|
Post by Barbietrut on Mar 1, 2006 16:06:59 GMT 2
* zie titel. - wakkergebeld door vriendje - gewerkt van 10 tot 14 holleeh vet boeiend
|
|
|
Post by digitaldeceit on Mar 1, 2006 16:32:37 GMT 2
-Naar school -Naar de HEMA gweest -Nate geworden door de sneeuw, hagel en wind >< -Achter mijn computer gezeten
|
|
|
Post by chimairagerth on Mar 1, 2006 16:52:13 GMT 2
wakker geworden om 8 uur lag lekker te weten (moest ook ivm me nek) naar de wc geweest daarna weer naar bed rod half 11 gaan Mapellen been doing that ever since
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 1, 2006 17:36:56 GMT 2
jij hebt vakantie, ik niet Ik ben naar \o/ school geweest \o/ En ik heb levensbeschouwing gemaakt; bedrijfsethiek en ik heb achter de pc gezeten, hoezee!
|
|
|
Post by chimairagerth on Mar 1, 2006 17:41:23 GMT 2
jij hebt vakantie, ik niet Ik ben naar \o/ school geweest \o/ En ik heb levensbeschouwing gemaakt; bedrijfsethiek en ik heb achter de pc gezeten, hoezee! ben ziek ;o
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 1, 2006 17:44:35 GMT 2
Oh. Ikdacht dat je vakantie had.
|
|
|
Post by chimairagerth on Mar 1, 2006 17:49:10 GMT 2
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 1, 2006 21:44:31 GMT 2
ik heb vakantie maar dat heb ik al 3 maanden dus das niet zo boeiend meer oh ik ben nog naar de bios geweest en bij mn pappa gegeten
|
|
|
Post by chimairagerth on Mar 2, 2006 11:40:52 GMT 2
*wacht gretig tot de Maple patch uit komt* 5 min. 30 sec.
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 2, 2006 16:57:51 GMT 2
Je LJ-stukje heb ik nog niet gelezen, knul Maargoed Vandaag: SCHOOL ;D Ik had mn nieuwe rokje aan. Iedereen in de klas vond m dik vet, maar in de gangen dan is het altijd weer mis, verdorie
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 3, 2006 0:21:48 GMT 2
Fucking wekker uitgeslagen, 6.15uur. k kan best heel goed vroeg opstaan.. maar relaxed isset nooit natuurlijk. Nou toen begon mn ochtendritueel.. Half8 de deur uit, 8uur op mn stage. Klas klaar gemaakt voor vandaag en toen kwamen de kids.. Ze mochten hun jas aanhouden vmij want we gingen gelijk maar buiten spelen in de sneeuw. Echt dik leuk, sneeuwballen gooien met mn kleutertjes en sleetje rijden enzo. Toen warme chocomel gemaakt in de klas, gezellig enzoo:) Toen gymles.. en toen was de ochtend om.. Noujaa toen 's middags de kids aant werk gezet en zelf foto's van ze gemaakt voor een powerpoint presentatie van onze klas voor de ouders,, die ik binnenkort gaa maken. 16.00uur ongeveer weggegaan daar, toen naar mn tante (want die woont daar dichtbij enzoo).. daar ff snel macaroni eten,, en toen snel naar mn werk. Gewerkt tot 20.30, toen weer terug naar mn tante,, en toen kwam ik 23.00 thuis. Gtst & Jensen! gemist, mooi kut.
Echt, ik treed te veel in details heh:P Maargoed,, dat was mn dag van vdaag=)
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 3, 2006 9:56:44 GMT 2
Neeheur is leuk om te lezen En sleetje rijden is gaaf ik ga later ook sleetjerijden met mijn derdeklassers ;D
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 7, 2006 17:05:20 GMT 2
Oeh ik ben alweer naar schoolgeweest saai eh maar gister heb ik mijn supersexybikini opgehaald en vrijdag ben ik uitgeweest en zaterdag n grijze trui en een patroon van een driekwartbroek gekocht ^^ driewerf hoezee!
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 7, 2006 22:28:18 GMT 2
Dan hier ook maar gelijk den reden waarom ik ff wat minder actief ben hier Ik logeer tijdelijk bij meinere tante, en die pc deed et niet. Maar nu weer wel &dit huis is echt reterelaxed & groot & rijk enzo. Ik vermaak me wel Mijn eigen kamer wordt namelijk geverfd, roze, met wat lichter roze en zwart-witte blokjes. Een beetje van die ska-blokjes, als je et zo wilt noemen. Vandaag naar mn stage geweest. Kinderen waren fucking druk, echt k moest heel de dag op ze mopperen (zoals wij dat in kleuterland noemen..). Noujaa.. toen aan mn huiswerk gegaan want ik heb echt veeeeeeeeeeel te doen. Nou en dat wasset
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 10, 2006 15:16:24 GMT 2
oeh gaaf hoor Ik ben naar school geweest, haha En mijn lieve lieve meneer den Hartog (klein rond geleerd in de warrig leraartje Latijn) heb ik betrapt op een kopje waar takkie en jip 'n janneke opstond B)
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 10, 2006 20:16:21 GMT 2
ik had een heel zware nacht, koorts brak door *op zich wel fijn, maar zo ontzettend zweten niet* sochtends rustig bouillon gedronken, krant gelezen, tv gekeken tussen de middag voor het eerst weer gegeten, een erg pijnlijke boterham en smiddags erh. niet zoveel interessants eigenlijk ofzo beetje door mn boeken van school gebladerd enzo, en ik heb vanavond weer een dik volledige maaltijd op proud wel 3 porties groente, wat aardappelballetjes en een kaasburger. zo tof, nu ben vast beter morgen en straks nog kamer opruimen, zucht..
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 12, 2006 10:23:37 GMT 2
nou. als je je maar snel beter voelt Gister ben ik stof gaan halen voor mijn driekwartwijdebroek en voor mijn langewijdebroek: respectievelijk zwarte ribstof en lichte blauwe spijkerstof. Hell fuckin' yeah ^^
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 13, 2006 18:13:51 GMT 2
Hehe, Den Hartog is echt een goeie gozert ;D Ik kwam hem laatst nog tegen op de fiets, maar volgens mij heeft hij me niet gezien ...nou jah loesch...doe hem maar de groeten
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 13, 2006 18:36:41 GMT 2
school.. van half 9 tot kwart over 4.. -_- wat dus betekent dat om 10voor 7 de wekker begon en dat ik nu net een half uurtje thuis ben, na een stop bij ah om me weer beter te melden. zucht, ik hou niet van lange schooldagen..
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 14, 2006 22:11:15 GMT 2
SCHOOL ;D again! ik heb zo'n boeiend leven en vanavond had ik decaangesprek... ik kies nu het profiel Cultuur en Maatschappij met latijn en maatschappijleer dr bij Althans, das mn eerste keuze En van half 9 tot kwart over 4 is LANG sjan :-\ jeumig. Ik moet altijd van half 9 tot 2 :-\ Medelij aan deze kant
|
|