xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Weekend
Oct 31, 2006 23:55:34 GMT 2
Post by xanathos on Oct 31, 2006 23:55:34 GMT 2
ja joh!! jij moet een koelkast sjouwen!!
|
|
|
Post by Barbietrut on Nov 1, 2006 13:02:41 GMT 2
hebbik al gedaan aankomend weekend moet ik zaterdag een paar uurtjes werken, xander blijft die nacht pitten. m'n weekend duurt deze keer tot en met maandag omdat ik tentamenweek heb en maandag geen tentamens, dus dat is mooi want het wordt lerenlerenleren!
|
|
anouk
Gitarist(e) van Metallica
|
Post by anouk on Nov 3, 2006 22:41:32 GMT 2
Mijn weekend wordt wel leuk, maar vooral zinvol, voor de verandering Vandaag heb ik heel veel gedaan aan stageopdrachten die ik moest uitwerken... Ben lekker opgeschoten dus da's mooi Morgen ga eerst werken van 8 tot 13.30, daarna ga ik leren voor een toets en een stuk aan mijn scriptie werken, en vervolgens naar een verjaardag. Zondagochtend ga ik m'n kamer schoonmaken, 's middags weer aan m'n scriptie en dan theorie leren voor autorijden. Maandag ook vrij, dan leren voor toets & aan scriptie & stageopdrachten werken. We houden van een strakke planning
|
|
|
Post by Barbietrut on Nov 5, 2006 11:34:16 GMT 2
Mijn weekend bestaat uit gaar zijn en bijkomen en heeeeel hard leren en veel wijn en hasj
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 5, 2006 12:20:22 GMT 2
..Misschien had ik gister niet zoveel moeten drinken, van leren komt vandaag niet veel
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Nov 6, 2006 2:03:58 GMT 2
hahaha doosje ^^ mijn weekend was weer veels te ongezond woensdag *want toen begon die jah * eerst drumles, daarna naar ex yasmina, toen naar de ah in voorburg gegaan en gewacht op 2 vrienden van me...12 uur thuis donderdag: gewerkt van 5 tot 9 daarna weer naar de ah voorburg om wabe te zien, kratje bier gehaald en deze met een andere gast lekker opgezuipt en blijven slapen bij wabe daaaaaarrna op de vrijdag: naar huis om 3 uur ofzo, toen gelijk douchen, in de auto gestapt en uit eten geweest met mn familie *jottum *, toen naar verjaardagsfeest van een vriendin van me zaterdag: gewerkt van 9 tot 6, toen naar huis ff snel eten om weer naar feest te gaan van andere vriend, daar gebleven tot 2 uur, toen naar delft gegaan voor de koornbeurs *half 6 thuis:)* zondag: bandoefenen van 3 tot 6, daarna gegeten bij de trompetist en ik heb me alleen maar op mn fiets verplaatst ^^...heerlijk maar tsjah ben nu best brak ...moet kunnen zo eens per week ghehe
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Nov 6, 2006 13:48:19 GMT 2
mijn weekend; -vrijdag: Werken en leren. Was we gezellig, omdat we tegenwoordig met zn 3en staan, en het best druk is zo vlak voor de feestdagen enzo -zaterdag: Op vrijdag waren mn vriendin en ik 1.5 jaar bij elkaar, dus na een tijdje in leids en de stad hebben rondgehangen met JW, gingen ik en eline naar scheveningen om daar een hapje te eten en over de boulevard te wandelen enzo. Was zeker fijn -Zondag: werken in het grand cafe, en het was echt poepdruk. Erg vervelend allemaal.. Maar daarna nog ff wat geleerd, en savonds kwamen de ouders van de vriend van mn zusje eten. Ze zijn deens, dus dat resulteerde in een hele avond engels lullen. Ook wel aardig.. Nu, alleen maar leren leren leren leren en leren denk ik!
|
|
|
Post by sisterseptember on Nov 6, 2006 16:29:21 GMT 2
deens? wat cool! en dit weekend heb ik zondag de verjaardag van mn vader gevierd.. naar Zwartboek geweest [alwéér ] en uit eten geweest. en zaterdag geleerd voor de SE-week niet uitgeweest dus. goed hè?
|
|
|
Post by digitaldeceit on Nov 6, 2006 16:58:26 GMT 2
Ik heb geen reet gedaan, qua leuke dingen dan, ik heb allee maar geleerd Pff hoe saai is dat naja ik wil vrijdag eventjes hard geen feesten. Denk dat ik naar Utrecht ga ofzo (:.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 7, 2006 18:34:26 GMT 2
Foto's van dit weekend, de hilarische verjaardag : Ik was er om 18.00 al, om met Remco te eten en alles voor te bereiden, Merel & Liset waren de eerste gasten Het eerste drankje (malibu cola).. als het daar nou eens bij blééf.. Wat lijkt het of ik een huuuuge been heb daar man! Maar nee, we zijn in t echt niet zo dik als we op deze foto lijken Hier was het kwaad al geschied, like.. drunk.
|
|
|
Post by sisterseptember on Nov 8, 2006 18:49:49 GMT 2
wat een coole foto's, haha ;D en de laatste is heel charmant en je hebt net zulke leuke wangetjes als ik.
|
|
anouk
|
Post by anouk on Nov 9, 2006 17:52:52 GMT 2
Jij hebt meer knijperige wangetjes
|
|
|
Weekend
Nov 10, 2006 14:34:48 GMT 2
Post by digitaldeceit on Nov 10, 2006 14:34:48 GMT 2
Hahaha leuk leuk leuk
|
|
|
Weekend
Nov 23, 2006 15:25:20 GMT 2
Post by Barbietrut on Nov 23, 2006 15:25:20 GMT 2
Aankomend weekend! Morgen heb ik met een meisje dat ik al heel lang niet heb gezien afgesproken (ik vind oude kennis zo'n stom woord ).. komt m'n nieuwe huisje bekijken enzo. Weet nog niet wat we echt 's avonds gaan doen. Zaterdagmiddag shoppen 's avonds weet ik nog niet (ik denk toch geen wolpop) en zondag komt m'n tante langs, m'n nieuwe huisje bekijken ik hou alleen maar one on one housewarmings weet je en verder tussendoor leren voor de herkansingen dinsdag. :\
|
|
|
Weekend
Dec 15, 2006 15:35:57 GMT 2
Post by Barbietrut on Dec 15, 2006 15:35:57 GMT 2
Poging twee: wat ga je doen dit weekend ;D Gisteravond Sinterklaas gevierd met vrienden, met cadeautjes onder de kerstboom hahah supertof, lekker geslapen ook daar, was helemaal wasted en voel me heerlijk nu En ik ga zo naar m'n ouders ( moeder & stiefvader) en daar eten.. chilli con carne! hmm Daarna ga ik trippen met Simon ;D Great great great ik heb er zo'n zin in! Morgenmiddag komt een oude vriendin van me langs, gaan samen eten en dan naar de verjaardag van Matthijs (die sommigen hier denk ik wel kennen) in de Sowieso (wat sommigen hier denk ik ook wel kennen ).. chill en zondag huiswerk maken, bijkomen enzo Dit weekend wordt een topper! In tegenstelling tot vorig weekend ;D
|
|
xanathos
Rockstar B)
Surf's up, asshole!!
|
Post by xanathos on Dec 16, 2006 0:18:27 GMT 2
Sjan, hoe laat ga je naar die verjaardag? Ik wil ook nog wel ff langskomen, maar mijn kennis van den haag laat het ff afweten... kben niet zo bekend met die buurt...
|
|
liquiddrums
Rockstar B)
Live like a legend and die like an asshole!
|
Post by liquiddrums on Dec 16, 2006 2:46:50 GMT 2
ik ben niet zo bekend met die mathijs ^_^...of de sowieso *denk ik * Maar k post hier zo weinig omdat mn weekend bijna altijd hetzelfde is dus dit weekend: Vrijdag: ff gewerkt en daarna naar wabe zaterdag: UITSLAPEN!...en 's avonds naar de Bebop en underground in delft Zondag: thuiskomen van uitgaan, btje slapen, bandoefenen in Spod * * en daarna komt de band eten en zuupen bij mij en toen wast alweer voorbij ^_^
|
|
|
Weekend
Dec 16, 2006 12:48:04 GMT 2
Post by Barbietrut on Dec 16, 2006 12:48:04 GMT 2
Sjan, hoe laat ga je naar die verjaardag? Ik wil ook nog wel ff langskomen, maar mijn kennis van den haag laat het ff afweten... kben niet zo bekend met die buurt... Allright.. ik denk.. rond een uur of 10. Ligt aan saskia, die eet bij mij enzo en ik heb haar eigenlijk nog niet gevraagd of ze mee wil maar monica had haar gebeld en toen zei ze geloof ik van wel. Anyways, ik kan je wel even bellen als ik weg ga? Of ik laat het weten als ik het van saskia weet en dan kom je naar mijn huis en gaan we met z'n drieën erheen? Je zegt het maar
|
|
|
Weekend
Dec 16, 2006 16:45:38 GMT 2
Post by sisterseptember on Dec 16, 2006 16:45:38 GMT 2
Mijn weekenden zijn ook altijd hetzelfde alleen nu niet uitgeweest Heb dus vanochtend gewerkt.. vandaag regent het de hele dag al, dus heb een beetje huiswerk gemaakt en gechilled... pirates gekeken
|
|
|
Weekend
Dec 17, 2006 17:45:42 GMT 2
Post by Barbietrut on Dec 17, 2006 17:45:42 GMT 2
Woh.. hier heeft het maar heel even geregend vanmorgen Ik ben al de hele dag muziek aan het luisteren & downloaden Net heel ff boodschappen gedaan en ik doe tussendoor m'n was.. maar dat is het dan ook wel, haha.
|
|