58:18 GMT 2
Ghehehe, kutschurft...die gasten zijn echt grappig Stormlord is ook wel kick de rest ken ik niet, maargoed...lelystad is wel goed te bereiken, dus wie weet
|
|