liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Mar 5, 2008 22:52:01 GMT 2
Stond Me first en less than jake ook niet op GMM vorig jaar? dus buiten de boot vallen is niet zo erg toch?...en besides tis wel kiss he Metallica heeft tijdens GMM niet veel te doen: Dus dat zou kunnen. June 13 Manchester, TN Bonnaroo Info July 16 Bergen, NOR Bergenhus Castle Info Rammstein is nog half aant pauzeren en een nieuwe plaat aant opnemen, dus nee en RATM...tsjah, zelfde verhaal als met metallica 15 June - Nickelsdorf/Burgenland - NOVA ROCK 10 July - Optimus Alive! '08 Maar ik ga toch voor Kiss, want die hebben er gewoon nog nooit gestaan en zijn uit hetzelfde tijdperk als Iron Maiden en Judas Priest
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 6, 2008 12:05:11 GMT 2
Maar die zijn ooit eens gekapt, dus het is ff de vraag hea... En rammstein was een voorbeeld...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 6, 2008 16:16:42 GMT 2
Hmm ja me first was er sowieso vorig jaar, maar die vallen echt compleet naast de boot. Ik hoop nog steeds op Metallica, maar idd, Rammstein zat ik ook aan te denken, maar dat boeit me vrij weinig dus die hoeven niet te komen van mij part Misschien wel Machine Head ofzo, dat zal wel tof zijn (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 6, 2008 20:57:11 GMT 2
machine head is geen afsluiter he? zeker niet naast deze namen...ik ga toch echt voor Kiss ;D *en die zijn gewoon weer volop aant touren, dus ik snap de ooit eens gekapt niet echt...RATM was ook gestopt, immortal ook enz...snap je? *
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 7, 2008 1:21:20 GMT 2
Hmm, my bad, ik wist niet dat kiss opnieuw bezig was...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 7, 2008 18:19:47 GMT 2
Jezus RIco je hebt nog gelijk ook Kiss komt als afsluiter Wat een lachertje zeg
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 7, 2008 22:32:09 GMT 2
KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS KISS...whoej ^_^ Nee maar serieus, weet je hoe gaaf! @ tris: geen probleem @ vief: wees blij dat ze niet op zondag afsluiten jij gaat dus naar je tent voor kiss?...we drinken nog wel een biertje derna dan
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 8, 2008 12:34:18 GMT 2
Ik ga denk ik vandaag maar even mn GMM kaartje halen
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 8, 2008 17:08:54 GMT 2
Nja misschien gewoon zien 'om het zien' zeg maar, maar nee niet omdat i kze boeiend vind En heb je je GMM kaartje al?
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 9, 2008 0:03:46 GMT 2
Zal ik het zo zeggen: IK HEB MIJN GRASPOP KAARTJE!!! IK HEB MIJN GRASPOP KAARTJE!!! IK HEB MIJN GRASPOP KAARTJE!!! IK HEB MIJN GRASPOP KAARTJE!!!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 9, 2008 12:37:48 GMT 2
Yeah B)
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 9, 2008 19:01:17 GMT 2
whoo-hoo... Nee, het lijkt me wel kek om met jullie een groot festival mee te maken. Jammer dat ik de lineup niet bijzonder leuk vind en het geld neit echt heb, anders was ik zeker mee gegaan...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 9, 2008 20:35:36 GMT 2
Niet bijzonder leuk? Dus je ziet wel een paar namen waarvan je denkt; mwoah das wel leuk? in that case, tell me
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 9, 2008 20:47:18 GMT 2
Ik heb er echt wel zin in ^^
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 9, 2008 20:55:02 GMT 2
Jah echt he en er komen nog 20 namen bij! nu is het al geweldig ^_^ mijn kaartje hangt iig mooi in een envelopje boven de monitor
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 10, 2008 0:40:53 GMT 2
Nu groez nog
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Mar 10, 2008 18:21:58 GMT 2
geef jij nou maar antwoord op de vraag Maar groez zit er best wel aan te komen...wil m samen met mn pinkpop vrijdag ticket halen
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 10, 2008 18:36:59 GMT 2
Apocalyptica, Volbeat, Madball, Converge, comeback kid... En ergens misschien tussendoor; in flames (omdat dr zoveel heisa over is hea vief ), cavalera conspiracy, Iced earth en puur voor het "ik heb gezien" gehalte; iron maiden en priest... Maar groez is leuker, ondanks alle kutpunx...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 10, 2008 19:12:15 GMT 2
In Flames word ik dé shit Ik ga gewoon echt fucking vooraan staan het kan me niet schelen hoe hard het stormt, regent of hagelt (Net als bij Chimaira )
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Mar 10, 2008 20:01:45 GMT 2
Doe een wit shirt aan...
|
|