|
Post by Barbietrut on Mar 10, 2006 22:43:33 GMT 2
omg hoor dit dan. ik met mn destijdige vriend (dit is echt al dik een jaar geleden) naar de uithof, is vet groot (winter-)sport centrum aan het randje van den haag (ja, toen haatte ik wintersport ook al, maar schaatsen niet zo ). We hadden 2 vrijkaartjes, want mamma werkt bij aegon, sponsert schaatsen weetjewel, nou goed. sprak met hem af bij de tramhalte bij de uithof, dan is het nog zo'n 10 minuten lopen, hij kwam vanaf een andere kant weetje dus vandaar dat we daar afspraken nou goed.. vraag ik onderweg echt nog 2 keer van weet je zeker dat je je kaartje bij je hebt, hij laat hem na die 2e keer zelfs zien aan mij *opdat ik hem geloof* staan we daar bij de ingang en wie is zn kaartje dan vergeten? juist. ik. en nadat ik mamma had gebeld bleek die dus nog fijn op tafel te liggen bij haar Sindsdien check ik dat ook wel 1 keertje voor ik wegga ja, hoewel eigenlijk vaker als ik al wegben *dan bedenk ik mij dat halverwege de fiets of treinrit ofzo *
|
|
|
Post by sintja on Mar 11, 2006 14:57:40 GMT 2
ik heb wel een check-tic. Ik heb altijd het idee dat ik iets vergeten ben ofzo .. ;D echt te irritant. ik trek mijn broek te vaak op. ook als hij niet eens afgezakt is, dan trek ik hem alsnog op.. vraag me niet waarom. als ik aan het uitgaan ben moet ik een drankje in mijn hand hebben. anders voel ik me leeg. dan mis ik iets. nou .. kan verder ff niet op leuke dingen komen .. ;p
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 11, 2006 15:39:45 GMT 2
als ik aan het uitgaan ben moet ik een drankje in mijn hand hebben. anders voel ik me leeg. dan mis ik iets. ik een biertje en een shaggie
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 12, 2006 10:29:40 GMT 2
ik mn appelsap ;D hm. eigenlijk niet. Ik heb nooit wat in mn hand bij het uitgaan, haha. Maargoed. SJAN wat een idioot ben je dan ook zeg ;D Wat 'n "blunderrr".
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 16, 2006 21:02:23 GMT 2
Haha Sintja heeft binnen een jaar de box tot aan de schouders opgetrokk'n
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 17, 2006 15:39:51 GMT 2
niet twents worden hier he maar inderdaad. ik zie t al veur me :-)
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 25, 2006 10:02:33 GMT 2
he..ik heb nogal de gewoonte om achter bijna elke zin "éh" te zeggen , best irritant
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 26, 2006 12:23:23 GMT 2
Ehhh...
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 26, 2006 16:29:47 GMT 2
voorbeeld: *ewout pratend tegen loesch* "moet je dit eens zien,eh!" "wat een gaaf schilderij, eh check" "ken je dat nieuwe nr van CoB eh?" etc etc etc...(ik weet nog wel dat oscar een kei gek van werd...) *alleen loesch en vera kennen oscar mja sgijt* tis iig voor anderen heel irri
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 28, 2006 15:55:39 GMT 2
ik kan me dat gesprek niet herinneren en dat eh eigenlijk ook niet, haha Mensen, geef alles! Ik wil meer gewoonten ;D
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 28, 2006 17:40:51 GMT 2
ik kan me dat gesprek niet herinneren en dat eh eigenlijk ook niet, haha Mensen, geef alles! Ik wil meer gewoonten ;D het wasch ook een gefantaseerd voorbeeld
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 28, 2006 19:36:53 GMT 2
Maakt niet uit Ik snap t wel fozo
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 29, 2006 18:15:56 GMT 2
Oké ik heb er nog wel een.. altijd als ik naar de wc ga doe ik eerst de bril naar beneden (en dat moet vaak, want er wonen hier meer mannetjes dan vrouwtjes), dan het licht aan, dan de deur dicht en op slot. dit omdat: - ik te vaak 'te vroeg' ben gaan zitten, vergeten ben dus om de bril naar beneden te doen, zo ontzettend smerig - niks zie in het donker - en claustrofobisch ben dus sowieso graag licht heb in kleine ruimtes als wc zo. raar genoeg? nee eigenlijk niet zo bijzonder, maar dat bedacht ik me net
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 30, 2006 14:38:32 GMT 2
Haha. ik ben geen raar persoon eigenlijk! ik heb geen maffe gewoontes..
en sjan, das opzich niet zo vreemd. ik doe het eigelijk ook op dezelfde manier. alleen dan eerst licht aan. Voor hetzelfde geld is de bril vies
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 30, 2006 17:02:59 GMT 2
zelfs als man zijnde haat ik vieze wc's..(niet alsof alle mannen ranzige apen zijn hoor )
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 31, 2006 15:57:16 GMT 2
misschien niet zo raar maar ik doe op school de wcdeuren altijd met mn elleboog open.. nadat er een keer bloed aan de klink zat :-\
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Apr 1, 2006 9:03:45 GMT 2
omg bloed aan de klink? dat is buitenweg gewoon ranzig..
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 2, 2006 0:11:17 GMT 2
Gatver dat is dus zo ranzig. Ik kom niet aan de deurklinken en deuren op school *roll-eyes* Dat doe i kwel met elleboog of voet
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Apr 4, 2006 19:51:29 GMT 2
Ik kom aan geen enkele deur. Zelfs in huis zo min mogelijk...
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 6, 2006 15:34:36 GMT 2
Deurenaanraak fobie ;D
Oja. En als ik mijn ogen opmaak dan gaat mijn mond open Maar dat heeft ieder meisje geloof ik, haha
|
|