anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Dating
Jan 13, 2007 1:32:21 GMT 2
Post by anouk on Jan 13, 2007 1:32:21 GMT 2
Wat zijn jouw 'principes' als het om daten aan komt? Ben je iemand die niet op een first date wil kussen of lig je diezelfde avond nog met je nieuwe vlam in bed? Wat vind je van mensen die vaak daten? Zou je via zo'n datingsite daten? En wat vind je leuke dingen om te doen bij een (first) date? Niet dat ik zelf dingen van plan ben, maar ik wilde dit forum even nieuw leven inblazen vandaar nu weer zo'n topic
|
|
|
Dating
Jan 13, 2007 12:27:50 GMT 2
Post by sisterseptember on Jan 13, 2007 12:27:50 GMT 2
Oeh, dit is best een leuk topic Goed. Om maar met de deur in huis te vallen.. Ik ben denk ik niet de persoon die op date nummer één gaat zoenen, .. maar dat ligt er maar net aan hoe alles loopt en hoe lang je elkaar kent. Maar ik denk niet dat ik zoen met iemand die ik nog maar één dag ken ofzo. Ik zou wel veel te onervaren zijn , maar ik vind dat zoenen toch wel enigszins speciaal is en dat je het ook met een speciale persoon moet doen. Mensen die vaak daten.. Tsja.. Ergens komt het wat wanhopig over, maar ik bedoel: het is in principe gewoon wat afspreken. "daten" klinkt meteen zo zwaar Ik heb er niet zoveel problemen mee.. in je 'puberjaren' ben je sowieso een beetje aan het 'rondfladderen', zeg maar dus dan vind ik het niet zo erg.. Als volwassene komt het ergens toch wat wanhopiger over.. Waar ik uitga, daar heb je zo'n 31-jarige man die heel erg naar meisjes zit te kijken en een beetje van die opmerkingen zit te maken, niet vies ofzo, maar het komt echt héél desperate over En ik zou zelf niet daten via een datingsite.. Internet is toch wel iets anders dan normaal... En al heb ik dat (nog) niet gemerkt bij mensen die ik via msn / internet ken en in het echt gezien heb, .. ik denk dat het met echt daten wel anders wordt. Al kunnen er best goede relaties uitkomen. Daarom vind ik het wel een goede zaak.. Ook verlegen mensen kunnen zo makkelijk mensen leren kennen.. En als je eenmaal een 'basis' hebt gelegd via internet, dan is het makkelijker spreken als je die persoon in het echt ziet. Ik ken ook iemand en daar was het iets minder succesvol uiteindelijk, maar het gaat om het idee En leuke dingen om te doen.. Heel standaard is een filmpje kijken.. Daar heb ik geen problemen mee. Je hebt iets om over te praten en iets wat bijna iedereen leuk vind.. Thuis een film kijken vind ik dan leuker dan in de bios. Want in de bios kun je helemáál niet praten. Verder ben ik een keer op een 'eerste' date naar de kermis gegaan Nergens ingeweest, maar wel oliebollen gegeten En daar is niksch misch mee En verder wordt dit een te lang verhaal dus nu jullie
|
|
|
Dating
Jan 13, 2007 14:16:16 GMT 2
Post by Barbietrut on Jan 13, 2007 14:16:16 GMT 2
Ik ben niet zo iemand die via een datingssite een date gaat zoeken nee.. Verder heb ik niet echt eisen, aan een eerste date ofzo.. als er gezoend wordt dan wordt er gezoend en zo niet dan niet.. zou niet echt all the way gaan die eerste keer. Leuke dingen om te doen.. je kan echt zoveel doen, als je het beiden maar leuk vindt, maar wat je echt niet moet doen is romantisch uit eten gaan, da's echt een bummer. Ik ben meer van gewoon wat gaan drinken denk ik. Of bioscoop/filmpje kijken, da's sowieso altijd wel goed..
|
|