|
Weekend
May 27, 2006 14:56:08 GMT 2
Post by Barbietrut on May 27, 2006 14:56:08 GMT 2
OMG, ik heb een kater. Al 4 keer over mn nek gegaan vandaag Maar.. de Shavers waren weer geweldig ;D actiefoto's komen nog
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Weekend
May 28, 2006 20:54:56 GMT 2
Post by anouk on May 28, 2006 20:54:56 GMT 2
Stairway was weer relaxed alleen wel wasted. maarja.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 11:11:55 GMT 2
JEUJ. Mijn weekend. Duurt van vrijdag t/m dinsdag deze keer. ;D Vrijdagavond dus Sidekickbob, zaterdagochtend gewerkt van 9 tot 1, daarna Kaderock. Waar ik vroeg wegging omdat ik me ziek voelde en dus op zaterdagavond thuis zat. Zó bizar. Gister de hele dag fijn niks gedaan ;D Doe ik eigenlijk nooit en het beviel me wel prima. (Wel opvallend dat mijn aantal posts na zo'n dag moeilijk omhoog is geschoten ) Vandaag naar m'n tante, we gaan vakantie boeken! Yeah. En vanavond leren, bah. Morgen ook leren, bah bah. En morgenavond met een vriend langs een jongen van m'n school omdat ie daar 3 weken geleden z'n jas heeft laten liggen... en die jongen vergat em steeds mee te nemen. En daarna nog ff een biertje pakken in de stad ofzo denk ik. Bah, leren. Ik voel me een stuudje. En als ik niet overga word ik agressief omdat ik zóveel tijd aan het leren heb besteed. Ik heb op deze school, waar ik dus sinds maart zit, al meer huiswerk gedaan dan in de 5 jaar ervoor. Argh!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 5, 2006 13:36:59 GMT 2
"en die jongen vergat em steeds mee te nemen" en dan ga JIJ m ophalen? Luxe hoor Maargoed. Ik heb zaterdag gewerkt en vandaag gewerkt [ik heb nog weekend] en tussendoor gechilllllld en naar de stad geweest enzo :-)
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 5, 2006 17:46:30 GMT 2
Ja, hij woont hier toch 5 minuten vandaan. En die gozer wil z'n jas terug
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 20:44:04 GMT 2
Aankomende weekend... vrijdagavond misschien een feestje in een kroeg. Misschien. Zaterdagmiddag leren ofzo, dan een barbecue en 's avonds een verjaardag in rijswijk. Zondag ook nog geen plannen. Ik ben het hele weekend vrij, zodat ik kan leren wat-ik-vast-niet-ga-doen.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 21:56:32 GMT 2
Stairway was weer relaxed alleen wel wasted. maarja. *is jaloers* Mijn aankomende weekend gaat zoooooooo tof zijn! Zo van slapen! Opstaan! Achter computer! Leren! Achter computer! Slapen! En dat wel 2 dagen lang!
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 7, 2006 22:04:27 GMT 2
Wat vet. Ik wou dat ik jouw weekend mocht doen.
Ik heb nu ook zoiets hier omdat ik van mezelf thuis moet blijven om te leren (?).
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 7, 2006 22:14:12 GMT 2
Ach hey elk weekend van me gaat hier zo! Al 1 jaar lang!
|
|
|
Post by sisterseptember on Jun 9, 2006 15:18:57 GMT 2
Goed bezig dan :-)
Ik ga leren Uit en werken en zondag misschien naar de film. Misschien.
|
|
Hamsela
Gitaarstemmer
LOLLERKITTENS!
|
Post by Hamsela on Jun 9, 2006 22:33:21 GMT 2
Duitsland is gewoon kut... Dat is het probleem... En m'n ov schiet maar niet op...
|
|
|
Weekend
Jun 10, 2006 11:59:49 GMT 2
Post by Barbietrut on Jun 10, 2006 11:59:49 GMT 2
Jeuj. Ik had gister dus dat feestje en we hebben gewoon een vet leuke avond gehad voor 6 euro Dit omdat het bier daar maar 1 euro was (het was dan ook één of ander vaag soort maar ach) en er heel veel meters werden gehaald door de jarige en haar vriend. Ikhouzovanbierinmeters. Vanmiddag ga ik weer verder zonnen Mn benen moeten nog bruin worden!! Die weerkaatsen nog Maar ik ben Kaas dus ik mag dat (niet dat niet iedereen dat is hier). Ohh enn morgen moet ik dus werken van 3 tot 6 :rolleyes: ik ben gister 3 keer gebeld door AH! Echt triest! Maargoed. Het komt allemaal wel goed ;D Ookal heb ik nu moeilijk slaaptekort, het was fucking warm in mn kamer vannacht!
|
|
anouk
|
Weekend
Jun 10, 2006 14:39:36 GMT 2
Post by anouk on Jun 10, 2006 14:39:36 GMT 2
Ik ben nog steeds de perfecte moeder aan et uithangen, en já ik moet dat dit weekend ook nog doen. Dus ik pas braaf op. Volgende week torenpop, en dáár doe ik et dan maar twee weken mee.
|
|
|
Post by Barbietrut on Jun 17, 2006 2:29:48 GMT 2
Jezus man. Het is fucking weekend en niemand heeft hier gepost. Maar goed. Ik ging dus vandaag werken. En daarna naar het zeeheldenfestival. Maar dat was eigenlijk saai en ik had nog niet eens een biertje gekocht of we gingen al weg (hoewel de mensen met wie ik was er al heel lang waren ). Richting Irish Pub, was wel gezellig. Morgen ga ik werken van 10 tot 19, echt een baggertijd is dat!! en daarna weet ik nog niet. Of een verjaardag op het strand van een huisgenoot die ik eigenlijk niet zo mag en er zal vast ook niet veel bier zijn want hij heeft zelf geen geld ofzo.. of een examenfeestje in amsterdam. In elk geval ga ik zondag eerst langs mn stiefvader en daarna naar mn vader en daar eten enzo.. lang leve vaderdag.
|
|
|
Weekend
Jun 17, 2006 12:44:49 GMT 2
Post by sisterseptember on Jun 17, 2006 12:44:49 GMT 2
Ik zou film gaan kijken, maar dat gaat niet door. Dus vandaag leren Morgen werken & zonnen mijn melkpakjes moeten bruinen :-)
|
|
anouk
|
Weekend
Jun 18, 2006 18:45:09 GMT 2
Post by anouk on Jun 18, 2006 18:45:09 GMT 2
Ik zou naar Torenpop gaan, dik leuk en helemaal met dit mooie weer. Maar omdat ik met vriendin X zou gaan en vriendin X er ineens achter kwam dat ze van alles moest inleveren voor maandag heb ik haar maar geholpen. Wat een heb ik toch een 'prettig weekend'.
|
|
|
Weekend
Jun 18, 2006 21:49:01 GMT 2
Post by Barbietrut on Jun 18, 2006 21:49:01 GMT 2
gosh *knuffelt*
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jun 19, 2006 0:39:52 GMT 2
Ik ben dit weekend dus hard op mn bek gegaan euwh...rest van vrijdag en zaterdag weer aangesterkt, om zondag naar Epica te gaan Wat dus ubervet was!
|
|
|
Weekend
Jun 19, 2006 17:50:34 GMT 2
Post by Barbietrut on Jun 19, 2006 17:50:34 GMT 2
Ja Yesh. Het feestje in amsterdam was dus een verjaardag. En het was apart. Daarom gingen we naar Rock&Roll dag die er naast was. Supervet. Allemaal wause rock& rollers enzoah ^^
ooh en zondag dus langs mn moeder en daarna doorgefietst naar mn vader.. uit eten geweest bij de chinees zoals ik ergens anders ook al had gepost en uuhm 's avonds nog een hele tijd gechilled - jeweettoch swa - met een huisgenoot.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Jul 2, 2006 21:51:04 GMT 2
Ik heb n gaaf weekend gehad!
&nu de allergrootste hangover allertijden. Maargoed.
|
|