|
Post by Barbietrut on Jul 2, 2006 23:24:20 GMT 2
Hahaha ja dat is altijd zo jammer hè Ik ben gisteravond allemaal mensen 'van vroeger' tegengekomen, best apart. Maar was wel leuk. En vandaag onwijs gerelaxed de hele dag, maar je wil ook niet veel anders als je met dit weer hier thuis zit.
|
|
|
Post by digitaldeceit on Jul 3, 2006 13:41:54 GMT 2
Ik was t hele weekend in Utrecht bij vrienden en dat was erug tof (:
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Jul 30, 2006 5:18:03 GMT 2
Jeetje..lang geleden dat er hier is gepost terwijl er toch al vle weekenden zijn geweest mja ik heb dus vrijdag van 4 tot 9 gewerkt...en zaterdag van 9 tot 6, echt te lang daarna benk uitgegaan naar de underground *in delft* en wel paar nieuwe mensjes leren kennen dor yasmina *dank u * en tsjah tis nu half 6 's ochtends en kga zo slapen...morgen nar Stephanie cultfilms kijken en zoals gewoonlijk weer veel te veel alcohol drinken en das dus mijn weekend weer...lijkt op vorige week ei'k
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Weekend
Jul 30, 2006 14:04:08 GMT 2
Post by anouk on Jul 30, 2006 14:04:08 GMT 2
Mijn weekend bestond uit naar huis reizen en uitbrakken van die reis. En vandaag verveel ik me dood want k weet niet wat ik moet doen
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Weekend
Jul 30, 2006 17:06:02 GMT 2
Post by xanathos on Jul 30, 2006 17:06:02 GMT 2
Werken, werken en...oja! werken...
|
|
|
Weekend
Jul 30, 2006 19:20:58 GMT 2
Post by Barbietrut on Jul 30, 2006 19:20:58 GMT 2
Mijn weekend.. eerh.. donderdag kwam ik thuis toen kreeg ik eerst ruzie met sander omdat hij ontslag heeft genomen.. was ik nogal boos over enne na even lekker veel geld uit te hebben gegeven (en reageer die frustratie af ) in de stad weer goedgepraat. Wezen barbecueën met zn moeder en broertje en wat vrienden op het strand en daarna zat ik helemaal onder het zand en al mn kleren nat *was in de zee gevallen * dus lekker naar huis gegaan en genoten van het weer thuis zijn en in mn eigen bed liggen Vrijdag.. erh.. weet ik niet meer iets als laat uit bed en mn kleren wassen en ohja. Ik ging met Sander naar het ziekenhuis want hij was weggelopen bij een bloedtest en wou absoluut niet meer gaan dus ik heb hem aan zn haren meegetrokken naar het ziekenhuis, dat helemaal in leidschendam zat dus ben er een paar uurtjes mee zoet geweest. Toen samen pizza gemaakt (waarvan de bodem helemaal zwart was geworden ) en naar de Irish Pub geweest om ff met Kate bij te praten enzo. Ik was nog steeds heel moe dus wederom vroeg naar huis en lekker mn bedje ingekropen. Zaterdag was Plein open, een festival hier, en ik moest ook nog wat dingetjes kopen voor mn vakantie. Dus lekker in de stad geweest, toen het te warm werd naar het strand gegaan en een duik genomen om vervolgens lekker op te warmen in de zon en 's avonds nog in de stad gegeten en wat gedronken met vrienden op de grote markt. Vervolgens tot een uur of 1 op het malieveld gelegen en daarna naar huis.. Vandaag m'n kamer opgeruimd, het wordt áltijd een zooitje als sander dr is, weet niet wat dat is maar.. en erh mn tas ingepakt, met mn tante nog ff de stad ingeweest voor de allerlaatste dingetjes voor engeland. Bij mn tante gegeten en nu ga ik irish coffey drinken met haar buren en lekker vroeg mn bedje in met.. harry potter 5 Kortom.. hoe erg ik in de steden waar ik afgelopen week was me bedacht dat den haag toch echt zo'n onwijs klein centrum heeft, toch heb ik er mn halve weekend doorgebracht
|
|
anouk
|
Weekend
Jul 31, 2006 13:33:52 GMT 2
Post by anouk on Jul 31, 2006 13:33:52 GMT 2
Aaah jullie hebben gewoon een strand Wij alleen maar grachten -_-' Maar hip weekend
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Weekend
Jul 31, 2006 22:48:52 GMT 2
Post by xanathos on Jul 31, 2006 22:48:52 GMT 2
Scheveninge foah laaif!
|
|
|
Weekend
Sept 16, 2006 10:28:52 GMT 2
Post by Barbietrut on Sept 16, 2006 10:28:52 GMT 2
Jaaa! Weeeeeeekend! *sjan brengt maar weer eens leven in de brouwerij..* Gisteravond naar Zwartboek geweest, mooie film, post zo wel ff in media. Kwam om 4 uur thuis ofzo en gelijk bed in gedoken. Om 10 uur ging mn wekker voor het geval ik er een uur over deed om wakker te worden (niet dus), want ik moet zo ff naar de scoutshop voor m'n broertje en die is maar tot 12 uur open. Dan komt vanmiddag Xan naar den haag en gaan we naar m'n moeder, daar eten enzo. *hij had m'n moeder nog niet ontmoet.. spannend * Vanavond waarschijnlijk vroeg maffen, ben kapot! En morgen ga ik naar m'n vader. Best chill, nu nog een moment vinden om al die natuurkunde opdrachten te maken..
|
|
anouk
|
Weekend
Sept 17, 2006 19:58:07 GMT 2
Post by anouk on Sept 17, 2006 19:58:07 GMT 2
Daarr ga ik volgende week heen, maar hij is mooi dus? Leuke foto heb je &laat ff weten hoe Den Ontmoeting met je moeder was! Mijn weekend was niet zoveel bijzonders.. Vrijdag zou ik gaan oppassen.. maar die mensen moesten op t laatste moment afzeggen.. dus had ik een gehele vrije avond.. Maar er waren geen gezellige vrienden bereid om iets te gaan doen (moe of al andere plannen of geen geld.. ) dus heb ik n paar dvd'tjes gekeken. Zaterdag moest ik van 8 tot 13.30 werken, daarna naar Ingrid geweest.. ze was in Harderwijk bij de winkel van mn nicht wezen shoppen.. en had n héel gaaf & duur jasje voor me meegenomen.. omdat ik had gezegd dat ik die zo leuk vond. Daar ff n beetje relaxed gezeten in de zon met witte wijn, totdat t voor mij tijd was om weer naar huis te gaan, want ik moest om 17.30 oppassen. Met die kids gegeten, toen geknutseld, toen heb ik ze in bad en bed gestopt. En vandaag ben ik even naar m'n oma geweest, want dat mensje is gewoon echt heel gaaf. &twee dvd'tjes gekeken. Volgend weekend wordt t wéér geen partyweekend, maybe daarna weer es
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Weekend
Sept 17, 2006 23:29:43 GMT 2
Post by xanathos on Sept 17, 2006 23:29:43 GMT 2
oeh, kort samengevat: avondje paas (bieren met zn 4en), werken, romantisch avondje met mn vriendin, werk, en een familiebijeenkomst inclusief vakantieverhalen... sorry, ben te moe om hele verhalen te typen..
|
|
|
Weekend
Sept 29, 2006 11:39:11 GMT 2
Post by sisterseptember on Sept 29, 2006 11:39:11 GMT 2
Dit weekend wordt te tof Vrijdag uit Zaterdag naar een metalc0re-band in Oldenzaal [ Gilo ] en zondag werken en chillen Hoe relaxed
|
|
|
Weekend
Oct 14, 2006 19:25:33 GMT 2
Post by Barbietrut on Oct 14, 2006 19:25:33 GMT 2
Mijn weekend:: IK GA MORGEN NAAR THE SHAVERS!!! (en de rest van het weekend is in vergelijking daarbij dus niet boeiend)
whoeeeeeeeeeeeeiiiii ik heb er zin in...
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Oct 15, 2006 0:46:47 GMT 2
Gister feestje van kate *waar was je sjan? *, en ik voelde me al niet tof, dus ik denk dat ik de rest van het weekend ziek thuis zit...
|
|
anouk
|
Weekend
Oct 15, 2006 20:21:03 GMT 2
Post by anouk on Oct 15, 2006 20:21:03 GMT 2
Aaah, da's kut, en al helemaal als je lekker weekend hebt! Beterschap Vrijdag had ik eindelijk een avondje heeelemaal vrij Ik wilde eigenlijk ff naar de bios.. Maar omdat ik donderdag al was geweest heb ik t maar op thuis n filmpje kijken gehouden. Zaterdag moest ik van 9 tot 18 werken, en toen gelijk door om op te passen. Daar met de kids gegeten.. en laten badderen en naar bed gebracht uiteraard, toen n beetje tv gekeken enzo tot 1.00, want toen kwamen ze thuis.. &Vandaag ging ik naar Amsterdam, lekker geshopt. Nieuwe jeans gekocht, bij River Island (héle leuke nieuwe winkel op het tweede deel van de Kalverstraat), n zwarte 7/8 broek bij de H&M, grijze trui, zwart shirtje en een hele mooie rok Vanavond ga ik lekker niks doen, beetje computer & tv I guess.
|
|
|
Weekend
Oct 16, 2006 17:22:32 GMT 2
Post by Barbietrut on Oct 16, 2006 17:22:32 GMT 2
Gister feestje van kate *waar was je sjan? nou ik lag thuis in mn bed na te genieten van op woensdag 8.30-15.00 school en 15.30 - 19.00 werken en 19.00-21.30 werkoverleg en van donderdag 7.00-13.30 werken (wekker om 5 uur! doe es ff normaal weetje..) en 14.00-20.00 naar school nou daarom was ik er dus niet.. echt heel jammer maarja .. ik kon niet meer! ik viel echt overal in slaap gewoon..
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Weekend
Oct 16, 2006 21:55:16 GMT 2
Post by liquiddrums on Oct 16, 2006 21:55:16 GMT 2
@ Anouk: A'dam is echt the place to be voor het winkelen ^^...ik vind het er echt ge-wel-dig en @ Sjan: leuk he werken? ...arme jij *knuff* Mijn weekend was euwh...werkzaam vrijdag: beetje chillen en van 5 tot 9 gewerkt...waren er nog 2 van die klote gastjes die voor mn neus een fles openmaken, eraan ruiken en zeggen dat ie er misselijk van wordt =|...echt serieus, ik kon m wel schieten Zaterdag: van half 9 tot 7 gewerkt *bluh*, daarna naar ff naar vriendin toe om haar over te halen naar de koornbeurs te komen die avond *wat lukte! *...en toen 's avonds dus van 12 tot half 6 in delft gehangen ^^ eeeeeen zondag: uitgeslapen tot 3 uur, naar bandoefenen gegaan, daarna naar het huis van de bassist en weer flink zitten alcoholiseren en op de xbox gespeeld *dat ding is leuk ^^* mja volgend weekend wordt nog veel erger donderdag: wss uit naar het paard. vrijdag: 's middags vertrekken naar the unholy alliance *slaaayyoooooooorr ^^* zaterdag: whiej vrij!, maar wel verjaardag eind van de middag van goede vriendin ean ...dis dat wordt ook weer heel laat, omdat ik misschien ook nog naar de koornbeurs ga om 1 uur ofzo en zondag: bandoefenen *de laatste voor ons optreden! * en dan om half 6 ofzo weg, om op delft centraal de trein naar amsterdam te nemen en zo als de sodemieter naar de melkweg te sprinten om bij het fantastische Dragonforce te zijn ^^ Of ik nog leef maandag?...weinig kans, ben pas op donderdag weer te bereiken
|
|
|
Weekend
Oct 27, 2006 14:52:09 GMT 2
Post by digitaldeceit on Oct 27, 2006 14:52:09 GMT 2
En de vakantie was alweer voorbij Ik heb weinig boeiends in de planning eigenlijk Vanavond wet ik nog niet wat ik ga doen, Morgenmiddag misschien naar mn Oma en 's avonds naar Nirwna denk ik zo. Ramones tribute avond ofzo . En errr Zondag naar Marco Borsato
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Weekend
Oct 28, 2006 12:37:38 GMT 2
Post by xanathos on Oct 28, 2006 12:37:38 GMT 2
De ramroosjes! of nee, misschien ook niet... Ik ben tamelijk druk geweest met vanalles en nogwat deze vakantie! Woensdag verjaardag van mn zusje, donderdag de hele dag bij Jim rongehangen voor AK en savonds met hem en zn vrienden wat gedronken. Gister werken, en een avondje vrij. Vandaag naar mn vriendin, en dan vanaaf de verjaardag van mn zusje voor de familie. Morgen tot 3 uur werken, en dan naar Belle en het beest *De musical*
|
|
|
Weekend
Oct 31, 2006 19:21:36 GMT 2
Post by Barbietrut on Oct 31, 2006 19:21:36 GMT 2
Ik was ook heel druk dit weekend maar ik ben überhaupt focking druk ik vraag me ook af waarom ik nou mn tijd zit te verspillen op de pc maarja
|
|