liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jan 18, 2008 20:01:15 GMT 2
Zelfde principe, maar dan voor de kleine of gratis festivals And yes, i was bored, maar t leek me wat overzichtelijker Dus gooi hier je tips en de dingen die je gaat bezoeken op! Ik heb nog ff niets, op wantijpop en schollenpop na...maar die hebben nog niets bevestigd
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 18, 2008 20:30:40 GMT 2
Bevrijdingsfestival Zwolle is al druk bezig met de programmering. Ik kan je zeggen het zijn best grote namen en ofcourse ben ik er weer bij (traditie ongeveer) Bands die nu bekend zijn: Di-rect Ilse de Lange Leaf Krezip Within Temptation
Verder qua kleine festivals.. Pedro Pico Pop, maar dat weet iedereen nu ondertussen wel 9 februari 2008, entree is 5 euro, in Raalte Bands als: Jeremy's De Hardheid Sidekickbob FutureIdiot? En nog meer
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 20, 2008 18:06:21 GMT 2
Bevrijdingsfestival Zwolle is al druk bezig met de programmering. Ik kan je zeggen het zijn best grote namen en ofcourse ben ik er weer bij (traditie ongeveer) Bands die nu bekend zijn: Di-rect Ilse de Lange Leaf Krezip Within Temptation waarom wist ik dat niet Ik was er afgelopen jaar ook maargoed. het was een gezellig festival inderdaad. line up niet echt leuk, maar in het zonnetje zitten met een glaasje vers sap is niet mis
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 20, 2008 18:15:17 GMT 2
Da zijn toch best leuke namen daaro. Allemaal van die nederpop gevalletjes die je al 10 keer gezien hebt maar toch best grappig zijn live (behalve di-rect dan, want daar word je hier nog steeds mee doodgegooid )
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 22, 2008 16:20:16 GMT 2
Ik ga ook misschien naar Dauwpop in mei: DevilDriver komt Bullet for my valentine Pete Philly & perquisite After Forever Schandmaul Saybia Krezip VanVelzen (wie, zeg je?) Beatsteaks (punk) Vive la Fête leuke line up en gezellig festivalletje! Vind plaats in Hellendoorn overigens.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 22, 2008 17:05:48 GMT 2
Hmmm het lijkt mij een beetje sterk dat After Forever gaat optreden aangezien ze sowieso dit jaar een break houden (Gelezen op de website) dus ikv ind het nogal raar dat ze er tussen staan , Wss waren ze dus eerst ingeplant, maar ze hebben alle gigs voor 2008 afgezegt (; Opzich verder, wel leuke namen, misschien ga ik ook wel (: BFMV, Devildriver en Pete Philly (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 22, 2008 17:14:07 GMT 2
Wil t net zeggen over AF DevilDriver, Bullet for my valentine, Krezip, VanVelzen, Beatsteaks, Vive la Fête....ik bedoel dit is wat wel graag wil zien Waarom niet zou k zeggen...wilde dit jaar wat vaker naar andere festivals enzo
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 22, 2008 17:20:25 GMT 2
Ow en natuurlijk Nirwana Jaarfeest!
Dit jaar op 30 en 31 mei. Kosten zullen voor het hele weekend rond de 15 euro zijn
Ik mag nog niet veel zeggen over de programmering, er zijn wat bands bekend, maar nog niet allemaal.
Geloof me, het zijn leeeeeeuke bands ^^
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 22, 2008 17:35:26 GMT 2
Is SHSH bevestigd?...nee? Begin dan niet over leuke bands mwuhahaha ;D
*hihi ^_^*
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 22, 2008 18:20:55 GMT 2
Nee want SHSH komt niet
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
|
Post by liquiddrums on Jan 22, 2008 20:30:16 GMT 2
Je moeder! ;D
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 22, 2008 22:36:06 GMT 2
Hmmm het lijkt mij een beetje sterk dat After Forever gaat optreden aangezien ze sowieso dit jaar een break houden (Gelezen op de website) dus ikv ind het nogal raar dat ze er tussen staan , Wss waren ze dus eerst ingeplant, maar ze hebben alle gigs voor 2008 afgezegt (; Opzich verder, wel leuke namen, misschien ga ik ook wel (: BFMV, Devildriver en Pete Philly (: hm ik weet het niet, ze staan er nog steeds. misschien komt er wel een 'gothicvervanger' 8). en leuk als je ook gaat! Kunnen we heerschen op DevilDriver
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 23, 2008 1:09:15 GMT 2
Ik ga ook misschien naar Dauwpop in mei: DevilDriver komt Bullet for my valentine Pete Philly & perquisite After Forever Schandmaul Saybia Krezip VanVelzen (wie, zeg je?) Beatsteaks (punk) Vive la Fête leuke line up en gezellig festivalletje! Vind plaats in Hellendoorn overigens. BFMV (om ze heel hard uit te lachen) Pete philly (is gewoon de shit ) Beatsteaks ( <3 fuck yeah! ) En van velzen, krezip, vive en saybia zijn ook wel geinig live...
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 23, 2008 13:33:39 GMT 2
Nee mn moeder gaat niet naar het jaarfeest, mn vader overigens wel, denk ik
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 23, 2008 16:03:25 GMT 2
Das best wel de shit. Zal ik ook met mn vader komen?
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 23, 2008 18:02:21 GMT 2
oh leuk tris, dus jij komt ook? ^^
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 23, 2008 18:06:46 GMT 2
Hebben we t nou over t jaarfeest of dauwpop ?
|
|
|
Post by sisterseptember on Jan 23, 2008 18:07:57 GMT 2
over dauwpop uiteraard:P hij wilde BFMV uitlachen!
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jan 23, 2008 18:10:20 GMT 2
Volgems mij ging het over het jaarfeest
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jan 23, 2008 22:22:44 GMT 2
Misschien wel allebei als ik lief word aangekeken...
|
|