|
Post by sisterseptember on Mar 2, 2006 17:00:51 GMT 2
Heb jij maffe gewoonten? Of vreemde gewoonten in de ogen van anderen? Slaap je ondersteboven? Snij jij je eten met je lepel? Post het hier en discussieer dr over (in hoeverre dat zou kunnen )
|
|
|
Post by chimairagerth on Mar 2, 2006 17:33:29 GMT 2
ik kijk filmpjes waarbij mensen onthoofd worden.
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 2, 2006 18:26:04 GMT 2
das inderdaad een maffe gewoonte :-\ waarom kijk je die
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 2, 2006 18:39:05 GMT 2
Das gewoonweg ranzig 0.o
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 2, 2006 21:28:32 GMT 2
inderdaad. Jeroen, vertelt u eensch over deze merkwaardige gewoonte
|
|
|
Post by chimairagerth on Mar 2, 2006 23:04:17 GMT 2
dat is cool jeweettoch >.> en laat zien hoe ziek we zijn om zoiets op te nemen op vid. >.>
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 3, 2006 9:59:58 GMT 2
Hm. Ja. Maar ik kan daar dus misselijk van worden :-\ Dat ene filmpje op je LJ met die verkrachte en vermoorde vrouwen...daar kan ik dus ook niet naar kijken
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 3, 2006 11:34:41 GMT 2
ik selecteer altijd alles wat ik lees en als ik in de bus zit moet ik altijd dwangneurotisch kijken of ehr.. :$ de busman wel een andere busman begroet als die langskomt haha ik zit de hele dag door aan mn piercing om hem weer 'vast te draaien', hijs alleen nooit los verder heb ik er vast nog veel meer waar ik nu even niet op kom ..
|
|
|
Post by chimairagerth on Mar 3, 2006 13:30:13 GMT 2
Hm. Ja. Maar ik kan daar dus misselijk van worden :-\ Dat ene filmpje op je LJ met die verkrachte en vermoorde vrouwen...daar kan ik dus ook niet naar kijken dies leuk >.>
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 3, 2006 15:27:32 GMT 2
ik selecteer altijd alles wat ik lees en als ik in de bus zit moet ik altijd dwangneurotisch kijken of ehr.. :$ de busman wel een andere busman begroet als die langskomt haha ik zit de hele dag door aan mn piercing om hem weer 'vast te draaien', hijs alleen nooit los verder heb ik er vast nog veel meer waar ik nu even niet op kom .. wáaat ik ook. Alles selecteren als ik lees. Dats makkelijker ofzo. Kijken of de busman wel de andere busman begroet doe ik ook. En hij doet t trouwens áltijd En ik heb geen piercing in mn gezicht ofzoo, maar sinds twee weken (weer!) een beugel.. en daar zit ik steeds te voelen of die slotjes niet loszitten. Ik schijn wel rare gewoonten te hebben, al vind ik zelf van niet. In de ogen van sommige mensen heb ik smetvrees. Ik noem et gewoon lekker schoon. Omdat ik deuren met m'n elleboog openmaak en mn handen vaak was en bijvoorbeeld veel geld in éen keer pin, zodat ik niet zo vaak naar dat vieze pinding moet. Omdat ik geen leuningen aanraak? Nou, ik heb et niet hoor. Uit een mok drink ik achterstevoren, met zegmaar t oortje naar mezelf toe. &vast nog wel meer wat andere mensen vreemd vinden. Maargoed Ik vinnet zelf niet ofzo
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 3, 2006 15:35:46 GMT 2
Hm. Ja. Maar ik kan daar dus misselijk van worden :-\ Dat ene filmpje op je LJ met die verkrachte en vermoorde vrouwen...daar kan ik dus ook niet naar kijken dies leuk >.> Welke 0.o
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 3, 2006 15:36:32 GMT 2
Ik heb soort van smetvrees enzo, en eigenlijk nog wel meer van die gare dingen. Alles vaak controleren en weten waar de nooduitgang is 0.o
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 3, 2006 17:06:19 GMT 2
Ik hou van schoon. Ik controleer ook altijd waar nooduitgang is, en al helemaal na een keer n brand mee te hebben gemaakt. Is alleen maar goed & handig toch.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 3, 2006 17:46:55 GMT 2
Best irritant af en toe
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 4, 2006 20:50:31 GMT 2
Ik hou van schoon. Ik controleer ook altijd waar nooduitgang is, en al helemaal na een keer n brand mee te hebben gemaakt. Is alleen maar goed & handig toch. Inderdaad. Ik moet altijd honderd keer kijken of ik mn wekker wel heb aangezet dan zet ik m 's avonds aan *klik* en dan ben ik van plan naar bed te gaan en dan even kijken of hijwel aan is *voel* ga ik naar de wc, kom ik terug: *voel* doe ik mn pyjama aan, heb ik dat gedaan: *voel* lig ik een tijdje wakker *voel* wordt ik om 5 uur wakker, even naar de wc, *voel* En óók als ik weet dat ie écht aan is, moet ik toch even voelen of-ie aan is ;D
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 4, 2006 20:51:32 GMT 2
Hm. Ja. Maar ik kan daar dus misselijk van worden :-\ Dat ene filmpje op je LJ met die verkrachte en vermoorde vrouwen...daar kan ik dus ook niet naar kijken dies leuk >.> waarom vind jij dat...leuk? Wat is daar in godsnaam ~leuk~ aan?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Mar 7, 2006 22:35:49 GMT 2
Nou da's gewoon ziekelijk. Vind ik (A). Maarreh loes, dat doe ik ook. Dat van die wekker. Best neurotisch
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 8, 2006 19:48:26 GMT 2
Ja da hek ook met die wekker, Of of of de deur wel goed op slot zit 100 keer 's ochtends enzo S:
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 10, 2006 13:18:17 GMT 2
ik wou dat ik zo'n check-tic heb, ik doe dat juist nooit niet eens altijd omdat het me niet interesseert maar ik ben gewoon niet zo ingesteld helaas ben ik ook erg beweeglijk in mn slaap (ik doe ook aan slaapwandelen enzo ) en ik zette vaak mn wekker uit in mn slaap. gelukkig op een gegeven moment mn wekker helemaal aan de andere kant van mn kamer gezet, nu gebeurt het niet zo vaak meer.
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 10, 2006 15:31:15 GMT 2
haha dat is echt grappig gewoon ;D ghehe. Maar ik heb ook dat als ik naar n concert ga ofzo, dat ik echt 100 keer kijk of-ik-mn-kaartje-wel-bij-me-heb. Dat kan ik echt HEEL vaak
|
|