xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 4, 2006 20:08:02 GMT 2
Uh, ja hallo dan maar! Ik ben tristan, Ik ben 19 jaartjes oud, zit (of ik hoop eigenlijk zat) op het Mondriaan college in Duh Haag, bij uwer aller favoriet sjan op school. Ik ben woonachtig in voorburg op het moment, maar ga misschien volgend semester in breda studeren, dus tsja... Ik ben een echte muziek liefhebber, met veel voorliefde voor punk, maar ook psychobilly, surf, britpop, indie, beetje metal, funk, blues, en eigenlijk alles wel waar een beetje muzikaal talent aan te herkennen is. Ook houd ik flink veel van tekenen en kunst, vandaar dat ik CMD wil gaan studeren. Veel toons, maar ook andere dingen, zoals tribals, en logo's. Meeste van mn spullen staan ook hier, als je geinteresseerd bent: 0xanathos0.deviantart.comUhm, nouja, dat was het wel zo'n beetje. Op mn weblog kun je nog vanalles lezen what makes me tick, maar dat komt later wel... Houdios! Tristan (ik geloof dat een foto dr ook bij hoorde? )
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 4, 2006 21:32:18 GMT 2
Leuk leuk! Welkom (:
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 4, 2006 22:26:46 GMT 2
Halloooo! ;D
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 5, 2006 11:22:15 GMT 2
&wat gááf, dat tekenen vjou! welkom hier
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 12:58:19 GMT 2
Ha Tristan! [gave naam :-)] Welkom hier, vermaak je en POST VEEL Ik zal nog wel een keer op je Deviantart kijken, dat vind ik wel tof namelijk. Maargoed. Welkom!
|
|