|
Post by Barbietrut on Mar 15, 2006 20:42:51 GMT 2
;D ik heb ook zo'n boeiend leven ik werd om 7 uur wakker van het zonnetje in mijn gezicht, nog 2 uur liggen draaien enzo maar slapen lukte niet meer.. naar de stad geweest, oude studieboeken verkocht, haarverf gekocht en wat make up, oh en shampoo ;D, nou goed erh.. thuis geluncht, huiswerk gemaakt en naar school.. wiskunde en natuurkunde, van 2 tot 5, naar huis, gekookt.. best lekker, mie en erh nu zit ik met een handdoek op mijn hoofd te wachten tot het droog is zodat ik kan gaan verven ;D
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 17, 2006 15:38:44 GMT 2
hehe mie :-)
Maargoed. Ik had wéér school. Alleen nu maar tot 11.10u. 2e uur basketbal met gym! Hoezee ;D Zeer geslaagde gymles en enthousiaste Loes :-) En verder ga ik niks doen :-)
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 17, 2006 15:41:39 GMT 2
ik had school, slechts tot half 12 omdat ik mn toets/tentamen/ding al in een half uur af had (H) huiswerk gemaakt enzo, zucht, en zometeen naar pappa en daar dus patat eten.. en dan vanavond chillen en vroeg slapen want ik ben gesloopt.
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 19, 2006 21:04:28 GMT 2
Leuke dag gehad wel Eerst wakker geworden,, en dammit wat was ik brak. Aan de brakheid merk je weer hoe gezellig et gisteravond was zegmaar. En gisteravond was et eindelijk weer es léuk=) Nou toen lekker ontbeten en rustig aan gedaan.. en toen met mn nichtjes (9, 6 en 2-en-een-half jaar) naar de dierentuin. Was echt héel leuk,, leuke foto's gemaakt ook. Als ik weer thuis ben kan ik ze met bluetooth op de pc zetten, en dan laat ik de leukste photos wel zien. Daarnaa naar huis geweest, met zustante samen. Gingen we de berging van mn kamer opruimen. Mn kamer is trouwens bijna klaar! Vrijdag nieuwe meubels gekocht bij de Ikea, en et wordt echt léuk! Noujaa, mijn zondag. Et was wel relaxed.
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 22, 2006 18:34:31 GMT 2
ik heb gewerkt van 8 tot 1, toen relaxed geluncht enzo, school van 3 tot 5, net thuis.. dalijk naar een vriend van me, nog even eten tussendoor, weet nog niet wat/waar, iemand suggesties?
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 24, 2006 17:41:40 GMT 2
anouk! ik wil jouw kamer wel effe zien he :-) en no suggestions voor sjan :-\ ik eet boerenkool ;D kun jij ook doen ^^ en sjaa. wat eigenlijk al bij weekend staat: ik heb foto's geplakt :-) en eigenlijk maar tot 11.10u naar school geweest. DikdikDIK relaxed!
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 29, 2006 8:39:52 GMT 2
ik ben wakker geworden ...*yawn*
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Mar 29, 2006 11:53:17 GMT 2
Wakker geworden, en hoewel ik vandaag een half uurtje langer kon blijven liggen.. et was toch wel weer vroeg hoor. Maargoed, ik had studiedag vandaag, dus begon pas om half negen. En omdat ik nog geen échte lerares ben.. maar nog een stagiaire... mocht ik ook lekker vroeg weer weg. Heeft et toch nog een voordeel. Vanmiddag ga ik met Suusje (mn nichtje van twee-maar-bijna-drie) naar de stad. Ik gaa nieuwe schoenen kopen, en een cadeautje voor mn vader (werkt 25 jaar bij de gemeente en heeft dus een feestje). En Suus krijgt een ijsje Boeiend heh
|
|
|
Post by Barbietrut on Mar 29, 2006 14:07:58 GMT 2
Dikke shizzle! Laat je nieuwe schoenen zien!! Fotooo ;D Ik vanmorgen tentamen, tussendoor naar mn ouwe school geweest (er zit te veel tijd tussen 2 tentamens ), voor een afsluitend gesprek.. nu pas echt, maar goed, nu ben ik dus helemaal verlost van het mbo. Tentamen engels gemaakt, nog ff in de zon op het schoolplein gechilled, naar huis, ff bij een huisgenoot zitten roken en nu zit ik op mijn kamer.. die ik stiekem heel graag wil veranderen, maar de opstelling zoals ie nu is is gewoon optimaal (ik zit vast aan 2 schuine muren, nadeel van op zolder wonen, en ik heb ook nog een breed tweepersoonsbed..) dus ja dat wordt het niet. Dus ik ga maar verder met lezen, en straks komt een vriendin en dan gaan we naar het reisbureau.. vakantie boeken -> Parijs deze zomer ;D Ohja en leren voor morgen vanavond
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 30, 2006 14:31:35 GMT 2
Oe, vakantie boeken is relaxed Vandaag naar school geweest, en met gym voetballen ^^ dik te hippe acties gemaakt daar, haha! 8)
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Mar 30, 2006 17:01:21 GMT 2
ghehe ben naar Westerbork geweest.was opzich wel boeiend... alleen een beetje irritant dat er een paar lompe boeren in de busch zaten die telkens met elkaar op de vuist gingen... dat gaat dan als volgt: *wil je nie op stoan te houw'n* *ach jij moet opstapp'n lambal* en dan zit jij er net naast
|
|
|
Post by sisterseptember on Mar 31, 2006 15:46:28 GMT 2
vooral dat belachelijke neptwents ofzo.. maar ik wil meer over westerbork weten, knakker :-)
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Post by «(Ewout)» on Apr 1, 2006 9:02:24 GMT 2
ach jah die monumenten waren opzich wel impressive, maar voor de rest was het nie egt viel zu tun.... en het weer was ook een beetje grijsch met bijna regen..mja... we begonnen dus bij zon museum...en na dat museum zouden we naar westerbork gaan....blijkt dat de radio sterrenwacht daar ook zit..en dus is het een stilte gebied (geen telefoons, niet te veel lawaai, en geen auto's) dus dat museum stond verdorie bijna 5 kilometer van het kamp af....moesten we eerst nog 5km heen..was je een uur op dat kamp...5 km terug.. mja maar het was alsnog wel interessant
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 1, 2006 12:46:20 GMT 2
hmmm.... das wel jammer. maar toch.. gááf iiiik ben wakker geworden en ik heb me even fijn gedoucht ^^ en gegeten en theegedronken en in het feest der liefde gelezen [fantastisch boek!]
|
|