anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Weekend
Mar 19, 2006 21:05:36 GMT 2
Post by anouk on Mar 19, 2006 21:05:36 GMT 2
Leuk om hier over het afgelopen weekend te praten? &ook over et aankomende. Wat gaa je doen en wat heb je gedaan en hoe was et enzoo ? Et is slechts n suggestie.
|
|
|
Weekend
Mar 20, 2006 18:41:56 GMT 2
Post by Barbietrut on Mar 20, 2006 18:41:56 GMT 2
ookeee vrijdagavond niet al te laat gaan slapen want ik was kapoot zaterdag gewerkt 9/18 drna naar mn chick maar toen was ik vet misselijk geworden, van een bak macaroni :S nou goed toen ging hij dus naar de verjaardag van een vriendin van hem en ik zat daar zo bij hem thuis haha erh daar geslapen en zondag gechilled.. ohja: junglebook gekeken ;D en zondagavond weer naar huis en dat was heel flauw want dr reden geen treinen tussen gouda en den haag dus ging de intercity zo van utrecht naar gouda en via rotterdam naar den haag.. dikke sightseeing gehad dus, deed er echt een uur over maar goed ik heb mn weekend overleefd
|
|
anouk
|
Weekend
Mar 20, 2006 20:29:08 GMT 2
Post by anouk on Mar 20, 2006 20:29:08 GMT 2
Koel, koel En echt,, ik háat de NS op zondag-int weekend-eiglijk altijd. Noujaa, haten doe ik natuurlijk niet echt..ze brengen me altijd weer van A naar B en weer terug.. maar ik bedoel.. dan isser altijd zoveel gezeik. Mijn weekend.. Vrijdagavond ging k naar brendaa (da's dus n vriendin. Mn beste eiglijk) toe. Gingen we sporten . Dik hip, stonden we daar dik uit ons dak te gaan op the prodigy in haar kamer . Toen gingen we joggen.. Jaa, in et kader van ons afvalproces. Ik ben dit jaar nu al 9kg afgevallen! goed heh In de zomervakanzie moet ik strak zijn. ~alsof dát me gaat lukke ~ Zaterdageerst moest ik werken, van 8.00 tot 13.00. Toen lekker in bad geweest enzo, lekker gechilld gewoon. Ik logeer nog steeds hie rbij mn zustante, vandaar Heel de middag zo'n beetje rustig aan gedaan, 's avonds gaan oppassen. Ik ging ook eten met die kids,, en da's altijd wel n drukte want et zijn niet echt 'mijn kinderen' zegmaar. Als je begrijpt wat ik bedoel. Daarnaa uitgegaan.. en we gingen es wat ándere kroegen bezoeken. Zelfs in de rumours geweest Hoe fout?! (Joen weet wel wat k bedoel).. Maarreuh,, ik was oh-zo-bezopen dat et wel weer lache was. ZondagNaar de dierentuin! Was gaaff:) &toen de berging van mn kamer opgeruimd en schoongemaakt &toen broccoli gegeten en tv gekeken. Van Speijk enzo. Dát was mijn weekend. Hip heh.
|
|
|
Weekend
Mar 21, 2006 16:22:48 GMT 2
Post by digitaldeceit on Mar 21, 2006 16:22:48 GMT 2
Mijn weekend was best fucked O:
|
|
anouk
|
Weekend
Mar 21, 2006 19:04:25 GMT 2
Post by anouk on Mar 21, 2006 19:04:25 GMT 2
Wrom?
|
|
|
Weekend
Mar 22, 2006 14:56:19 GMT 2
Post by Barbietrut on Mar 22, 2006 14:56:19 GMT 2
aah.. zo flauw is dat.. *knuffelt*
|
|
|
Weekend
Mar 22, 2006 16:06:52 GMT 2
Post by digitaldeceit on Mar 22, 2006 16:06:52 GMT 2
Hmm opzich *knuf*
|
|
|
Weekend
Mar 22, 2006 16:18:54 GMT 2
Post by sisterseptember on Mar 22, 2006 16:18:54 GMT 2
ohja: junglebook gekeken ;D ;D ;D ;D jaa een olifant loopt doooor! als n echte militaaair ;D ;D ;D En anouk heeft altijd hippe weekenden. Afgelopen weekend ben ik zaterdag uitgeweest... gewoon idioot gedaan met mensen wat gewoon leuk was ;D Dik gezellig. En ook heerlijk gedanst Niet al te laat weer naar huis want ik moest werken, duuuss... Nja zondag gewerkt dus 17 of 18 fucking kamers schoonmaken, dus lekker veel verdiend En verderrrr... ga ik dit weekend uit en ook weer werken. Dat is eigenlijk wat ik in het weekend doe
|
|
«(Ewout)»
Gitaarstemmer
{Take Me As I Am}
|
Weekend
Mar 22, 2006 21:06:52 GMT 2
Post by «(Ewout)» on Mar 22, 2006 21:06:52 GMT 2
tja wat doe ik.. vrijdag smiddags werken...dan scouting 8) beetje lamballe enzo.... zaterdag lamballe...ennuh zondag...tja uhm... lamballe ;D
|
|
|
Weekend
Mar 24, 2006 17:40:15 GMT 2
Post by sisterseptember on Mar 24, 2006 17:40:15 GMT 2
iiiiiik heb vandaag foto's geplakt ;D ik ben nu al bij december 2005 :-) nog maar eventjes en dan ben ik weer helemaal bij. En dan vanavond uit [zinin, zinin!]
|
|
|
Weekend
Mar 26, 2006 19:43:32 GMT 2
Post by Barbietrut on Mar 26, 2006 19:43:32 GMT 2
Vrijdag kwam mn vriend taco's gegeten, yeah baby, 's avonds naar de stad gegaan en in verschillende toko's wat gedronken (ik had 3 weken niet gedronken door mn ziekheid, was best lekker weer ;D) en uiteindelijk niet echt laat naar huis gegaan. Zaterdag vriendje de deur uitgewerkt want ik moest werken van 12 tot 20.. daarna naar een collega gegaan, waar nog andere collega's waren.. wat bier naar binnengeslagen, ik ging daar echt al aangeschoten weg en vervolgens naar een kroeg in scheveningen, was echt volledig weg en dat was zo heerlijk ;D. Helaas miste ik een uur vannacht! Grrrr! Enne vandaag erh.. voelde me superfit en wakker, ik hou soms zoveel van mijn lichaam (het is een love hate relatie, maar dat even terzijde), ik heb nooit een kater ;D erh.. relaxed boek gelezen in de zon, even langs mn baas geweest want hij had mij verkeerd ingepland voor volgend weekend, da's allemaal opgelost en toen kwam een vriendin langs. Even bijgepraat enzo, moesten nog een film afkijken, soep gemaakt erh.. ze is net weg, want ze is stiekem een beetje ziek dus nou goed. En vanavond genieten van het feit dat het weer langer licht is ;D ;D en eerste hulp bij opvoeding kijken uiteraard! Oh en helaas ook leren voor mn.. tentamens
|
|
anouk
|
Weekend
Mar 26, 2006 20:24:22 GMT 2
Post by anouk on Mar 26, 2006 20:24:22 GMT 2
Omdat mijn toen bijna vriendje dacht ik althans, met n ander wijf ging zoenen en nu ineens verliefd is op haar ofzo.. S: Ik haat mannen. knuffel vjou! Mijn weekend;; Zaterdag eerst gewerkt, toen lekker in bad gelegen en geslapen, toen uitgeweest in utrecht, Stairway. &dat was écht reterelaxed!Vandaag naar n verjaardag, van mn nicht. Heeft ook net een eigen huisje met dr vriend, dus da's wel leuk om te zien enzo. Echt mn weekend was gewoon chill.
|
|
|
Weekend
Mar 26, 2006 21:26:16 GMT 2
Post by digitaldeceit on Mar 26, 2006 21:26:16 GMT 2
Omdat mijn toen bijna vriendje dacht ik althans, met n ander wijf ging zoenen en nu ineens verliefd is op haar ofzo.. S: Ik haat mannen. knuffel vjou! Knufff (: Mijn weekend ging wel, Vrijdag 1 of ander cabaret gebeuren en eigenlijk een verjaardag maar daar ging ik niet heen (A). zaterdag kwamen Marlieke, Miek en Jasper hiero en zijn we naar Nirwana gweest. Was wel tof (:
|
|
|
Post by Barbietrut on Apr 2, 2006 11:25:45 GMT 2
Mijn weekend begon deze week woensdagavond toen ging ik uit.. niet echt laat gemaakt ofzo, was wel aangeschoten, best relaxed.. donderdag had ik 2 tentamens, maatschappijleer en natuurkunde, en die laatste heb ik dus hard verneukt ;D Mgoed enne.. donderdagavond weer uit.. 3 kroegen gehad want ze gingen steeds maar sluiten toen was ik pas om 6 uur thuis.. en wederom tentamen vrijdag, wiskunde, maar ik ben niet gegaan, ik was te fucking moe.. dus toen ging ik naar mn chick, was wel gezellig.. met hem uitgeweest daaro, ik was echt dronken .. gisteravond weer naar huis, en weer uitgegaan in den haag.. dat was wel echt heel tof trouwens *blij* maar nu heb ik een heel erg afterbeergevoel, en ik moet dalijk werken..
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 2, 2006 14:19:13 GMT 2
vrijdag uit: de mensen met wie ik optrok werden steeds raarder [maar wel leuk raarder:P] zaterdag: uitgeslapen, huiswerk gemaakt & 's avonds naar een feestje, was wel redelijk.. zondag: van half 9 tot 12 gewerkt, gelunsjt & achter de pc. zometeen GLO lerenvoor morgen.. ook tentamens
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 3, 2006 19:52:02 GMT 2
Err ik en dit weekend voor het eerst in tijden thuis gebleven op zaterdagavond 0.o Ik ziek? Nee hoor
|
|
|
Post by chimairagerth on Apr 4, 2006 9:47:12 GMT 2
ik ga vrijdag naar Hardcore feest Hardcore punk welteverstaan WAAAH i dun't wanna gooo >.> en van me vriendin magk nie eens een Burzum shirt aan -_-
|
|
|
Post by sisterseptember on Apr 4, 2006 12:59:07 GMT 2
Err ik en dit weekend voor het eerst in tijden thuis gebleven op zaterdagavond 0.o Ik ziek? Nee hoor *uitzinnig publiek* Ik ben dit weekend naar n feestje geweest en t was wel aardig. De film begon om 11 uur en toen moest ik weg, moest de volgende dag om kwart over 7 opstaan dus ja. Dús.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Apr 4, 2006 15:41:11 GMT 2
ik ga vrijdag naar Hardcore feest Hardcore punk welteverstaan WAAAH i dun't wanna gooo >.> en van me vriendin magk nie eens een Burzum shirt aan -_- Mag ik je uitlachen?
|
|
anouk
|
Post by anouk on Apr 4, 2006 19:55:50 GMT 2
Niks mis met punk. Wat heb ik t weekend eiglijk gedaan?.. Euhm,,,,, Ojaa! Vrijdag: Musical van Pietje Bell. Was echt léuk! Zaterdag: Werken en naar Brendaa (freundin). Gingen we helemaal zélf pizza maken en gewoon chillen met toastjes brie en kaas op de bank. Voor mij heel ongewoon, toch wel relaxed! Zondag: Naar mn zieke opaa geweest, hij was een weekendje thuis. Rustig weekend, maar wel lekker!
|
|