|
Post by Barbietrut on Jun 15, 2006 1:17:49 GMT 2
Met kleine uitleg enzo. Anders schiet het niet op hè.
Ik ben ontzettend moe, slaapgebrek, maar niet in the mood om te gaan slapen. Verder baal ik onwijs van m'n tentamen vanmiddag, ik heb echt 3 kwartier lang met tranen in m'n ogen naar dat blaadje zitten staren omdat ik het niet begreep (en ik nog wel heel lang had geleerd gisteravond, en dat doe ik al nooit) en de leraar onwijs gemeen deed. Om vervolgens een leeg blaadje in te leveren. En dat gevoel bleef wel ff hangen.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 15, 2006 20:56:33 GMT 2
Nee? Het komt niet van de grond hè?
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 15, 2006 21:47:06 GMT 2
I'm shitting myself vanwege de ontzettend spannende uitslag van mn examen morgen...
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 15, 2006 22:02:33 GMT 2
Wel ok, leuk gesprek op msn
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 16, 2006 7:59:31 GMT 2
Ik ben al sinds eergisteren damn moe.. bleegh.. ik slaap niet eens slecht ofzo.. gewoon normaal DAMN, dalijk kutlatijn pw.. Maarja.. nou en..
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 16, 2006 10:06:48 GMT 2
Misschien moet je niet steeds om 7 uur al op de computer gaan Ik ben moe en ik heb raar gedroomd. Heel Raar. Maar dat is wel gebruikelijk. Verder gaat ie prima
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 16, 2006 23:16:26 GMT 2
AUWAUWAUW!!! maar dat heb k al soor tvan uitgebreid uitgelegd in de dagelijkse sleur ...ik ga ook echt dagelijks op mn bek, maar vandaag letterlijk
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 17, 2006 2:16:45 GMT 2
hahahahaha daardoor heb ik jou leren kennen tijdens het fietsen naar school doordat ik de ene dag daar heel hard op mn plaat ging en jij de andere dag op je plaat gaan tijdens het fietsen naar school is zó hip. nou goed, ik voel me aangeschoten omdat ik heeeeel veel cider op heb (L) cider.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 17, 2006 15:23:14 GMT 2
I feel shifty.. Aan de ene kant voel ik me kut, omdat ik a.s woensdag een her heb. Aan de andere kant voel ik me geweldig omdat ik ben aangenomen bij CMD Breda!
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 17, 2006 15:26:37 GMT 2
Gvd... nu moet ik denken aan een flash filmpje shifty five...
|
|
|
Post by forbiddencandy on Jun 17, 2006 17:56:13 GMT 2
Ik voel me genaait.. leuk vrienden.. vooral als je weet wat je aan ze hebt :s
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 17, 2006 19:37:34 GMT 2
Ik ben helemaal kapot omdat ik vandaag de hele dag gewerkt heb.. van 10 tot 19. Onwijs veel op de vloer gestaan ook enzo en da's vermoeiend. Maar ik ben ook heel blij omdat ik nu vrij ben En zometeen naar een feestje in amsterdam ga
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 18, 2006 16:34:48 GMT 2
Kater zegt genoeg denk ik
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 18, 2006 19:10:37 GMT 2
Gewoon stom omdat mn weekend verneukt is.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jun 18, 2006 19:15:19 GMT 2
Hoezo?
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 18, 2006 21:42:37 GMT 2
Heb hoofdpijn en ben heel moe. Geen kater trouwens maar hoofdpijn door de warmte, heb ik heel vaak helaas. En ik heb géén zin om dat pokke tentamen van morgen te gaan leren.
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Jun 18, 2006 23:32:15 GMT 2
Ik weet niet hoe ik me voel... :S
Ik kom net terug van een etentje met mn zussen en aanhang, en mn vriendin. Eline was een beetje afstandelijk, en hoewel ze dat wel vaker is, word ik het een beetje zat. Ze is niet te peilen, en als vriendje zijnde is dat echt heel erg klote.
ze komt uit een compleet ander milieu als ik, en dat is voor mij ook moeilijk te bevatten. Een familie die geen familie banden heeft, waar verjaardagen enzo nouwelijks gevierd worden, en waar met kerst eventjes naaqr de kerk word gegaan, meer niet.
Wat me nog het meest schokte was de beslissing om de vlag weer naar beneden te halen (ze is afgelopen donderdag geslaagd voor 6 VWO). Na 4 dagen! Meeste mensen zouden trots zijn op die vlag, maar ik krijg het idee alsof enige vorm van persoonlijke uiting haar en dr ouders vreemd is. Wat de fuck moet ik hier nou weer mee...
|
|
mental
Publiek
Rammstein pwn n00bs
|
Post by mental on Jun 19, 2006 1:33:11 GMT 2
zeg et tegen er!
mood: vergald heb gisteravond wederom m'n vrienden laten stikken omdat me vriendin wederom moeilijk deed omdat ze wederom niet wilde dat ik wegging...
en toen benk 2,5 uur bezig geweest met haar geruststellen -_- en toen had het geen nut meer om weg te gaan -_- en toen wask daar nog steeds pissig over -_-
sommige mensen...
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 19, 2006 17:43:28 GMT 2
Wat me nog het meest schokte was de beslissing om de vlag weer naar beneden te halen (ze is afgelopen donderdag geslaagd voor 6 VWO). Na 4 dagen! Meeste mensen zouden trots zijn op die vlag, maar ik krijg het idee alsof enige vorm van persoonlijke uiting haar en dr ouders vreemd is. Wat de fuck moet ik hier nou weer mee... en ik had hier net een heel stuk getikt en toen was het ineens weg en moet ik het opnieuw tikken grromMaar.. is het niet zo dat dit voorbeeld een beetje overtrokken is? Ik bedoel, het is maar een vlag.. Nja, misschien dat jij meer waarde hecht aan een diploma dan ik natuurlijk maar ik kreeg een beetje het idee dat je dan in zo'n situatie zit dat je alles erbij betrekt en dat de kleinste dingen al zoiets zijn. But i might be completely wrong, of course. Ik voel me verward. Heb een rare nacht gehad en daar ben ik nog steeds wel mee bezig, in mn hoofd.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Jun 19, 2006 18:07:22 GMT 2
Ik voel me 'GEEN ZIN' Moet nog drie toetsen leren voor aankomende week maar iedere keer als ik begin wil ik weer iets anders doen
|
|